1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk artikeltje! Geeft wel weer hoe MS bezig is om gaming inderdaad goed op de kaart te krijgen :thumbs:
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zit nu in level 3 en de eerste indruk is ehm, tsja hoe zal ik het zeggen? Het voelt niet als iets revolutionairs, het voelt niet als iets nieuws het voelt eerder als een spel dat niet af is en waarbij ze vergeten zijn high resolution textures aan te zetten.

    Het spel speelt prima, maar op sommige punten ziet het er echt niet uit. Uiteraard gaat het niet alleen om graphics, maar toch ademt het een lege, kale en vooral rommelige sfeer uit. Telkens als ik aan het spelen ben gaat er maar 1 ding door mijn hoofd "is dit nu dat langverwachte spel?"

    Hopelijk gaat dat straks nog veranderen, want ik zie er wel potentie in :).
     
  3. TreVe

    TreVe Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik andere gedeeltes van m'n armor kan unlocken?
     
  4. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine vraag :

    Kan ik als ik morgen of overmorgen halo3 binnen heb nog met een vriend online co-op doen terwijl hij het spel al heeft uitgespeeld???
     
  5. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    @Yojesse
    dat kan wel :).



    Heeyyy als ik zelf een Custom Game maak dan merk ik niks van de verandering als ik mn eigen server join. Ik heb bijv unlimited ammo gedaan maar dat lukt ook niet, weet er iemand wat er aan de hand is :mad: ?


    Trouwens wel jammer dat je niet kan zoeken naar custom games. Nu kan je alleen maar mensen uit je vriendenlijst en recent playerslijstje selecteren.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heb geen idee, ik durf iig niets anders te doen in een rechte lijn de game uit te spelen op het zelfde nivo en alles in coop :)

    je weet maar nooit ( denk aan cod 3 veteran )

    maar aan de andere kant, ach al moet ik het opnieuw doen, legendary is zelfs redelijk makkelijk heb ik het idee. Meeste stukjes zijn met twee vingers in de neus te halen ( coop wel dan he ) en een paar lastige stukjes.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Weet niet of je al weg bent maar had net gelezen dat die bij de Arena gewoon 59 euri kost.
     
  8. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je dat gisteren Halo3 gekocht en na level 1 de befaamde ring of death krijgen. Halo3??? Huilo3 zal je bedoelen.|:-
     
  9. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat gevoel had ik nu ook!
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja klopt ik heb hem net ook maar gekocht bij de Dixonz voor 40 euri. 8)
    Ik heb alleen nog de intro gezien en een klein stukje gelopen maar ik weet nu al zeker dat dit echt meesterlijk gaat worden. Masterchief is echt veel mooier gemaakt dan eerder.
     
  11. miboy

    miboy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhh
    ik heb ze allemaal al :{
    ik mis alleen de laatste allerlaatste zilvere skull :'-(
    dus tja weet ni of iemand me kan helpe?
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Halo 3 uitgespeeld, gisteravond even gespeeld, en vandaag dus de hele dag.

    Geweldig einde..
    Mooier hadden ze het niet kunnen afsluiten.

    Goed gedaan Bungie \o/\o/\o/

    Wat nu?.... Multiplayer!!! :D8)
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Alle cutscenes in het hele spel zijn echt mooi geworden. Niet alleen Master Chief ziet er nice uit.. Cortana ziet er ook beter uit :9:cool:

    /Edit

    Damnit.. ik had hier net ook al gepost :'-(
     
  14. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    FF een vraagje he, ik speel nu Halo 3 en heb op Ranked playlist een paar mensen overgereden met een mongoose, maar ik krijg die achievement maar niet???? Ook zo met Up Close And Personal. Ik heb nu al 5 potjes gewonnen met minstens 6 melee kills, maar hetelfde verhaal, ik krijg die achievement maar niet??? Weet iemand hoe dit komt???
     
  15. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien domme vraag, maar hoe krijg je online je exp omhoog? zit vast bij 4 en kom niet omhoog om die nieuwe rank te halen ben nu ietsmet grade 2 (zon vierkantje met blokje erin) kan iemand mij dit alsjeblieft ff uitleggen? kan t nergens vinden en heb al meer dan 17 online ranked matches gespeeld.
     
  16. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Elke keer dat je een ranked playlist haalt, dus zeg maar wint, krijg je 1 EXP erbij. Dus moet je veel potjes winnen wil je uiteindeljik hoog worden
     
  17. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen lezen als je em al hebt uitgespeeld :

    Wie vond het einde nog meer nogal raar en onduidelijk. ik bedoel, ik had echt zon idee van dat ik na de begrafenis een filmpje te zien zou krijgen dat MC ergens op een tropisch eiland van zn rust zou genoieten of mee zou gaan met the arbiter ofzo.
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem maar eens op Legendary uitspelen
     
  19. TreVe

    TreVe Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals? Kom er echt niet uit, heb gehoord dat het met de skulls te maken heeft (snap dat hele skull gebeuren ook niet) en anderen zeggen weer dat het d.m.v. achievements gaat..
     
  20. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    oke hartstikke bedankt:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina