1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toch altijd beter dan dat je bij gow altijd die gasten die in hun mic zitten te hijgen. Ik vind het juist wel beter want je hoort ook alleen dingen die tegen jou worden gezegd en niet bijvoorbeeld iemand die een gesprek heeft met iemand naast hem :{

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind het maar jammer. Maar ik snap zoiezo nog niet veel ervan ! :p

3. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Niet zo'n erge spoiler. Alleen moet je weten wat een scarab is.
    Gisteravond de Scarab gemold. Wat vet was dat. Wel makkelijk maar wel mooi gedaan.

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben in lvl 2 en ik loop vast bij zo'n stukje dat je in zo'n gang omhoog moet, waar heel veel enemies zijn en die telkens naar je toe rennen en je met 1 melee klap killen. heeft iemand een tip voor mij?

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, en om eerlijk te zijn vind ik de singleplayer nep. Hier m'n oordeel (tussen spoiler tags gezien ik prolly spoilers op ga scrhijven).

Het lijkt alsof ze er te veel in wilden hebben, waardoor niets goed tot z'n recht komt. Te veel voertuigen, te veel wapens (bijna nooit met human sniper kunnen spelen etc). Ook vond ik dat er NERGENS een echt goed groot gevecht in zat. Alleen de scarabs slopen was vet, maar thats all imo.

Ik had nog goede hoop voor het laatste level (las overal dat het een vet level is dus ik dacht misschien komt de battle uit de believe commercials er in voor) maar nee het was een kut level, met een neppe warthog ride als einde. De 1na laatste level was trouwens helemaal om te huilen, wat een gare kut flood zooi. Ech te nep.

Al met al heb ik me 2 keer echt vermaakt, en heb ik de hele tijd lopen wachten op het grote gevecht uit de reclame (misschien wel dom om te denken dat ze die er in zouden stoppen). Ik geef de singleplayer een 8.

ps: het enige dat ik wel redelijk uitgewerkt vond was het verhaal. Ik leef wel echt mee met cortana etc.

Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil helemaal niks indrukken, het is gewoon irritant. wat is het nut ervan?

ALs ik met een hele groep vrienden speel dan doe ik dat vooral voor de gezelligheid, om te lachen. als jij met een stel vrienden ergens hangt steek je toch ook niet elke keer je hand op om te mogen praten?

Het minste wat ze hadden kunnen doen is het ieen optie te maken die de host aan en uit kunnen zetten.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    woot ik had zojuist een 49 - 49 gelijkspel:| het was 3 tegen 4 en we stonden 47 - 49 achter en in de laatste 10 seconde nog goed gemaakt

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had ff een vraagje over een achievement:

- 'We're in for some Chop' (Destroy an enemy vehicle with a piece of equipment in a ranked playlist or campaint): Wat is een 'piece of equipment'? En dan niet de vertaling maar gewoon wat het is.

9. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de terminals krijgt.

ik heb ze allemaal gelezen tot het eind maar ik krijg die achv maar niet.

moet je die level ook uitspel, moet je het op een bepaalde niveau ?

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat op elke server daat aangemaakt is max een score van 50 te halen is......vind dat namelijk wel heel erg weinig.

11. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn die dingen die je met X activeert, zoals de Trip mine

Nee dat kan je gewoon instellen, het kan zelfs op oneindig volgens mij

12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Mpff... ik zit is ff te bekijken maar ik snap het nog niet goed:

1. Waar vind je al de slayer matches met 16 players.
    2. Is er geen list met alle games
    3. Waar vind je alles, ik kan nu een paar dingen vinden zoals Ranked matches, maar dat is maar met z'n 8e

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    1. Social Playlists - Big Team Battle is (nu nog) met z'n 12en, als je met z'n 16en wil moet je een custom game joinen of maken en heel veel uitnodigen. En anders moet je even wachten totdat ze BTB 8 tegen 8 maken, als al het netwerk zooi goed is bij Bungie
    2. http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=h3matchmaking
    3. Wat is alles?

14. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je kan kiezen in welke game je joint? Maar dat Custom game (slayer) kan je niet gewoon ergens vinden zonder uitnodigen enzo. Niet dat je dat net als ranked matches kan vinden.

Maar het is dus niet zo dat je net als bij gears of War een lijst krijgt met een aantal games die bezig zijn, en dat je dan kan kiezen welke map je wilt spelen ofzo :confused:

15. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??

/Mod Je hebt net een half uurtje gewacht, heb geduld. :) - the matrix

16. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Nee je kan geen lijst met games krijgen, Custom games moet je via vrienden of recent players zoeken.

17. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Als je met een stel vrienden gaat spelen moet je ook niet een uberparty gaan maken slimmerik. Die optie geld alleen als je een extra grote party maak. Leer het nou eens, damn.
    :{

18. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel rot. Maar komt er nog een update of iets ? :9

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yes.. mijn Xbox is ook weer bijna overleden 'dankzij' Halo 3.
    Kei vet.. zat danet de singleplayer te spelen en nadat ie 20x hing met opstarten ging het nu tijdens het spelen fout. Wel mooi want het geluid ging heel langzaam weg en ook m'n controllervibratie fade als het ware weg :thumbs:. Nu alleen nog ff 3 red lights en ik ben all set!

Niet dat ik er boos om ben ofzo. Je speelt gewoon weer veel, niks met Halo te maken wss.

20. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Balen, maar ik vindt toch dat het mogelijk moet zijn dat je gewoon lekker lang kunt gamen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina