1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ga naar menu --> custom game --> select lobby --> campaign (of co-op) en dan lvl kiezen. Dan druk je op guide button en nodig jevrienden uit. max. 3 :) easy

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    je kan dus alleen maar met friends de campaign spelen...?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat die nu ook opeens in mijn lijst maar ik week zeker dat die van de week er nog niet bij stond. Bij mij staat die trouwens ook op 28 kills. Dat kan geen toeval zijn.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die staat er bij mij wel al een tijdje, dus het is iig niks nieuws.

Ook heb ik dit al eens zien staan bij aparte matches (bij Breakdown, waar je ziet met welke wapens je iedereen hebt vermoord in die specifieke match)

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329

als je buiten de limiet komt v het level, Ga maar naar het sneeuw level en loop tot de rand, daar staan dan die kanonnen die vuren. Maar het kan ook een ton zijn die valt en ontploft

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En krijg ik daar dan blijkbaar de credits voor :cool:

8. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die skulls neerleggen in campaign co-op level?
    Moet je ze dan eerst al gehaald hebben, en waar liggen ze dan?

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Zie hier Jasphurtje:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=104137

Veel plezier met zoeken;)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Killed by the guardians, nooit opgevallen in de eerdere halo's? Dat komt er te staan als je bijv. uit het level tieft. Als jij daarvoor de laatste schade hebt toegebracht aan de ander, dan krijg jij de kill. Deze wordt dan niet als weaponkill gerekend, maar als killed by the guardians ;)

11. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Jup. Je kan niet soort van matchmaking doen, waardoor je in een co-op lobby komt.

12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had althans laatst ineens een belg erbij zitten die ik niet kende en niet in mijn vriendenlijst had zitten toen ik co-op met een vriend aan het doen was.

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Die is dan gejoined door te kijken naar de laatste spelers, waarschijnlijk heeft ie een paar matches daarvoor met jou gespeeld en had jij je party op Open staan.

14. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Jup, dat is inderdaad was er gebeurt is. heb ik ook wel eens, tijdens matchmaking dat erineens iemand bij kom. Snel party op invite only zettne :)

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij kloppen mijn totale stats niet trouwens.. als ik alles bij mekaar optel zijn mijn kills > deaths, maar bij mijn totalen heb ik 30 meer deaths dan kills =(

16. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hoe zit dat nu met die 10 headshot achievements, heb gekeken op bungie.net en er staat dat ik al 19 gemaakt heb en nog steeds geen achievement, en plasma heb ik er ook meer als 5, moet je nu 10 sniper of 5 plasma sticks in 1 potje maken, als dat zo is is het vet moeilijk voor 5 Gamerscore

17. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    't zijn 2 verschillende achievements die je bescrijft. Lee R Memorial is dat je 5 grenade sticks moet maken in 1 lone wolf potje. En die andere (10 headshots) moet volgens mij met een sniper of covenant sniper in singleplayer. Het moet wel 10 headshots in a row zijn geloof ik

18. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    moet je eerst al die skulls halen voordat je ze er voor die meta games bij kan leggen?
    En waar liggen ze dan als je ze instelt?

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je een skull vind kan je ze gaan gebruiken en als je ze instelt ben je er voor de rest klaar mee. ( ze liggen nergens )

Ik kijk net op bungie.net en daar staat dat mijn EXP 59 is maar vanochtend stond die nog op 75?

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vertrouw bungie.net maar niet, ze zitten daar exp weg te happen 8)

Denk dat door de drukte die hele servers daar aan het flippen zijn, hoop dat het snel over is want het is inderdaad verdraaide irritant

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina