Vind de campaign super in coöp! Gelijk begonnen @ legendary en heb vandag weer een heel stuk gedaan in coöp.
De campaign overtreft voor mij persoonlijk zeker de campaigns van halo1/halo2/ en GoW (waarom vergelijk ik dit nog...).
Heerlijk grote maps, voertuigen, massa's vijanden en veel mooie open ruimten met frisse kleuren.
Level 6 deed me wat denken aan het eerste level van halo1 Op dat eiland. Super vet.
En nogmaals al die nieuwe voertuigen zijn ook zeer leuk om te besturen.
Voor de multiplayer heb ik het nog niet genoeg gespeeld, maar vind vooral de ctf/territory modes leuk. FFA vind ik in geen één spel leuk.
Toch vind ik het "wapen"-gevoel dat je bij de COD4 MP krijgt beter. Je merk meer dat je kogels ook echt iets raken op de één of andere manier. Dit gevoel heb je imo alleen als je in halo3 de sniper hanteert, de normale machinegeweren zijn toch meer spray and pray...
Tot nu toe een 8.5/10
PS De Graphics zijn prima en doen zeker niet onder voor het grauwe GoW. In GoW hoefden ze tenslotte alleen maar veel indoor elementen te renderen en was er nauwelijks begroeïng en dergelijke. Verder vond ik het geheel veel te veel glimmen, hebben meer spellen last van.
Laatst bewerkt: 2 okt 2007