1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil nu wel even weten hoe het nu zit met dat online gedoe. Er gaat toch alleen EXP af als je een game leaved? Niet als je gewoon heel slecht bezig bent?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.863
    Ik heb meer dan 10 Headshots gemaakt in de Campaign maar geen Achievment :{

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
    Wat ik wil weten is hoe je aan die nieuwe armors komt? De een zegt campaign op legendary uitspelen en de ander niks. Iemand een antwoord?

4. DodgyDodo

DodgyDodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, EXP verlies je inderdaad alleen als je voortijdig d'r mee ophoud. Het enige wat naar beneden gaat door slecht bezig te zijn, zijn je skills.

5. DodgyDodo

DodgyDodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door hem op legendary uit te spelen krijg je inderdaad nieuwe armor die je met bv heroic niet krijgt. Verder krijg je armor door alle skulls te halen, en bepaalde achievements.

D'r staat hier ergens op het forum ook een lijstje.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik speel op normal en dan deze skulls aan:

FOG: Radar staat dan uit [multiplier x 1,5]
    CATCH: Tegenstanders gooien veeeel meer granaten :) [multiplier x 1,5]
    MYTIC: Tegenstanders hebben dubbele healt [multiplier x 2]
    THUNDERSTOM: Tegenstanders zijn level geupgrade [multiplier x 1,5]

Totaal dus score x 6,5 :) en het is nog goed te doen ook. Meeste levels waar je 15.000 moet halen haal ik zo 20.000 a 25.000 punten. Want headshots en nade kills krijg je ook extra multipliers voor :) en time bonus. Binnen half uur is score x 1,5 extra. Meen binnen 20 min x 2 en binnen 10 min x 3. Dat kan dus ook nog eens aardig oplopen!

7. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is bungie.net kapot ofzo, 515 spelers online in halo3, lijkt me een beetje sterk of niet? :p

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje, kun je bij theater mode, snel doorspoelen? want ik kan wel doorspoelen, maar gaat nog vrij langzaam :p

9. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Rechter trigger geloof ik

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het doorspoelen gaat idd ERG langzaam :mad: Vooral vervelend als je een SP missie terug wilt zien, moet je het filmpje ook kijken...

11. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch een leuke feature en zeker als eerste poging

12. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel dat je al begonnen ben met campaign maar je had niet die meta ding aanstaan kan je dan alsnog midden in de campaign die meta aanzetten ?? of moet je overnieuw??

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ohw wat een leuk spel!!! 2 keer achter elkaar gecheat worden en dan nog 1 keer winnen.... Wel debiel dat je na 10 keer winnen en 1 potje verliezen door cheaters 2 levels kwijt raakt:confused::confused:

Nee het is duidelijk dat bungie TOTAAL NIETS geleerd heeft van deel 2 en het gewoon voor elkaar gekregen heeft weer een ****** systeem in elkaar te knutselen die dit super spel toch compleet verneuken voor iedereen!

Ik ga dit iig niet meer spelen tot er weer customs komen die WEL leuk zijn.. Tot die tijd de groeten en invite me als jullie customs willen doen en gewoon wel om skill willen spelen ipv. gecheat worden!

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.984
    Lawl?
    Ik merk wel dat Halo 3 beduidend beter is dan Halo 2 qua multiplayer..waarschijnlijk post jij deze post uit frustratie. Had ik ook eens hoor, was er een gekko in Social Matches met 3 andere als guests en die guests lieten zich allemaal killen door hem zodat hij won.. :+

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met gecheat?

16. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat nergens melden? Hier posten geeft misschien anderen het idee om hetzelfde te doen. :{

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ach hij is zeker zo'n "pro" halo2-er die eens verliest en gelijk zijn mic opvreet van frustratie ofzo :9

Hoor je wel vaker :9

18. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vast al een keer gevraagd, maar weet iemand of er een official soundtrack komt van Halo 3? Ik vind de muziek in het spel echt mooi, vooral de muziek in het menu.

Als die OST er komt, iemand enig idee wanneer en voor hoe duur enzo (als hij dan überhaubt in Nederland is te krijgen).

19. DodgyDodo

DodgyDodo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja die komt er: klik :b:

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hehe, zal idd wel een post uit frustratie zijn. Cheaters zijn natuurlijk kut, maar dat was onvermijdelijk. Als er een half miljoen mensen een spel spelen zal er heus wel een een manier vinden om te cheaten, triest maar waar. En om nou te zeggen dat een *slecht* levelsysteem het spel verneukt is ook een beetje overdreven |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina