1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    net solo campaign uitgespeeld.
    even mijn kritiek:
    vind de storyline niet slecht maar je op sommige momenten vind ik dat je best wel wat meer info mocht krijgen tussen de levels in. hoe gaat het nou eigelijk met de aarde?
    ook het einde vond ik een beetje flauwtjes voor een laatste deel.
    zeker weten dat er geen deel 4 komt? :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik had even een vraagje:

Als je met Halo 3 co-up gaat doen, is het dan ook zo dat je alle overnieuw moet doen voor die legendary achievements, of kan je ook gewoon per missie selecteren? Ik bedoel dat bijvoorbeeld eerst missie 3 en daarna missie 9 ofzo? ;):confused:

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    En hij is weg via marktplaats.

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je deze thread verkocht:eek::+

Mja, slotje dan maar:+

5. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er komt geen deel 4. wie weet komt er een arbiter game of iets pre-Halo 1.

Als iemand MLG gametypes wilt spelen.. Add me effe: Iceko NL

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt zelf de levels kiezen :) Ik denk dat je ze wel zelf eerst een keer doorlopen moet hebben. Dus je kunt niet meteen bij level 9 beginnen, als je dat level nog niet hebt gespeeld. Maar solo en co-op gaan op elkaar verder. Wat je in solo haalt kun je in co-op spelen :)

7. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Potverdikkie......
    heb ik 4 levels solo gedaan, begin ik met wat makkers co-op aan het begin. Ben ik daarna mijn save game van solo kwijt!?
    Ik kan wel verder op de co-op maar krijg ik dan wel mijn achievments??

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met die Campaign Meta-game?? Wat is dat? Ik niet snap :p

9. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meta Game houdt in dat je kills worden bijgehouden met een score, hoe je ze killt geeft een multiplier net als bepaalde skulls en de moeilijkheidsgraad

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Meta game, wat telt er allemaal mee:

Deaths (minpunten)
    Kills
    Hoe je iemand killed (melee, headshot etc.)
    Welke skulls je hebt verzameld
    Hoe snel je een level uitspeelt (meestal onder de 30 min voor max score)
    Op welk nivo je speelt

Voor dit alles krijg je een multiplier, aan het einde van het level wordt je score door de multiplier verveelvoudigd en als je het goed hebt gedaan krijg je gemakkelijk de 15.000 achievement. Het nivo wat in aanraad is heroic, lekker makkelijk en goed genoeg voor de punten.

En je gaat naar Campain en druk dan op de X voor de Meta game.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat meta moet ik maar is gaan uitproberen. Moet alleen nog de SP uitspelen :+. Online is zo vet!

Het is nu echt de laatste keer dat ik wat pre-order. Elke keer liggen er nog tig van die dingen in het vak en wij maar pre-orderen. Misschien dat het in het midden van het land wel nodig is maar hier in het noorden kwam ik nog heel wat tegen naar de release date. En ook veel goedkoper!. Zo zie je bij de MediaMarkt Halo liggen voor 50 eu, heb je wellis waar de gewone editie maar ik zag ook bij de Bart Smit nog wat LE's voor 65 euro. Dat scheelt toch al dik 10 euro van wat ik ervoor heb betaalt hier bij de plaatselijke FRS. Heb nu schijt aan pre-orders :cool:.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    meta-games is kicken, vooral als je coop doet, haha de strijd om de punten :p elkaars kills proberen af te pakken :D lol meesterlijk!

En dan de ene haalt het wel en de andere niet :D hahaha en dan elkaar verrot schelden :pLOL

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb m ook ff gezien, maar wat me wel opviel is het volgende: maanden lang lopen hier een zwik fanboys te roepen dat alle fotos en filmpjes alpha build (ofzoiets) waren en het er toch echt VEEL moooier uit ging zien. Nou, grafisch vind ik dit spel echt onder de maat.

Maarrrr....het blijft leuk om te spelen. Speelde zelf altijd halo 2, en deze gaat er qua content dik bovenuit. Verhaal is leuk, maar het is voor mij duidelijk waarom ze niet de singleplayer uit de doeken deden maanden van te voren. Het ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de multi.. niet bijzonder imo

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Had dat hele meta nog niet meegekregen. Is gewoon een kwestie van co-op starten alleen dan met X? Speel je dan verder wel gewoon de hele storyline?

Ik heb trouwens nog NIKS binnen van bol.com. Geen kaart, geen spel, helemaal niks. Aan het einde van de dag maar even kijken bij mijn oude adres, hopelijk ligt daar wat......:mad:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja gewoon co-op met x om het maar even zo te zeggen. Dan krijg je het scherm waar je ook de skulls kan aanzetten en daarboven staan de opties voor Meta (Team, FFA, uit)

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Dat meta is zo meesterlijk he! Iemand die het vanavond samen met mij wilt doen op legendary vanaf lvl 1? (1 a 2 levels)

Voeg me dan even toe
    p.s. De graphics vallen me heel erg mee juist, ik vind ze heel erg mooi. Wat ik ook heel mooi vind is de draw-distance. Je kan echt ontzettend ver kijken. Het lijkt echt net alsof je in een enorme wereld rondloopt.
    Voor de mensen die het niet mooi vinden, moeten maar eens in theatre een match terug kijken, en dan af en toe op pauze drukken. Dan kan je echt zien dat het echt wel mooi is. Zeker tijdens grote explosies.
    Het beste aan dit spel is en blijft natuurlijk de multiplayer. Ben inmiddels Gunnery Sergeant, en vind het helemaal te gek!

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kan dat Meta gedoe soms alleen in Co-op?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee ook SP

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemandmij het halo verhaal uitleggen of zit er geen verhaal in?
    ik begin net.. word plots in een jngle gedropt?
    wtf?(heb halo 1 en 2 niet gespeeld...)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    aha :9

En wat raden jullie me aan. Eerst wat skulls vinden, of maakt dat niet zo veel uit?
    Wat is het best niveau om het te doen? Heroic denk ik. Best moeilijk, maar je gaat niet zo vaak dood als op Legendary.

Ik heb tot nu toe maar in 1 potje/level Meta aangehad (co-op) en ik kwam niet verder dan 8,596

Doodgaan in Co-op is leuk :+
    De een rent Rambo-style naar voren, terwijl de ander blijft snipen op een veilig plekje zodat Rambo steeds terug kan respawnen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina