1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Weet iemand een winkel waarbij je halo 3 kopen en waar je ook kan ruilen voor iets anders?(bij bartsmit kan je alleen spellen voor spellen ruilen)
    Jammer dat ze geen 360 games verhuren :/
     
  2. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh. Als ik je goed begrijp. Wil je dus Halo 3 kopen en mocht het zo zijn dat je hem niet leuk meer vind, dat je dan terug kunt gaan en er (hypothetisch) een barbie voor ruilen?
    Dan kan ik je vertellen. Geen enkele winkel doet dat. Je mag alleen producten ruilen voor iets vergelijkbaars. Dus halo 3 ruilen voor Gears of War, en dat moet natuurlijk allemaal binnen de inruilgarantie(tip: als het niet op de bon staat hoelang dit is vraag er dan altijd naar, handig voor cadeautjes etc.).
     
  3. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mensen die hem via xbw hebben bestel en al binnen hebben? Ik neem aan dat het met de gewone post komt? Of word het niet gelijk bezorgd en pas later of eerder?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt met de gewone post mee.
     
  5. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank u wel :). Haha was wel grappig vandaag op school, ik loop zo door de kantine naar mijn lokaal, opeens zie ik zo iemand met dat halo3 shirt :D. En toen vlak daarna nog eentje, meteen even uitgedaagd natuurlijk
     
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m geheel tegen eigen verwachting ook maar gekocht. Nog nooit heb ik een Halo game gespeeld, ik verdoem die reclame campagne (t werkt dus wel voor zwakke zielen als 't mijne :'-(). Ik gooi die schijf er zo maar eens in: ben benieuwd :D
     
  7. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb halo 1,2 nooit gespeeld is het dan wel verstandig om halo3 singleplayer te spelen. Is het verhaal een beetje te volgen voor een newb? ik heb halo2 hier wel liggen maar heb weinig zin om daaraan te beginnen grafisch ziet het er niet uit.
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fak is dit nou weer?? Telkens als ik 'klaar' ben met de 5e missie, keert het spel terug naar het hoofdmenu.. =/ Ik heb de achievement wel gekregen na het filmpje dat je aan het einde van een missie krijgt :confused:
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Het verhaal ga je nooit snappen als je deel 1 en 2 niet gespeelt hebt. Maar om een idee te krijgen kan jem isshcine beter ene korte samenvatting lezen op de frontpage!
     
  10. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet verstandig. Kijk op wikipedia staat geloof ik het hele verhaal vanaf Reach zelfs, ff half uurtje a uurtje lezen en je kent het hele verhaal. Ik heb ook nog gelezen vanaf dat mensheid covenant voor het eerst tegen kwam, dus nog voor Reach.

    PS. Mocht je niet weten wat Reach is. Dat is een kolonie waar Master Chief in halo 1 vandaan kwam toen ze uit de slipstream bursten(begin filmpje toen ze op de vlucht waren voor die covenant battleships).
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    [​IMG]

    Wat bedoel je, íedereen speelt Halo 3?
    Dulle niet!

    * Xbox Dashboard is trouwens Halo 3, raar genoeg is de titel verkeerd.
     
  12. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    lol waarom speelt niemand in je lijst op legendary:9?

    EDIT: ik was weer eens scheel. Waarom spelen er zo WEINIG op legendary?
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom zou je datr doen dna?
    Ze zeiden dat het voor een gemiddelde gamer op normal het beste was, en voor een ervaren gamer heroic het beste is.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lol, een iemand in m'n lijst speelt er Halo. Voor de rest allemaal Offline, heb maar 36 gasten in m'n lijst.

    Ik zie wel, mischien begin ik alleen op Normal en later met 4 gasten gewoon Legendary.
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    als je een beetje ervaren bent kan je beter op herioic beginnen. stond in de xbw revieuw. omdat je er anders te snel doorheen jaagd
     
  16. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu de cutscenes op youtube aan het bekijken, dat maakt ook wel iets meer van het verhaal duidelijk. ( ik weet nu wat halo is tenminste:eek: en wie cortana is)
    gezien mijn friendslist ben ik wel verplicht dit spel te kopen.
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ach, eerste dag he, misschien dat ze later wel op Legendary gaan spelen. 1 gast die op Normal speelt zou waarschijnlijk Legendary ook wel aankunnen, hij ownt mij met de sniper in Gears, maar hij probeert eerst ff Normal.
    Ik begin op Heroic het eerste level, en doe daarna Legendary weer het eerste level. Wat voor mij dan het lekkerst speel doe ik.
     
  18. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Steeds als ik op XBL zegt dat ie moet updaten, en als ik update stopt ie halverwegen...

    HELP PLZ.
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    als je co-op speelt,
    kan je dan ook de achievements van de campain halen???

    vindt trouwens die spiker geweren, als je ze dual hebt nu al overpowert...

    maar verder wel echt een goed spel...
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  20. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan,


    Kan iemand mij helpen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina