1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar je Matchmaking loby gaan en daar een hopper(play list) selecteren.
    en dan op Start Game drukken en wachten tot er mensen gevonden zijn en dan spelen maar \o/
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Matchmaking > En dan volgensmij Choose Lobby > Slayer > Team Slayer.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan je niet met je eigen Spartan / Elite Online ? Altijd als ik online ga bij Team Slayer is het Red VS Blue.
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wow wat een spel man!!!
    ik zit nu in het begin van de 5de missie.

    heb wel een vraagje omtrent kleine haperingen.
    hebben jullie ook kleine haperingen bij de volgende zaken:
    wanneer er gezegd word checkpoint done
    wanneer er gezegd word loading done
    en wnr cortana in het beeld komt.

    mvg
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoort er nou eenmaal bij.

    Ik moet ook nog ff iets kwijt: Waarom krijg je GVD zwarte balken links en rechts als je splitscreen speelt? Wat is dat voor een onzin?

    Bij geen één ander spel is dat zo, maar uitgerekend Halo 3, wat super is in co-op, heeft het...

    Frustratie! @#@$&(#@!!
     
  6. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik online spelen? Als ik op matchmaking - teamslayer etc. druk krijg ik te zien Information could not be retrieved from the halo3 server. Ik kan wel een eigen level maken maar daar joint nooit iemand, iemand hier iets voor?
     
  7. Feles360

    Feles360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je met bots in de local multiplayer spelen? Zo ja, hoe?

    En jordy89, bedoel je echt een level gemaakt (mapmaker) of gewoon een ding online geopend (party)?
     
  8. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een aantal vrienden zitten op Legendary vast bij level 4; The Storm. We weten niet meer waar we heen moeten.... er gebeurd verder niks. We zitten bij dat stuk met die halve boot die op de rand van die rotsen ligt. Iemand enig idee hoe nu verder?
     
  9. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    een party geopend, maar hoe kan je een level joinen?
     
  10. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is omdat je in een team zit.. Als iedereen ze eige spartan/elite zou hebben zou je nie kunnen zien wie er in jouw team zit ;) en het is alleen de kleur die verandert van je spartan. Als je met je eigen Spartan/elite wil spelen moet je Lone Wolf gaan spelen of Rumble Pit.:b:
     
  11. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, geen bots.
     
  12. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem :mad:
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door MvDrunen
    Ik en een aantal vrienden zitten op Legendary vast bij level 4; The Storm. We weten niet meer waar we heen moeten.... er gebeurd verder niks. We zitten bij dat stuk met die halve boot die op de rand van die rotsen ligt. Iemand enig idee hoe nu verder?

    Blijven proberen mannen ,en als het moet een eindje terug lopen,en beginnen zoeken rondom...Maar niet gaan vragen aan anderen wat je moet doen om verder te kunnen...
    De charmes van halo bestaan erin dat je alles oplost op eigen kracht,als je steeds moet gaan vragen waar en wanneer je wat moet doen verliest deze game véél van zijn aantrekkingskracht......
    Keep on searching zullen we maar zeggen...:b:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zojuist uitgespeeld met een maat van me... erg vet einde maar (spoiler alleen openen als je hem uitgespeeld heb):
    is masterchief nou dood? eerst word hij beschoten door 1000000000000 aliens en dan sterft hij in de crash van een schip?
     
  16. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Noem me dom, maar ik snap het einde niet helemaal Het was echt zo van: The End...Ineens...

    Kan iemand mij misschien wat opheldering brengen in het einde? Of tenminste jou mening laten horen betreft het einde. En wat het allemaal betekent.

    Thanks!
     
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet maar eens youtuben op het legendary einde na de credits. Hij zit, samen met cortana, op dat ruimteschip.
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat klopt...
    en hij eindigd daar waar halo ce ooit begon,toen ontwaakte hij uit zijn cryo-sleep,en nu gaat hij er weer in,in afwachting tot zijn volgende strijd...Nee masterchief is nog lang niet uitgevochten, nu moet hij enkel bij wijze van spreken zijn batterijen opladen voor een volgende trilogie, waar ze opzoek gaan naar de oorsprong van de forerunners en uiteindelijk de covenant home world....
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  19. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    damn net de single player uitgespeeld, heel vet.
    Alleen jammer dat master chief doodgaat, maar er zal wel addertje onder het gras zitte



    /Mod Even spoiler-tags toegevoegd. Er zijn mensen die het nog niet uitgespeeld hebben en geen behoefte hebben het einde al te weten. - Pim
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat ik dat al wist, maar voor andere ben je echt het spel aan het verzieken noob...

    ga lekker het einde op dit forum zetten joh, lagge man :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina