1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister speelde ik ff co op en heb een paar skulls op on (free for all ) gezet zodat ik meer punten kreeg maar ik had iets van 9000 behaalt, we waren nog niet klaar .... en de andere had 16000 dan hoor je tog een archievement te krijgen of moet je hem ook echt tot de missie uitspelen

2. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook gisterenavond :mad:
    Heb mijn console een aantal keer gereset maar dat hielp niet echt. Ben dan ook maar tv gaan zien :x

3. Priko

Priko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij dit uitleggen:
    Highest Skill: 13
    Total EXP: 61
    Next Promotion: Skill 10 or 150 EXP

=/

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je hoogste level moet 10 zijn. Je bent nu als het goed is gunnery sergeant grade 2 right? Als je level 10 wordt dan ga je bij 70xp naar luitenant en anders bij 150xp naar gunnery sergeant grade 3 (dat weet ik niet cker though). Maar als je level 10 wordt ga je wel bij 70xp naar de koelkast :+

Bungie.net loopt gewoon 100xp achter bij mij, er staat nog steeds 220 8)

5. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de missie uitspelen om de achievement te krijgen je moet ook appart 15.000 punten hebben als je ehm uitspeelt om beide de achievement te krijgen.

6. Priko

Priko Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mijne staat ook 100xp achterr :{

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kreeg er vandaag ook opeens wat medailles bij op mijn Service Record terwijl mijn xbox kapot is :)

Zal wel een hele oude zijn die nu pas wordt geupdate...

8. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik dit op Free for all spelen of kan je ook Team doen..

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan beide :)

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Het makkelijkste met die meta-dingen is gewoon op Normal met bijna alle skulls aan, en dan in je eentje of in co-op. Dan kom je al gauw in de 50,000 op de missies waar je 15,000 nodig hebt terwijl het niet zo heel erg moeilijk is.

Ik zou de Iron Skull alleen wel weglaten, want daar werd ik vrij gek van in de 5 minuten dat ik hem wél aan had staan :)

11. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thankss man ! :p

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik beter doen. Eerst een xbox 360 + halo 3 + live en dan op een beeldbuis spelen. Of eerst een HD TV halen?

13. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geduld hebt om met Halo 3 te kunnen wachten zou ik eerst de HDTV kopen ;)

Ff vraag mensen, ik ben met coop met 4 mensen( Legendary) met behoorlijke lag 2 levels gespeeld online en toen nog 3 met een vriend dus heb ik 5 op legendary gespeeld, toen kwam een jongen gisteren ff Halo 3 checken en die heeft op Normal de 1ste 3 gespeeld, nu vraag ik me af als ik gewoon verder ga waar ik gebleven was het 7de level, want daar was ik gebleven en die start ik dan daar en speel hem dan uit krijg ik dan de Achievement voor op Heroic en Legendary uitgespeeld heb. aub antwoord.

14. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, het wordt allemaal bijgehouden. Al had ik wel dat als je eerst co-op speelt, en dan in single player doorgaat bij de checkpoint waar je bent gebleven in co-op dat je dan niet de achievement krijgt voor het uitspelen van de missie/campaign. Dus je moet bij het begin van de missie beginnen.

En ik zou heel erg duidelijk voor Halo 3 gaan, een paar pixels meer of minder doodschieten maakt toch niet uit :)

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was net ff coop aan het doen en toen zette we hem halverwege de ark uit om ff iets anders te doen. Toen we hem daarna afmaakte krgen we geen achievement. HOe kan dit moet je het soms in 1 keer doen?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jup, als je die Achievment wil hebben van een specifieke Act moet je die Act in een keer uitspelen. Vind het maar een vervelend systeem.

17. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat je anders de ene helft met de ene kan doen en de andere helft met iemand anders.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Inderdaad, vind het best logisch.

Als dat nou ook in je eentje het geval was, dan zou dat idd erg dom zijn maar zoals het nu is vind ik het wel logisch.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Welke 4 skulls moest je ook alweer aandoen voor die meta campaing om je punten een leuke boost tegeven?

20. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

de 3e, 4e, 5e, 6e, van links naar rechts volges mij, zoek gewoon de makkelijkste -.-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina