1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    :+

2. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Eén van de mannen aldaar heeft een golfclub die je moet hebben. Zelf ben ik gewoon in een auto het veld op gereden en heb de man die de club in handen had aangereden. Uitgestapt, club opgepakt, weer ingestapt en politie afgeschud.

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb met een sniper eerst de speler van een afstand neergemaaid. Daarna heb ik een ander geweer gepakt en de rest neergeknald.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Thanks guys! :thumbs: Ga ik straks eindelijk die missie af maken!

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
  6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Gewoon overal overheen vliegen met een vliegtuigje. :+

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ben je al bij de missies van de FIB?
    Een van die eerste missies
    waarbij je die kerel moet martelen om er achter te komen wie je met Michael moet snipen _O_

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Die heb ik gedaan ja, best ziek. :+

Waar ik ook op doelde zijn alle Marijuana missies met bijbehorende trips en toen Michael met zijn zoon naar een fastfoodketen gingen om wat te halen en hij een slokje nam van Jimmy zijn drankje. What the fuck 8)

Flight school bijna alles op gold uitgespeeld, enkel de 1ste heli run moet ik nog iets sneller doen. Moeilijk zou ik het niet noemen maar wel erg pittig. Soms wel irritant dat je weer moet opstijgen en zo tijd verliest.

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zoals bekend kan je ook goed geld verdienen met aandelen kopen, weet niet of onderstaand voorbeeld al genoemd is maar deze is wel makkelijk:

Als je een loods koopt op het vliegveld kan je rustig rondlopen op het vliegveld zonder gelijk een wanted level te krijgen. Vervolgens kan je vliegtuigen van FlyUS of AirEMU vernielen, je koopt aandelen van de maatschappij welke je niet vernield uiteraard. Zo kan je je geld op een vrij makkelijke manier boosten

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat werkt niet, is al bewezen.

11. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Geweldig was dat!! ook dat
    vliegen boven de stad, leek the big lebowski wel.

Ook een leuk random event waar
    je net een vrouw in een busje getrokken ziet worden, ik dr achter aan. Bleken de Lost and Damned haar ontvoerd te hebben.

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom werkt dat niet? Kwam die tip online tegen maar heb hem zelf nog niet gedaan, leek me echter wel vrij logisch aangezien het concurrenten zijn van elkaar.

Edit: ga het eens uittesten zodra ik cash heb haha.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gisteren de 200 miljoen achievement gehaald door enkel te beleggen, en ik maar denken dat je die enkel kon halen door de golfclub e.d. te kopen. Toch heb ik wel het idee dat Rockstar heeft proberen te voorkomen dat je miljoenen kunt verdienen door elke keer hetzelfde aandeel te kopen, in het begin haalde ik er continu miljoenen mee binnen en nu werkt het voor geen meter meer.

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    iemand ergens een korte guide hoe vlot geld te verdienen in aandelen met die Lester missies?

Hopelijk bij voobaat dank !!

15. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister sinds donderdag voor het eerst weer is gespeeld, maar heb geen missie meer in beeld... Ben bij de 2e heist, iemand een idee wat ik moet doen zodat die komt? Ik moest al met Michael naar de flight school enzo...

16. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus.. om na de laatste heist nu de lester missies te doen en voor miljonenen in de juister aandelen te kopen werkt niet meer of? lees steeds dat bawsaq aandelen niet werken?

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoor bijna iedereen over die flight school muk maar ik had dat voor de missies nooit gedaan :+ Pas nu ik het verhaal heb uitgespeeld ben ik er aan begonnen. Die ene race op gold halen is wel echt een hel trouwens... Maar normaal als er geen missie in beeld staat moet je switchen naar een bepaald karakter en krijg je een telefoontje of wordt je direct op de plaats van bestemming gedropt.

Ik heb het nergens over Lester? Dit staat totaal buiten die missies van Lester. Dat van Lester werkt nog gewoon maar zelf had ik die allemaal al gedaan voordat ik klaar was met het verhaal. Bawsaq is imo sowieso ruk, dat schiet totaal niet op.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het verhaal nu al uitgespeeld? :eek:

Hoeveel uren en op hoeveel % ben je geëindigd?

19. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    De stocks.. Ik heb alles al geprobeerd op de offline stockmarket, vernielen van rival companies e.d. Maar niets werkt voor me.
    De Lester missies heb ik helaas early game al gedaan, maar nu ik hem uitgespeeld heb kan ik er geen geld meer mee verdienen.. Zit nu stuck op +-40 Mill, heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen want heb er ongeveer 60u inzitten en ook bijna alle random events gehad en stranger missies enzo gecomplete:emo:

Iemand tips?

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    (Uit mijn hoofd) iets van 25 uur en 62%. Normaal kloot ik eerst uren rond maar ik vond dit verhaal echt goed en je wordt eigenlijk continu van de ene missie in de andere gooit waardoor het nog lastiger wordt om te stoppen met de hoofdmissies.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina