1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Net bezig geweest met het investeren van het geld wat ik had na het uitspelen van het spel. Eindresultaat, na de missies van Lester: 283 miljoen per character. Ik heb met Michael eigenlijk alle dure dingen gekocht, waaronder de golfbaan. Inkomsten zijn nu ongeveer 800k per week met Michael. Travis en Franklin hebben de rest van de properties gekregen maar hebben het wel wat minder, ze hebben beiden nog 280 miljoen over, Michael daarentegen maar 64 miljoen :+.

Dus, perfecte tip: Bewaar de Lester missies tot het einde, genoeg geld te krijgen daar! Alleen de eerste missie moet je helaas wel doen om verder te komen in de story mode, maar de andere 4 missies brengen genoeg geld in het laatje! Er staan inmiddels zat guides op het internet, dan kun je gelijk de aandelen kopen, voordat je begint met de missies.

Dit was trouwens het bedrag waar ik mee begon, na het uitspelen. Voor de zekerheid even tussen spoiler tags:
    34 miljoen, per persoon

Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Netjes :)

Ik zit tot nu toe nadat ik veel geld heb, het te steken in Ammu-nation stocks. Die blijven tot dusverre hetzelfde dus functioneert het als een soort bank :9

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Lester Missies.... Vraagje erover daar ik twijfel...

Okay, de telefoon van lifeinvader is geëxplodeerd. Nu zit ik een team te maken om de Vangelico te beroven...

Is dit een Lester missie die gerelateerd is aan stock? Want ik kan niks anders dan deze missie doen... Heb geen sidequests meer en heb alleen de characters Michael en Franklin....

Zit ik goed? Of heb ik een sidemission gemist die maar niet wil opstarten?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat is gewoon een verplichte hoofdmissie.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Lester missies beginnen zeker pas
    Als Lester naar Franklin belt om te meeten bij Vespucci Beach? Dan wacht ik daar nog op, want wou er heen gaan

6. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarna gaat het via de telefoon.

Hoe vinden jullie trouwens die spaceship parts en letter scraps, kan ze nergens vinden.

7. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dilemma hier! Zit nu op 70% van de game, 52 uur ingepompt, en nu kom ik er dus achter dat je de Lester missies moet bewaren, en laat ik deze al gedaan hebben zonder te investeren :confused:

Wat denken jullie? Opnieuw beginnen, of is er nog een andere mogelijk om die 150miljoen bij elkaar te krijgen voor de golfclub? Of zou het mogelijk zijn vanaf 1 oktober geld online te verdienen met missies en dit geld mee te nemen naar de singleplayer?

En dan nog iets, mocht ik toch opnieuw beginnen en de Lester missies bewaren, is het dan de bedoeling dat ik pas investeer in deze 4 missies na het uitspelen van de game en voordat ik aan de missies begin? Of moet je in het begin van de game al direct investeren?

Ook heb ik ergens gelezen dat je moet investeren voordat je de laatste Heist gaat doen in AUG, Weet iemand daar mee over?

8. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er als je je property's niet verdedigd of de bijbehorende missie's niet doet? Krijg je dan de wekelijkse inkomst niet?

9. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0

Gewoon opnieuw beginnen op een andere save.
    Doe ik ook,

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb nog 2 Lester missies te gaan, hopelijk is het genoeg..

11. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed investeren, bij mij doet Bawsaq het nog niet. die blijft maar op hetzelfde staan.

12. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nog 1 over, maar vraag me ook af of dat genoeg is, het is wel de laatste en die schijnt wel de belangrijkste te zijn??

Hier nog een handig voorbeeldje hoe en wat:

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    ook ik heb er last van. Veel te klein. Als er iets op het scherm staat dan moet ik gewoon even met mijn luie reet van die bank af komen om het te lezen. Ik vind dit wel een kleine smet op dit verder uitstekend spel.

14. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Apart, ik heb er totaal geen last van.. zelfs niet een beetje.
    ik kan alles gewoon goed lezen.

15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb een 50" panasonic en ook ik heb er last. SMS en alle andere teksten zijn vet klein.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Dude, gebruik eens fucking spoilertags?

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Haal het dan ook weg als je hem quote ;-)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ja, goeie.

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf?

Hahahaha

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Weet iemand hoe ik dit moet doen... (side-missie van Trevor)
    Ik moet een golf club stelen voor die oudjes. Van die gast die staat de golfen met allemaal bewakers om zich heen, nu was ik er eerst in normale kleding heen gelopen en werd ik gelijk dood geschoten... Daarna gekeken wat er anders moest dus de kleding bij de golfbaan gekregen. Alleen als ik er nu naartoe loop kan ik wel even kijken daar paar seconden, maar wat moet ik nu precies doen daar? Een golfclub stelen begreep ik maar die zie ik niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina