Net uitgespeeld, en om eerlijk te zijn vind ik de singleplayer nep. Hier m'n oordeel (tussen spoiler tags gezien ik prolly spoilers op ga scrhijven).
Het lijkt alsof ze er te veel in wilden hebben, waardoor niets goed tot z'n recht komt. Te veel voertuigen, te veel wapens (bijna nooit met human sniper kunnen spelen etc). Ook vond ik dat er NERGENS een echt goed groot gevecht in zat. Alleen de scarabs slopen was vet, maar thats all imo.
Ik had nog goede hoop voor het laatste level (las overal dat het een vet level is dus ik dacht misschien komt de battle uit de believe commercials er in voor) maar nee het was een kut level, met een neppe warthog ride als einde. De 1na laatste level was trouwens helemaal om te huilen, wat een gare kut flood zooi. Ech te nep.
Al met al heb ik me 2 keer echt vermaakt, en heb ik de hele tijd lopen wachten op het grote gevecht uit de reclame (misschien wel dom om te denken dat ze die er in zouden stoppen). Ik geef de singleplayer een 8.
ps: het enige dat ik wel redelijk uitgewerkt vond was het verhaal. Ik leef wel echt mee met cortana etc.