1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skill kan dalen en stijgen. Dit ligt eraan of je potjes wint of verliest, veel kills maakt of vaak dood gaat, ed. Experience kan alleen maar stijgen als je potjes wint enzo. Experience daalt alleen als je midden in een spel stopt. Dus bij die speler wat jij zag heeft meer potjes gewonnen dan jou dus heeft hij meer experience. Hij heeft ook meer potjes verloren dan jou dus zn rank is vrijwel gelijk. Waarschijnlijk zijn de verhoudingen van gewonnen en verloren dus ongeveer gelijk.

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  2. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    EXP gaat ook omhoog in social matches, maar je skill niet ik denk dat dat daar door komt

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha meesterlijk! _O__O_

4. jaapsneep

jaapsneep Guest

Haha echt lachen man

5. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    :D Leuke strip!

Deze dan :D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand een hele lijst met armordelen die je bij welke achievement krijgt?

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al eerder gepost (gisteren nog):

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx. Ik hoor dat de Commando Shoulders vaak glitched moeten zijn. Kan iemand dat confirmen? Ben op het moment niet thuis dus weet niet of ik ze wel heb, maar ik meen me te herinnneren van niet terwijl ik wel de achievement heb.

edit: zie dat ze voor de elite zijn

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    LoL!

Die andere is ook lachen trouwens. Was trouwens wel wat geweest als het echt zo was :+

Wat betreft mijn mening over Halo en graphics: die moet ik toch wat naar boven bijschroeven. Later zijn de levels echt zo groots en uitgebreid, zorgt echt voor een intense game-ervaring. Sure GoW had per object mooiere graphics maar het totaalplaatje van Halo 3 komt weer heftiger over.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Kevf zegt! De gow levels zijn soms toch wel wat dicht en wat doel gericht! Met halo3 heb je toch wel iets meer vrijheid en zijn ze toch een aardig stuk groter!

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
  12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.984
    Zal weer smullend nieuws zijn voor de Psfanboys.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vind de campaign super in coöp! Gelijk begonnen @ legendary en heb vandag weer een heel stuk gedaan in coöp.

De campaign overtreft voor mij persoonlijk zeker de campaigns van halo1/halo2/ en GoW (waarom vergelijk ik dit nog...).
    Heerlijk grote maps, voertuigen, massa's vijanden en veel mooie open ruimten met frisse kleuren.
    Level 6 deed me wat denken aan het eerste level van halo1 _O_ Op dat eiland. Super vet.

En nogmaals al die nieuwe voertuigen zijn ook zeer leuk om te besturen.

Voor de multiplayer heb ik het nog niet genoeg gespeeld, maar vind vooral de ctf/territory modes leuk. FFA vind ik in geen één spel leuk.
    Toch vind ik het "wapen"-gevoel dat je bij de COD4 MP krijgt beter. Je merk meer dat je kogels ook echt iets raken op de één of andere manier. Dit gevoel heb je imo alleen als je in halo3 de sniper hanteert, de normale machinegeweren zijn toch meer spray and pray...

Tot nu toe een 8.5/10

PS De Graphics zijn prima en doen zeker niet onder voor het grauwe GoW. In GoW hoefden ze tenslotte alleen maar veel indoor elementen te renderen en was er nauwelijks begroeïng en dergelijke. Verder vond ik het geheel veel te veel glimmen, hebben meer spellen last van.

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.407
    Heb eindelijk mn xbox360 weer werkend in huis en ben nu ongeveer net nahet filmpje van de e3. Flood sucks!

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    IK begrijp nog steeds niet wat dat "free for all" betekent. Is dat nou team slayer of de lone wolve of wat anders????????

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Free for all = Lone Wolves

18. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Maar is toch een gekke benaming, team slayer en sociale matches zijn toch ook gratis voor iedereen???? :confused:

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1

Lone Wolves is waarschijnlijk zonder teams.

20. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Jammer dat je dan daar je achievements moet halen, bijna onmogelijk omdat je ook maar met zn vijfen speelt......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina