1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoneWanderer-NL

LoneWanderer-NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus als je in die zeppelin zit. Dan zie je pas hoe fucking groot die hele wereld is.

2. Seh

Seh Guest

Holy shit. :lol: Ik dacht dat het slim was om van een heuvel af te rijden, zo de snelweg op, want ik wilde de politie die mij achterna zat afschudden. Kwamen ze er gewoon achteraan, waardoor alle 4 de auto's en die van mijn ontplofte.

Random GTA V dingen. _O_

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel geld verdiend net met de stockmarket, een bedrijf had -300% dus voor 50.000 aandelen gekocht, volgende dag verkocht voor de 'oude' prijs 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal eens kijken idd. Iemand een link naar een 16gig USB stick voor een mooi prijsje?

5. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    De map is groter, maar de voertuigen gaan ook een stuk sneller.
    Vooral die quad vind ik heel snel gaan. Had ik niet verwacht, zelfde met die sportmotor.

Als je heel snel gaat met een auto en je maakt opeens een bocht, dan glijd ie een kilometer door, maar als je rustig rijdt dan stuurt die weer heel scherp.
    Echt even wennen dit.

Voor de rest, missies zijn een stuk leuker omdat je met meerdere personages kunt spelen en het verhaal is interessanter naar mijn mening.
    De omgeving is ook prachtig. GTA 4 was alleen maar stad,stad,stad.. GTA 5 is voor 3/4 gewoon echt die chille amerikaanse country omgeving met veel offroad en bergtoppen.

Ik heb vandaag eigenlijk meer tijd besteed aan de map zichtbaar te maken, dus ik ben vrijwel overal geweest, en heb maar een stuk of 8 missies gedaan.

Echt een vette game tot nu toe _O_

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het spijt me wel, maar de politie is echt bloed irritant. Gvd zeg, in IV kom je gewoon nog een good o'l vechtpartij hebben, hier wordt ik gvd uitgelokt door iemand en ik vecht terug. Ik win en ja hoor...begint die minimap te flashen, hoppa een ster te pakken.

Kocht ik net een silencer voor een gun, nou ze hadden ze er net zo goed niet in kunnen stoppen. De politie heeft het gvd direct door. Als ik nou ook een ooggetuige zou zien op de minimap dan kan ik die snel omleggen of omkopen zoals RDR...maar nee hoor.

Zo dan...tot nu toe mijn grootste ergenissen zeg.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heeft iemand nog tips voor het schieten tijdens het rijden? Ik kreeg dit maar niet goed onder controle.

En het spawnen van politie is ook wel storend, ik dacht even een perfect kill te maken boven op de berg. Niemand die het zou zien. Komen er opeens 10 politie auto's van de top afstormen. Best een grappig gezicht maar vond het vrij idioot.

Dat stukje met de aliens na het blowen trouwens, what de fuck 8)

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  8. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Thanks. :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja jammer man zulke dingen. Ik keek er echt naar uit om fucking eindelijk met stealth op een killing spree te kunnen gaan met een demper. Nee hoor..ze hebben gvd serieus niet van Gay Tony geleerd. Daar zat ook een silenced gun in,maar iedereen hoorde het. Ze hebben de cops echt onnodig irritant gemaakt.

Wat voor voordelen heeft het als je het installeert op een USB stick?

11. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb er ook al even naar zitten kijken maar ik begrijp die stock market niet zo. Kan je een simpele "tutorial" geven ? O-)

12. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Geen idee, maar dat kan Hybrid ons binnenkort misschien vertellen :)

13. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nogmaals de vraag : KAN JE DE MILES IN JE GPS OOK VERANDEREN NAAR KILOMETER??

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    In het spel worden soms hints gegeven in cutscenes of over de radio, als je tijdens een missie bijvoorbeeld een bedrijf ruïneert dalen de aandelen waardoor je ze goedkoop in kan kopen en hopen dat het snel beter gaat met het bedrijf waarna je de aandelen met dikke winst verkoopt:+

15. Seh

Seh Guest

Je weet toch wel hoe aandelen werken? Is in GTA V het zelfde. Alleen dan met virtuele bedrijven.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je ook wat lekker is? Op de snelweg rijden in real life nacht en gametime nacht?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nog even over die USB kwestie, hoe installeer je een game eigenlijk op USB ipv de HDD? Google geeff namelijk rare antwoorden (of het is laat)...

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nee.

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je je eigen muziek in GTA kan afspelen? Radio is niet veel

20. Stephan123

Stephan123 Active Member