1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Waarom kan ik niet bij sommige joinen? Hij zegt dat er een probleem is met mn router?

Bij sommige kan ik wel gewoon in. Vreemd!

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net maar weer Act 1 uitgespeeld op Normal, nu kon ik wel de Skull vinden en de Achievment krijgen voor Act 1. Vind het maar klote dat je een missie in een keer moet halen voor die Achievments.

Trouwens het zou wel vet zijn als je de game kon spelen uit een third person perspectief, net zoals als je bij Theater je matches terug bekijkt en dan op Y drukt.

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  3. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    IK begrijp die achievement net met dat je 15.000 point moet halen? WE hebben meer dan 15.000 punten gehaald op de eerste level. En toch geen achiev!

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen hoe het ratingsysteem op live werkt? ik snap er eigenlijk helemaal nix van... kan je ergens zien hoeveel kills je moet maken ofzo? en hoeveel kills heb je dan nodig om een hoger getal te krijgen..? want dat getal en dat tekentje zijn ook weer apart van elkaar iets ofzo... ik snap er nix van...

5. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand misschien waar ik de spartan laser in campain kan vinden, dus welke level?

Wil ff de Too Close to the Sun achievement dr voor halen, op de multiplay is het moeilijk te doen.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    In het begin van The Covenant heb je er een. :)

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het punten totaal wordt gedeeld door het aantal spelers die die missie op dat moment spelen. Dat is je uiteindelijke score.

8. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Dus als je met z'n vieren speelt moet je dan 15.000 * 4 halen? Dus bij wijze van spreken, kun je het beste alleen spelen en haal je makkelijk 15.000 punten? Of niet? :confused:

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Zojuist de Red Ring of Death voor m'n kiezen gehad. Start nu vreemd genoeg weer op:thumbs:. Snel ff savegames opgeslagen op memory card. Jammer alleen dat de crash van gisteren er voor heeft gezorgd dat al mijn werk van gisteren niet is opgeslagen. Achja..

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Idd ja, 15.000 * 4 ja, tenminste, zo begrijp ik het van Bungie.
    Het is inderdaad denk ik het beste als je die achievement alleen probeert te halen. Maar ik weet dat niet 100% zeker, ik ben daar echt niet goed genoeg voor.

11. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    super game dat is zeker maar twee vraagjes:

1. Hoe kom je aan nieuwe armor?

2. Heeft iemand een pagina met uitleg van hoe je skills krijgt, wat de rankings zijn en hoe je omhoog moet.

12. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand hoe ik deze achievement kan halen?

Up Close and Personal

Kill 5 enemies by melee or assassination in a ranked free for all playlist (Online).

Ik heb echt wel meer dan 20 mensen gedood met assassinations en melee. Dat heb ik gedaan in team slayer.

Raaar dt ik dan die achiev. niet krijg........

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    5 Vijanden dood slaan in Lone Wolves. Zo gepiept! ;)

14. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ooh vandaar, heb nog nooit lone wolve gespeeld. Alleen maar slayer en team slayer..... THNX! :thumbs:

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    "Free for all playlist" betekent dus dat het niet werkt in Team Slayer. :)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    vind het alleen jamer dat je geen party kunt vormen in free for all

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Als je met meerdere personen samenspeelt is het belangrijk om te weten dat je elk apart 15k punten moet scoren. Zelfs als 1 persoon 25000 haalt en de persoon 2 slechts 5000 zal enkel de eerste het achievement krijgen.

Ik dacht dat je 1EXP steeg per gewonnen match in een Team game of als je bij de beste helft was van een Solo gamemode.
    Bij je Service record kan je toch ook zien wanneer je een nieuwe rang krijgt meen ik.

Daar begin je mee in het level The covenant. Aangezien de banshees daar altijd heel veraf blijven vond ik het zelf gemakkelijker te halen op Storm.
    Vlak voor je daar op die Mongooses bemand met rocketeers de scarab moet neerhalen kan je op de omwalling gaan waar missile pods hangen. Ruk er een los en loop richting afgrond, daar kan je dan af en toe een banshee in het vizier krijgen.

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Dit meen je toch niet serieus he?

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Hij bedoelt waarchijnlijk in Lone Wolves ofzo.

20. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het Crow's Nest gedaan in co-op, maar aan het einde van Crow's Nest krijg ik helemaal geen achievement of plaatje in de campaign lobby dat ik hem voltooit heb ?! Hoe kan dat., is n.l. best irritant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina