1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, hopelijk weet iemand het. Bij veel van de online achievements staat dat je ze moet halen in een "ranked free for all playlist". Maar wat is dat precies? Is dat in matchmaking de slayer mode, of mag het ook team slayer zijn?
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    slayer, free for all, is gewoon ieder in zen eentje, dus je meot slayer en geen team slayer
     
  3. DodgyDodo

    DodgyDodo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo dat je veel van die achievements in een free for all mode, dus de 'lone wolves' variant. Alleen zijn een aantal van die achievements wel vrij pittig volgens mij. Heb het al vrij vaak geprobeerd, alleen stijg ik steeds waardoor de tegenstanders ook steeds beter worden. Gaat voor mij vrij lastig worden zo.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En ik heb hem nog niet... :9
    Helemaal geen tijd voor. Kameraden van me zijn wel razend enthousiast.

    Dus zal binnekort eens kijken... :)
     
  5. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een site waar de handleiding van halo 3 in het nederlands staat, want heb vele vragen die erg moeilijk te beantwoorden zijn (een dan vooral als het in het engels staat =()
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Toeval.

    Bij iedere nieuwe game krijg je die berichten. En aangezien het toevallig gebeurt tijdens het spelen van die nieuwe game geven ze dat maar de schuld =( :{
     
  8. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook of je bij matchmaking ook modes kan kiezen zoals team deatmatch, infection ect ect ? want of je kan geen modes kiezen of ik kijk niet goed
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik die irritante zwarte balkjes aan de zijkanten kan weg halen tijdens co-op

    heb em nu gewoon op 720 widescreen staan
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    team slayer is deatmatch en infection is naar mijn weten custom
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tering, ik begin nu wel gek te woorden. Alle gasten die Online zijn in m'n vriendenlijst spelen de game. Kom op, waar blijft TNT! Maar aan de andere kant, ik heb 60 euro gespaard hun niet :)
     
  12. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    waar load je eigenlijk een singelplayer game want ik heb een co-op singelplayer game, en gewoon een 1 player game.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Er staat boven in het menu continue solo game als het goed is.

    Net 3 vrienden uitgenodigd voor wat MP. Wat heerlijk is dat als je in Slayer met 25 kills wint. Zij hadden er 8, 4 en 2. SPARTAN LASER FTW!
     
  14. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een heel vet spel, net ff co-op met maat gedaan en daarna met zn 4en team slayer, echt relax is dat :)
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal mee eens. Ik had het echt helemaal niet verwacht. Dit spel is echt de literatuur onder de games. Echt gewoon een emotionele waarde heeft dit spel. Knap gedaan.
     
  16. FPF

    FPF Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de foutmelding: Information could not be retrieved from the halo3 server. Ik heb het al 3 dagen. Ik kan niet online spelen, wel een costum game. Bij playlist staat NOt Available. Dezze fout ligt niet bij mij ook niet bij xbox live mar bij bungie. Ik heb toen me halo2 erin gegooid die prima werkt. Mijn NAT instellingen staat open.

    Hopelijk kan iemand me vertellen wat de foutmelding inhoud zodat het snel gemaakt kan worden.
     
  17. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Emotionele waarde gesproken, mijn vriend en ik die net Halo 3 hadden uit gespeeld waren 3 minuten stil van het prachtig eindlevel en het feit dat er geen Halo 4 uitkomt.
    Hebbie altijd MP nog :+
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Net uitgespeeld op Legendary met een vriend. Ontzettend vet. :thumbs: Moeilijkheidsgraad is precies goed, niet onmogelijk en ook niet te makkelijk.
     
  19. FrogEy3

    FrogEy3 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je co-op activeren

    Call me stupid, maar ik verdwaal helemaal in de verwarrende menustructuur van Halo 3.

    Ik heb de Campaign al uitgespeeld en zou de game nu ook eens in Co-op willen spelen. Hoe doe ik dat precies? Op Bungie.net vind ik het antwoord ook niet.
     
  20. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij ongeveer vertellen hoe je een online game kan joinen,
    ik wil gewoon met lekker veel mensen team slayer ofzo spelen maar kan het niet vinden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina