1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit problemen gehad :confused: hoe lang gamen jullie dan, ik meestal 3 uur ofzo, tot maximaal 5
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Via mlgpro.com zijn voor de liefhebbers de mlg settings naar je xbox te downloaden, gaat makkelijk en zo heof je niet zelf te kutten met de settings!@!!!! Laat de customs maar beginnen:D
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Moet je echt een knop in drukken :mad: Dat is verneukt heb ik elke dag gewoon tegen niemand lopen praten maar volgens mij kreeg ik wel gewoon reacties terug maar dat weet ik niet meer precies :9
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook alleen bij Ranked Matches ofzo :)
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dan nog heb ik nog niet gehad.. net een custom game gedaan daar zag ik wel zo'n knopje dat je naar beneden moest drukken en dan pas kon praten.
     
  6. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0

    Of mensen die gewoon keihard in hun mic schelden als ze doodgaan, zo bloedirritant vooral die fransen en kleine kinderen :mad:

    Straks maar weer ff Halo 3 spelen, gisteren 2-3 uur gespeeld maar zal toegeven dat ik niet echt zat te spelen met de gedachte "wow...wat vet"

    Maarja, nog maar is proberen en dit keer nuchter :emo:
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Neehoor, ook bij social matches
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb deze nacht de Campaign op Legendary uitgespeeld samen met Avengtar. Wat een ongelooflijk prachtige game.
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen spelen met grote groepen vrienden. Ik weet niet hoe het jou zit maar ik heb meer dan 4 mensen in mn vriendenlijst. En soms zijn het geen vrienden maar willekeurige mensen die toevallig heel gezellig zijn om mee te gamen. Maarja niet bij graw, niet bij rainbow, niet bij cod, maar hier weer wel (...) en ik heb zelden last van iemand, en als iemand hinderlijk is dan gaat ie op mute. En af en toe iemand iets horen zeggen tegen een vriend of familielid is echt geen ramp, voegt vaak nog wat komedie toe aan het spel. het is gewoon een hinderlijke functie die helemaal nergens voor nodig is.

    en je loopt mij nu wel af te zeiken maar je hebt nog geen één goede reden genoemd waarom dit wel een goede keuze is geweest van bungie
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ook zoeken op taalgenoten. Meestal heb je er dan wat minder last van. Moet zeggen dat er (tot nu toe) minder arrogantie is als bij H2. Meeste mensen zijn wel vriendelijk ook al hebben ze verloren (zelfs ik af en toe ;))
     
  11. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren uitgespeeld op legendary echt het is een goed spel maar ze hadden het wel iets langer kunnen maken :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had waarschijnlijk niet op 1 disk gekunnen en dan werd ie uitgesteld tot maart / april...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie net deze achievement staan:

    'Marathon Man
    Locate and access all Terminals in the Campaign.'

    Van de skulls wist ik het bestaan, maar wat moet ik me bij zo een terminal voorstellen?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tadaaa!

    :thumbs:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat had ik natuurlijk ook al gezien, maar.... ik heb geen zin in spoilers. ;)

    HALO 3 Terminal Locations (SPOILERS)

    Dus ik hoopte dat hier iemand me een beetje uitleg zonder spoilers zou kunnen geven. O-)
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Een terminal zit gewoon in de muur verwerkt en is gewoon een uitstulping van een metalen man-hoge cilinder waarin zich een soort kleurrijk oog bevindt. Als je deze activeert dmv de rechterbumper krijg je een tekstfragment te lezen.
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch genoeg matches gedaan zonder dat ik dat moest indrukken :confused:
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    4 vs 4 = geen dpad indrukken
    5 vs 5 = wel dpad indrukken

    Slaat echt finaal nergens op maja, tis wel zo :mad:

    Ik vind het echt jammer van die achievements, heb nu al 970/1000. Was juist een leuk spel geweest voor "grote achievements" zoals 20.000 kills ofzow...
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien komt zoiets erbij in de toekomst?:confused:


    Heb gsiter de sp uitgespeelt......beetje kort spel, en moet zeggen dat het einde me tegenviel. Had er toch wel wat meer van verwacht, een groots einde, maar was echt een anti-climax IMHO.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja die 250 komt nog wel, maar dan nog. Ze hadden er leuke dingen mee kunne doen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina