1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Fok dit fok dat.
    Fok off man.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    awww jammer

En mensen die klagen over de graphics van GTA V vergelijken het waarschijnlijk met PC games en next-gen trailers ofzo..

want welke 360 of ps3 open world game je er ook naast legt, GTA V wint het over het algemeen vrij gemakkelijk

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja idd. Maar je ziet hier weer mensen die GTA mooier vinden dan next gen games, dat gaat er bij mij dus ook niet in hoor. Ook niet de mooiste game op de 360 imo.

4. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Wat betreft die aandelen.. Lester gaf/geeft daar vaak hints en tips over. Mensen die je helpt tijden een 'random event' willen ook nog wel eens vaker tips geven over welke aandelen te kopen.

Even met Franklin 1500 stuks ofzo gekocht.. Niet veel later waren die aandelen ineens ruim 40% meer waard, gelijk alles weer verkocht en heel snel en makkelijk flink wat geld verdient.

Is wel handig om te weten wat concurrentie van elkaar is.. Want bijna elke missie die je uitvoert heeft negatieve gevolgen voor een bepaalde organisatie. Dus in principe zou elke missie je extra geld op kunnen leveren als je het handig speelt met die aandelen. :thumbs: (maar eerlijk gezegd denk ik er ook niet altijd aan, spel slokt me zo op, dan vergeet je wel eens het een en ander)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Open world games op graphics beoordelen is altijd lastig.

Want ik kan je zo scenes uit MP3 laten zien die er veel beter uitzien dan vergelijkbare scenes in GTA5. Maar de scope is dan natuurlijk heel anders

Ik vind het ook niet de mooiste game op de 360

maar ik denk dat het wel de technisch/grafisch beste open world game op de 360 is.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game nu ook een stukje gespeeld. Begin is meteen al goed. Die shit in de sneeuw. _O_

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wel de mooiste sandbox game. Sfeer en detail valt ook onder graphics imo. Vergelijking met andere genres is wat unfair.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Boven de wolken vliegen is ook echt geniaal!

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij werkte het zeker wel of het moet stom toeval zijn? Ik zag dat de aandelen van Postgo heel laag waren en nog dalende, ik had daar aardig wat van gekocht. Daarna van het concurrerende bedrijf (GoPostal) de auto's opgeblazen, en uiteindelijk werden die aandelen minder waard en die van Postgo meer.

Echter kom je die auto's niet zo vaak tegen om er goede winst mee te maken, ik had iets van 2500 en het is best tijdrovend aangezien je vaak 3 sterren politie krijgt.

Op pagina 2 dacht ik van dit topic staat welke bedrijven concurrenten van elkaar zijn. Een forumlid had daar ook aangegeven waar het kantoor van een bepaald bedrijf zit. Daar rijden dus veel auto's van dat bedrijf wat het aantrekkelijker maakt dan de hele stad door racen op zoek naar een postwagen.

10. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Michael heb ik de Vinewood garage gekocht, daar kun je auto´s opslaan. Dat betekent echter ook dat je niets meer op kunt slaan bij Michaels eigen huis en dat vind ik zó irritant dat ik die Vinewood garage wil verkopen en mn auto gewoon in mn eigen garage zetten. Kun je dus ´property´ die je eenmaal hebt gekocht ook weer vérkopen?

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wait whut??

Na de Vinewood garage is de garage van Michael zelf onbruikbaar?? Ben je daar zeker van?

Want ik heb die Vinewood garage nu ook gekocht maar er staan nog 2 gruwelijk lijpe auto's in z'n eigen garage.

12. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er niet meer in inderdaad, en de auto's die erin stonden zijn pleiten. Vandaar dat ik van die Vinewood garage afwil, maar ik weet niet hoe dat moet.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    100% free aiming right off the bat!

Ja man. Dingen waren in RDR al heel mooi, maar R* went all out met deze.

Sorry maar dan zijn het gewoon jankgezichten op Fok. Hoe de fuck kan je niet tevreden zijn met deze graphics wanneer ze gvd gewoon in de buurt van next-gen komen en soms zelfs toppen? Ze moeten IV maar eens gaan spelen en dan erachter komen hoe groot de verschillen zijn, pretty goddamn insane.

Cruise control...dus je zit dan te niksen en de auto rijdt voor je? Meh. Rijden is zo top notch, ik wil alleen maar zelf rijden. Maar begrijp wel waarom ik dat zelf in SR zou willen, mijn god dat rijden is terribruh daar.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind de zee het mooist in V. Echt prachtig.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik las hier ook iets over foutive disc's van GTA. Die van mij is nu al naar 3x kort spelen (lees; half uur) al twee keer uitgevallen. Eén keer een vastloper, en nu zonet had ik helemaal geen beeld meer bij een missie. Ligt dit aan de disc of mijn 360?

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Game is redelijk bug vrij geweest tot vandaag, meerdere freezes gehad van 5 a 10 seconden en textures die niet/langzaam laden, van gebouwen tot hekjes...

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doen andere games het prima? Mijn gta 5 heeft 14 uur draaiend achter elkaar en geen problemen

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dit is zo ironisch.

Wacht, misschien is ironisch niet het juiste woord.

Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Leuk dat je ook verteld waarom.....maar ja...i ain't surprised. Vanaf dag 1 heb ik hulde gegeven over de graphics..dus waar wil je nou weer heen dan? Maar je gaat vast niet reageren wtf je allemaal zegt..dus meh.

Boeiend nieuws:

Grand Theft Auto 5 reaches worldwide retail sales of more than $1 billion in three days

Laatst bewerkt: 20 sep 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina