1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Waardat?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo tof.

    Was even en missie aan het doen met Franklin en Trevor op jetski's en op de vlucht. Na een tijdje gingen we beide een kant op en ik was met Franklin. Uiteindelijk aan de cops ontsnapt. Rij ik naar huis. Denk ik "he ik ga even met Trevor spelen". Ik switchen kom ik bij Trevor terecht die zich nog steeds aan het verstoppen was voor de politie ergens op een industrie terrein. :D
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik loop in het gebied van Sandy Shores en kwam een vrouwelijke agent tegen. Ten eerste hebben de cops hele kostuums aan dan in LS en ze deed ook gewoon chill toen ik haar groette. Kijk zo kan het ook shit LS blauwbloesjes :D
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Noord-westen heb je toch die kabelbaan? In het doorpje daar ten noorden van. Ook komen daar veel ander vrachtwagens langs, maar ik weet nog niet van wie die concurrenten zijn dus die laat ik lekke doorrijden.

    Nu nog de Burgershot fabriek vinden en dan kan ik echt de mark manipuleren. :+ Als het werkt that is, voorlopig gaan de aandelen van de Burgershot nog niet omhoog na dat ik wat vrachtwagens gesloopt heb van Cluckin' Bell.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maybe its just me, maar voor mijn gevoel is Los Santos als stad duidelijk kleiner dan LC. Al zijn er talloze analyses gedaan op GTAF die qua schaal ook klopte en daaruit bleek LS net wat groter. Weird. :)
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Tnx :) Hier dit zijn de concurrenten van elkaar als het goed is:)
    [​IMG]
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Dus ik zit voor niks cluckin' bell dingen kapot te maken. :lol: 8)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wtf, is er een enorme update ofzo? Ik zit al een half uur te wachten? Sinds de relase ff uurtje gedaan en zit nu te wachten op een een update die uren lijkt te duren? Rot op, ik wil spelen. Wat voor update is dat?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    WTF!? Kan je nu wiel(en) verliezen als je goed crashed? ...


    Update? Ik ben net een uurtje klaar. Heb niks gemerkt?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begreep dat je huizen krijgt door de story heen en ik neem aan met garage dan ook.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tussen de release en vandaag?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh shit, tour in een bus door Vinewood. Al die huizen verschillen ook echt, zo groot ook. _O_
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fuck, is geen gta update, xbox live update..... heb al een jaar mijn 360 niet aangehad haha
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je kan je wiel gewoon verliezen. Zojuist ook nog mee gemaakt.
    Ik reed nogal met een snelle bak. Het was rond 3u s'nachts ingame.
    En scheurde over de wegen. Maar ineens een hert die voor mij vliegt en puur uit reflex wou ik deze ontwijken. Maar had telaat opgemerkt dat ik hier door een zeer steile berg op vloog. Aantal keer overkop, tegen paal opgevlogen en auto total loss. 2 wielen van voor af enz...

    Wou er dan een foto van maken maar toen ik de camara opende via gsm besloot de game vast te lopen. Met die camara kan het trouwens ook heel lang duren. Want krijg vaak ook 3 minuten zwart scherm voor bij de camara in gebruik neemt.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zag je al online komen. Dacht he. Heb ik die in mn xbl lijst. Nog nooit gezien xD
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke een auto jatten op een parkeerplaats voor een groep mensen in redneck county is geen goed idee. Die lopen allemaal met wapens. :p
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt echt een tour door die gebieden nemen? Wat vet zeg.

    Ik reed net in het gebied rond van die gevangenis, ook echt nice gemaakt allemaal en ook daar waren de cops gewoon chill tegen me, lol.

    Maar ik zie net ineens een 24/7 supermarktje, dus ik denk...effe kijken..en je ziet ook echt het interieur...maar je kunt er gewoon niet naar binnen. :'-(
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Nog steeds doen bawsaq e.d. het niet bij mij. :mad:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    BAWSAQ is voor GTA Online, net als Property kopen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bawsaq doet het gewoon hoor
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina