1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Net met een maat Campaign gespeeld, lvl 2 t/m 3 op Heroic, maar naderhand hadden we net zo goed Legendary kunnen doen, ging best makkelijk.
    Maakt het eigenlijk nog uit of ik alles op co-op uitspeel of alleen, want ik zie nu bij lvl 2 en 3 staan dat ik het op Co-op Heroic heb uitgespeeld?

Heb ook al verschillende armors vrijgespeeld, de Scout en ODST heads, en voor de Elite had ik grappig genoeg al wat Chest Pieces. Helaas is die Hayabusa armor zo moeilijk, anders had ik het nog vetter kunnen maken :D.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou dat wat uitmaken?
    Voor de achievements maakt het iig niets uit. :)

3. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook een beetje tegenvallen,maar vond het een aardige goede SP,een mix tussen deel 1 en 2;).Mulitplayer spreekt voor zich:thumbs:

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben dr weer ff klaar mee!:mad:
    Ben lekker aan het gamen schoot flink op in de singleplayer. Kom ik bij zo'n filmpje bla bla........ Disk unreadable... nu moet ik weer opnieuw beginnen bij waar ik was. Net zo'n 1.5 uur gespeelt wat ik nu dus kwijt ben":mad:

5. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve de Saved Films, ik heb al +/- 50 Prachtige kills van mij en men vrienden op mijn Xdoosje staan.

6. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook het probleem bij local multiplayer, dat het scherm niet volledig wordt gebruikt. ik heb aan de rechter en linker kant een zwarte balk. Heb een Samsung 32inch lcd scherm. Heb al meerdere instellingen geprobeerd maar mocht niet baten ook zet ik hd uit dan nog vult die maar een gedeelte van het scherm.

7. Shizzel

Shizzel Guest

Jep, is bij iedereen zo.

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje...
    gister ging ik even op zoek naar alle terminals, heb ze ook gevonden en heb er acces op gedaan... maar ik kreeg niet de achievement... iemand enig idee hoe ik het moet doen voor die achievement?? ( kspeelde op easy om er ff door heen te gaan, en had ze niet in volgorde gedaan, kweenie of dat daar ergens aan ligt )

alvast bedankt :)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je hebt het fragment toch telkens helemaal uitgezien? Je krijgt eerst een stuk tekst, dan moet je even wachten tot het scherm rood wordt en dan krijg, bij de meeste terminals, weer een stuk tekst gevolgd door de tekst //fragment end. Je moet zelfs de missies niet uitspelen, gewoon een checkpoint nemen en save/quit na de terminal werkt ook.

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt! daar zal t wel aan liggen dan, want ik wachten niet tot het rood wordt wat jij dus zegt, ik drukte gwn paar keer A tot de tekst voorbij was en dan B, en hop naar de volgende, mr kwist niet dat je dat moest laten gebeuren, ach ja, volgende doe ik dat dan maar ff! thanx!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb bij Act 1 tot en met een stuk gespeeld waar 2 vliegtuigen tegen elkaar komen en weg vliegen bij het water alleen gespeeld. Vanaf daar ging ik Co-op tot het einde van Act 1. Nu heb ik geen Achievment gekregen ? Why ? Ik hostte trouwens de Co-op.

12. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de lvls in 1x uitspelen, toen ik een checkpoint startte kreeg ik de achievement ook niet, toen ff opnieuw gedaan en toen deed ie t wel.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat is dat voor bullshit systeem ? Dus je moet Act 1 in een keer uitspelen, dus je kan niet je console uit doen en later verder laden en verder spelen en die achievment krijgen ? :{

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wow level 8 is echt irritant. Die stomme parasieten blijven maar tot leven komen dus ik ga de hele tijd dood. GRRR. Iemand tips? Ik doe normal.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe zit het nou met die skulls? Want bij mij liggen ze er gewoon niet... moet je dan iets instellen ofzo? Of zou het kunnen omdat ik met iemand co-op deed die hem al opgepakt heeft.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel cover zoeken, en pas gaan lopen als je zeker weet dat het veilig is. Die Flood die zich aan de muren vastplakken zijn fucking irritant, ik vond het handig die eerst uit te schakelen.

Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat je de game eerst moet uitspelen om ze te kunnen vinden, maar dat weet ik niet zeker.

17. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om de moeilijkheidsgraad te veranderen? Ik speel nu op Legendary, maar vind het echt pittig, dus wil hem overzetten naar Normal, maar dat gaat nergens...

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is onzin.

Je vind die alleen als je het level vanaf het begin opstart (dus niet bij een checkpoint), en op minstens normal.

Het maakt niet uit als je dood gaat, en dan weer bij een checkpoint doorgaat, als je dat maar niet doet vanaf het begin is alles prima!

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ze lagen er nog steeds niet, ik heb ze al wel van 2 lvls maar dusky niet, we speelden ze helemaal vanaf het begin, maar toch lagen ze er neit

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan doe je iets niet goed.

Ga anders even naar het Skull topic, lijkt me wat handiger, en wie weet staat daar je antwoord al.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina