[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Na 5 dagen is mn bungie.net account wel geupdate, incl alle games, xp, levels enz. En nu staat hij weer vast :)

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamespot.com/news/618046...clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;4
    Zo zelfs japan kan het dus niet weerstaan om The Fight the finishen :p
    maar oke geef toe, spel is vet. Halo blijft gewoon iets hebben wat er voor zorgt dat je blijft spelen!! En elke keer als ik die reclame op tv zie denk ik, hmmm wil halo spelen...Kheb campaign onderhand tig keer gespeelt en blijf het spelen! Halo is een trilogie die niet snel vergeten zal worden _O_
    @MerQ: Wtf is Hells janitor? Ik zie die medal maar zombies killen in online? En hoe flik je het 30 lui tekillen zonder dood tegaan????? En 9 lui om de 3 tel!! Jezus dat is gewoon ziek gast...

Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  4. Shizzel

Shizzel Guest

De reclame op TV vinden mijn maten niks, maar ik vind hem echt vet. Zet bijna elke keer het volume wat hoger, gewoon vette muziek.
    * zoekt naar downloadlinkje.

5. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat heeft die reclame/site eigenlijk te maken met de campaign? Zo'n moment als daar geschetst word ben ik niet tegengekomen in het verhaal.

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
  7. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Die reclame doet me toch ook vaak even naar het scherm staren. Dat heb ik niet vaak met reclameboodschappen :):

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  10. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat niet dat ie nooit gaat komen. Hij is gewoon voorlopig afgeblazen. Ik verwacht zeker in de toekomst nog cartoons, films en dergelijke. Deze zijn op voorhand al verzekerd van dikke winsten. Het zou financieel dom zijn om dit project niet te maken.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Downloadlinkje voor de muziek?
    De muziek is iig van Chopin: Raindrops :b:

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  12. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok dit is egt gaar... mijn bungie.net profile is nu dus geupdate maar er staan 1 of meer games niet tussen... waaronder eentje waarin ik een sharpshooter en een running riot medal had :mad: echt vreemd want heb het filmpje wel opgeslagen enzo... :confused:

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan maar 3 games ofzo erbij en alleen mijn xp is vernieuwd... Maar voor de rest staan mijn medals en kills er toch echt niet bij:confused:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nooit zombie gespeeld? Zombies hebben zwaard of shotgun. De rest heeft rocket launcher. Als je dood gaat word je ook een zombie en dit totdat iedereen zombie is.

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe je die achievements haalt van: 15000 points on the meta game in level 1 bijvoorbeeld?

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Door in Campagin Lobby op X te drukken, de scoring mode aan te zetten en simpelweg 15.000 punten te scoren.

17. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Relax ga ik ff proberen!

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je dan wel als tip geven om een aantal skulls aan te zetten, dan gaat die score en stuk makklijker..

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op normal met: Catch, Famine, Thunderstorm en Tough Luck haal je makkelijk 15.000 punten!

20. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen nog maar 2 skulls dus ik denk dat je ze dan ook niet neer kan leggen,

ik ging btw net ff met kerel co-op legendary, alleen net niet 15000 punten :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina