1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Heb trouwens nog 0 framedrop gehad hoor.
    En rij als een bezetene. Weet niet wat iedereen bedoelt?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Spelen jullie met free aim, aim assist of traditional GTA?

moet zeggen dat het met free aim knap lastig is, lastiger dan MP3

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dan lieg je.

De vele jaggies in de verte zijn ook echt lelijk, ga vanavond nog even met de XBox en TV settings kloten om dat hopelijk beter te krijgen.

Verder vind ik het een minpunt dat veel objecten in de wereld zorgen voor directe stilstand met de auto, maakt racemissies nog irritanter dan dat ik ze altijd al vond in GTA games.

Maar verder is alles echt top verzorgd, de dialogen, karakters, missies, muziek, de stad en omgeving, helemaal top!

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Heb serieus niks gemerkt 8)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja het is gvd wel irritant dat je niet door een heg kan met volle snelheid 8)

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Dat kan natuurlijk maar ze zitten er weldegelijk in. ;)

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Je merkt het gauw genoeg als je bijvoorbeeld hard door de stad sjeest. Dan zie je meteen framedrops..
    Anyway awsome game, maar om meteen te zeggen de beste allertijden zeg ik nee.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, de heggen zijn irritant 8)

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Hard genoeg door de stad gesjeest.
    Mijn Xbox 360 is gewoon beter dan die van jullie.
    8)

10. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.974
    Krijg hem vanavond. Klopt het dat je de missies even door moet spelen totdat je Trevor unlocked, en niet gelijk van het geijkte pad moet stappen?
    Zo was het bv. bij Skyrim ook dat je moest doorspelen tot de eerste draak, anders kwam je geen draken tegen tijdens je 'freeroam'.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klopt.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep zo denk ik er ook over!
    Echt een goede game maar niet de beste allertijde ook niet de beste deze generatie.
    Maar uiteraard wel een heerlijke afsluiter van de huidige consoles.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Hoe gaat dit in zijn werk dan? Wat zou er dan anders zijn of net niet?

15. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik moet jullie iets opbiechten. Gisteren, na een paar uur gespeeld te hebben, bekroop mij het gevoel wat ik altijd krijg tijdens het spelen van een GTA game. Namelijk dat het saai en eentonig is.

Dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk hier op het forum, maar ik kan er niets anders van maken. Ik kan tot nu toe niet ontdekken wat er nu zo vernieuwend is. Behalve dat het spel ontiegelijk groot is en dat het er allemaal wat strakker uit ziet.

Toegegeven, misschien heb ik nog te kort gespeeld en gaat het allemaal nog komen. Maar opvallend vind ik het wel. Hopelijk was de hype niet groter dan het spel zelf.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    De hype is net zo groot als je hem zelf maakt.

17. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Nou het is niet helemaal liegen hoor, want hier ook zeer weinig tot geen framedrops als ik op volle snelheid door de stad scheur. (spel nu ondertussen meer dan 10uur gespeeld, en eiland al helemaal rond geweest)
    Heb wel een nieuwe Xbox gekocht voor GTA V, misschien dat het daardoor komt.. Verse hardware, en een lege HDD. Al zou dat eigenlijk niet mogen, maar alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen. O-)

Storende 'jaggies' kan ik ook niet bevestigen, juist alles oogt bij mij heel strak! Ervaar je veel 'jaggies' zou ik toch echt eens naar je televisie-instellingen kijken...

Zojuist even op mijn eigen tv-scherm (Samsung "40 LCD Full HD) wat zitten klooien, en als ik de "scherpte" (sharpness) omhoog gooi ontstaan er inderdaad meer 'jaggies' rondom auto's en langs gevels en daken van huizen op afstand.

Dit doet echter de Xbox niet, dit doet je tv!! ..die probeert iets onnodig scherper te maken waardoor het juist geforceerd en dus slechter word. (ook opties als automatische randverbetering staat uit bij mij, je stuurt immers HD content naar je tv, dat is gewoon goed en hoeft de tv niet softwarematig te verbeteren)

Voor o.a. beter texture-detail en natuurlijkere kleuren (rustigere/natuurlijkere kleuren oogt ook beter vind ik) adviseer ik om een heel gedetailleerde (indoor) ruimte op te zoeken, en speel dan met het "contrast" en de "helderheid" (brightness) instellingen van je tv. Vooral helderheid kan veel verschil maken tussen net wat meer of minder detail. Zoek ook een duistere ruimte op, of iets met veel schaduwen, dan zie je ook hoe belangrijk de "helderheid" van je tv is.

Succes, 'how-to-tutorials' over hoe je tv juist instellen zijn er genoeg te vinden op Youtube. In principe niet super veel werk, maar kan een wereld van verschil maken voor je game-ervaring! :cool:

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Framedrops zitten er gewoon in, simpel zat. :+

Ja ik ga zeker even kloten met alle settings, kan me nml uit streams niet herinneren dat er zoveel jaggies in de verte te zien waren maar thuis doet het zeker bij daglicht echt pijn aan de ogen.

s'Nachts valt het veel minder op.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ook bij de PS3 bij high speed last van pop-ups gehad.

20. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Dan ga maar eens snel aan de slag met jou tv ja! Of zet een zonnebril op tijdens het gamen, dat maakt graphics soms ook beter, filtertje. :emo:

Ga ik nu even kijken of ik die framedrops kan vinden... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina