1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zonder voorkennis zul je totaal niet kunnen volgen.

Plot Halo 1 op Wikipedia
    Plot Halo 2

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die skulls komen later nog wel. Je kan ze meenemen op je route maar ik ga er vanuit dat je de campaign wel meer dan 1 keer uitspeelt. Ik heb hem nu ook al 5 keer uitgespeeld ofzow :9. Als je in je eentje speelt en shooters gewend ben zou ik voor Heroic gaan. In co-op legendary (wat eigenlijk te makkelijk is met 4 man, goed dat er de mythic skull is :cool:)

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is de mythic skull? Worden daar de vijanden moeilijker door? Of ga je zelf snelelr dood?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vijanden worden moeilijker waardoor je sneller dood gaat :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt. Ik dacht ook eerst dat ik mijn savegame kwijt was, maar gelukkig kon je via via de missies wel selecteren. Het is even prutsen, omdat veel nu via Live gaat en je bijna gedwongen word om alles online te halen. Maar goed, ben nu bij de laatste missie. Zou bijna weer bij die eerste flood missie moeten beginnen. Ik accepteer dat dus niet, dus na wat zoeken en prutsen kon ik toch bij de missie beginnen waar ik eigenlijks gebleven was. Nu ik dit van co-up weet ga ik na het uitspelen van de campaign daar ook aan beginnen en dan voor de MP achievements die je over een jaar of wat ook nog wel kan halen. ;):)

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    In alkmaar bij een gameshopje lag hij voor €40!!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meta kan ook in solo...

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hetzelfde probleem hier.....:mad:

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon een missie starten bij het punt waar jij wilt (dit is wel een beetje gelimiteerd naar een aantal punten in de missie natuurlijk). Zo kun je gewoon weer verder gaan waar je met je solo-campaign gebleven bent.

10. berenscheet

berenscheet Guest

omdat de bol.com thread is gesloten is hier mijn vraag: Ik heb nog steeds Halo 3 niet ontvangen, ik ben net terug van een weekend schotland (vrijdag t/m nu) iemand die weet of ze aanbellen of hem in de bus doen??

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Dat is dan vanuit 'campaign' waar je ook de co-op start toch?

Krijg ik dan wel alle achievements? Daarnaast kent elk level dan nog maar 2 punten, punt alfa en bravo en kan je dus niet verder van je laatste checkpoint...klote, klote, klote want ik moet vaak echt mijn best doen om verder te komen.

hoe weet je trouwens wanneer je bij een dergelijk punt bent aangekomen?

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben je bij zo'n punt zodra er even boven en onder een zwarte balk in beeld komt met rechtsonder een naam van het deel waar je in zit.

Als je een missie start kun je bij iedere missie de tekens zien op welk niveau je het spel hebt gehaald (ik weet zo even niet welk teken waarvoor staat) Volgens mij kun je daaraan zien welke missies je nog moet voor de juiste achievements.

Edit: De achievements van de campaign kun je ook ook in co-op halen ;)

Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

weet iemand waar ik het verhaal van wat ervoor gebeurd is kan nalezen? of kan iemand mij het een beetje vertellen?
    zodat ik het ook ga snappen \o/

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    door de bus. ik zou even bellen.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Straks ff de rest van de meta-game scores halen.

Is echt heel makkelijk als je de achievements wil. Speel op normal en zet de volgende skulls aan:

-Thunderstorm
    -Catch
    -Tough Luck
    -Famine

Nu moet het niet te moeilijk zijn. Probeer alleen niet te veel dood te gaan en probeer zoveel mogelijk headshots etc te maken dat bespaart ammo. Verder is het wel een beetje van belang dat je de map een beetje kent zodat je er wat sneller door heen kunt rushen.

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Als ik de story mode gelijk op Legendary uitspeel, krijg ik dan ook gelijk de normal en hard Achievements? Of moet ik de game echt 3 keer doorlopen?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt ze dan allemaal :)

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Net halo 3 uitgespeeld op heroic. Het spel was top, alleen het einde kwam snel en was ook niet echt denderend.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1000 gamerscore is ook geen probleem meer aan gezien iedereen deze aan het cheaten is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina