1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Jup dat is het inderdaad. Wees niet bang, want op je xbox stat wel de correcte informatie. bij mij missen er ook nog heel wat medals (o.a. shotgun spree, sword spree enz.)

2. D-uke

D-uke Guest

je kan exp toch alleen maar verliezen als je een game quit? want ik heb net 2 potjes team double verloren (speelde met een vriend die het spel net had) en heb nu inplaats van 75 exp 74 exp ... :confused:

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nou 980/1000g maar die laatste 4 achievements zijn verdomd lastig om snel te halen.

Die katana is zo dichtbij en dan blijven de kutachievements over (Maybe next time buddy, triple sword kill, spartan laser blaat, killingspree van 10). Die zijn wel te halen maar daar moet je wel geduld voor hebben (perfecte situatie enz) maar ik ben godverdomme zo dicht bij die 1000g...

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee je moet 10 headshots met idd een sniper maken maar wel in 1 level niet in een row ;).

Ik heb ook nog een vraagje :
    Kan je bij instellingen iets veranderen aan dat als je geraakt wordt je nog kan inzoomen want dat vind ik echt fucking irritant als ik aan het snipen ben.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Killingspree lukt wel als je doet wat je moet doen. Beste is met een Ghost, Shotgun of Sword dan vliegen de kills voorbij. Gewoon goed om je heen kijken en meteen reageren als je iemand ziet.

6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0

haha dan zou het wel heel makkelijk zijn

7. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en die 10 headshots kan je het best doen op The Ark, daar begin je namelijk met een sniper en kan je rustig even wat covenant neerknallen ;)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    weet niemand antwoord op mijn vraag?
    oh en nog wat : wat moet je doen als je in zo'n terminal zit :confused: en hoeveel zijn er ongeveer ik heb er nu iets van 3-4 gevonden.

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    kan iemand me uileggen wat de beste manier is om used car salesman te behalen? ik schiet de heletijd die turrets van die phantoms af maar dan krijg ik hem toch niet.

10. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wachten totdat een deel van die tekst rood word

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Schieten op de brute die op de chopper zit, tot zn schield weg is. Daarna vlak voordat ie je splattered een mijn op de grond pleuren.

12. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de 'We're in for some chop' achievement.

Ik heb de used car salesman gehaald door de turret van een phantom af te schieten, raar dat jij hem niet krijgt.

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    In The Covenant komen er net voordat je de eerste toren ingaat de Brute versies van de Warthog uit het gat, daar zitten (althans bij Heroic) 3 of 4 brutes op. Als je de laser nog hebt bewaard is het plop en je hebt hem :thumbs:

Even een aanvulling op Timo: na 10 seconden wordt het beeld rood en komt er zo'n animaties waarmee je bij nog meer tekts komt. Dan moet je met A doorscrollen totdat je End of Transmission ofzo ziet staan, dan staat ie als registered voor de achievement. En wat je er nog meer mee kan doen? Tja, lezen. Er zijn er 7 trouwens.

Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tering wat een rete moeilijke game man! Ben al meer dan een uur bezig geweest en ik ben 6 checkpoints ver in het eerste level ofzo :{

Misschien was op Legendary beginnen als je Easy gewend bent toch niet je-van-het...
    Ik heb eergister en de dag daarvoor Halo 1 (op de PC) en Halo 2 (op de XBOX) voor het eerst gespeeld en uitgespeeld. Ik dacht nou, na die record omzet kan het toch niet een slechte game zijn... Dus ik dacht ik ga even pijlen hoe bruut die games zijn, maar ja er zijn geen achievements aan verbonden dus ik ben daar op Easy doorheen gerend.

Maar echt nu in Halo 3, iemand geeft je een zoen op je reet en je bent al dood. Ik word ook helemaal kriegel van die Snipers in dat eerste level, dan heb je er 13 afgemaakt, blijkt er nog een 14e ergens te zitten...

Maar, tot dusver ziet het er echt schitterend uit en is het hele dikke actie!
    Veel beter dan ik verwacht had! Ik vond Halo 1 en 2, goede, maar geen briljante spellen, deze komt daar wel meer bij in de buurt!

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, welkom op de halo legendary scene in deeltje 3 ....Troost je ,het is voor niemand gemakkelijk om er op legendary door te geraken.....Maar als je nou Halo CE en halo 2 ook op legendary had uit gespeeld , tja dan had je al op voorhand geweten wat je te wachten staat.:+:b:

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs:

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    tot over een half uurtje op live ^^ . wel eerst ook ff single player proberen
    heb er zo'n zin in haha

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    legendary zal wel "extra" moeilijk zijn nu je co-op kan tot 4 spelers of niet?

19. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    das juist heel goed te doen als je met 4 man speelt , in je eentje in het op zijn minst een uitdaging te noemen....

20. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary met 4 man is makkelijker dan easy alleen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina