1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    cool thx, en kan je ook naar km switchen (bijv als je afstand tot target/waypoint ziet zie je nu in miles maar dan wil ik het in kilometer)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha heerlijk, wil ik ook nog eens doen :D

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Van wat ik gelezen heb op internet zit dit aan de taal verbonden. En aangezien GTA V geen Nederlands ondersteunt (gelukkig niet!) staat hij op Engels en krijgen we gewoon miles. Ook al staat de console locale op Netherlands.

Of je moet van duits houden. Dan staan er wel KMs. :+

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb die missie(s) van Maude niet gedaan met Trevor, helemaal aan het begin. Dat is zo'n bounty hunting missie. Als ik Maude bel neemt ze nooit op, zoals het overgrote deel van de karakters. Weet iemand of en hoe ik deze missie(s) nog kan doen?

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ja kan.

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Hoe begin je die Maude missies überhaupt?

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe dan? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Ik kreeg een smsje van haar dat ik moest opschieten en toen ik mijn map checkte stond er niks op.

9. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Word ook niet op de map aangegeven, ze geeft aleen een foto van persoon die je moet zoeken en de plek waar je moet wezen op een plaatje.
    Kan ook aleen met Trevor volgens mij.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet ook zoeken naar hem. Zij geeft alleen een tip. Die eerste gast zit ten oosten van Sandy Shores in de quarry (mijnpit). Als je op de kaart kijkt is het een clusterfuck van weggetjes om elkaar heen. :)

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Bij mij zijn de Maude missies gestopt nadat ik 1 heb afgeleverd. Terwijl er volgens mij meer missies voor Maude zijn toch?

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jaa zijn er 3 of 4. Ik kreeg na me eerste gast die ik afleverde na een tijdje de volgende sms met de volgende bail.

13. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Toch een sterk karretje:

Enkel nadat ik weer een blijkbaar iets te hoge jump deed begaf mijn rechter wiel het :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dit je hoogste snelheid overall of is dit de hoogste snelheid als je echt geflitst bent?
    Want denk wel dat ik sneller ben gegaan eigenlijk. En ik kan me herinneren dat de politie soms langs de snelweg staat en je zo klik hoort.

15. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Volgens mij zit die er ook niet in. Echt jammer. Dit is juist een ideaal nummer om savonds lekker te cruisen vind ik.

Nu ik elk radiostation wel heb beluisterd. Ben ik er toch achter gekomen dat ik het vind tegenvallen. Vind echt maar een paar nummers leuk in tegenstelling tot de eerdere delen.

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Zojuist de laatste Triathlon gedaan, wist ik veel dat hij 30 min duurde!!!
    Heb geen duim meer over. :'-(:'-(

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat zou wel verklaren waarom Franklin bij mij 254 heeft gereden met een Oracle, en Michael niet boven de 238 komt met een Adder.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig. Dus je kunt elkaar op die manier gewoon ontmoeten dmv waypoints?

Hele havengebied rondgelopen en geen Dinghy kunnen vinden. Zag er wel een youtube video van, maar je krijgt dus niet een volledig duikpak aan zoals we in de screenshots zagen....dacht ik? Mijn hele zoektocht eindigde trouwens met Michael die schijnbaar een verkeerd gebouw op de haven binnenliep. Ik werd begroet met 'Salam Aleikum' waarna ik ineens 4 sterren had en ineens allemaal mensen op mij begonnen te schieten...echt wtf.

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond de muziek van de vorige delen juist tegenvallen. In dit deel geniet ik juist echt van de radiostations. Non stop pop en rebel radio vind ik echt prachtig.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Man, was ik bezig om alle stunts te verzamelen in GTA 5, kom ik er achter dat ik 1 gemist heb, en ik zou ook niet weten welke, dus ik zal die shit allemaal overnieuw weer moeten doen als ik de achievement wil. :+ Wel 100% though.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina