1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Normal zou ik nooit doen, want daar zit totaal geen uitdaging in... Legendary ben ik toen wel op begonnen en ik kan je zeggen dat ik er geen spijt van heb maar dat het af en toe wel frustrerend pittig was... Ik zou acheraf gewoon lekker op heroic beginnen en er toch lekker snel met uitdaging doorheen knallen om daarna lekker op live te beginnen en dan alsnog een keer de legendary in coop uit te spelen.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand hoe dat nummer heet wat je hoort als je het menu een tijdje aanstaat het is met een piano ?
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Halo 3 soundtrack?:9

    vraagje: Hoe kan je het beste de 'We're in for some chop' achievement halen?
    Mij lijkt het 't makkelijkst in campaign, maar waar kan je zo'n Trip Mine vinden? Of is deze achievement ook te halen met een ander soort equipment?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat stukje bij de ark volgens mij dat je in zo'n soort huisje zit en dan komt er een wraith enzo en dan liggen er ook 3 trip mines daarna komen er allemaal van die brutes met 3 op een voertuig en die moet je slopen ;)
     
  5. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou even op vgmusic.com kijken, alsie daar neit staat dan misschien in de verzoekjes lijst van vgamp.net.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan iemand me een downloadlink geven voor Red Vs Blue Season 3?
    1,2,4 en 5 heb ik al. Alleen 3 moet ik nog (of is er ook nog een seizoen 6?)

    Geen torrent aub. O-)
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    probeer limewire;)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Logisch... :9

    thnx :b:
     
  9. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    yay @ level 36(met Team Slayer) en 170 EXP 4 me =)

    Ik was net aan het Team Tactical aan het spelen met vrienden.
    We kregen Eliminatio, We killen wat en de ronde is bijna afgelopen. ik loop doodleuk op de overshield af(die er nog was) om de vijand te killen.
    Doe ik, Round Over! En ik pak voor de lol de Overshield op....Rara... Ik spawn, Met Overshield! :p
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, werkt ook met camo. Als je na het einde van een ronde (na round over) de overshield of camo oppakt dan spawn je er de volgende ronde mee. Beetje hetzelfde als de zanzi gate met halo 2.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    In de buurt van welke terminal is dat dan?
    Want ik weet niet precies waar je het over hebt
     
  12. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gehaald door hem op easy te zetten en dan het level tsavo highway te starten en dan moet je door gaan totdat je een stuk weg tegenkomt met een gat erin zodat je uit je voertuig moet. Je moet bij dat stukje naar de stad Voi komen er verschijnen dan ook 2 balken boven en onder dat aangeeft dat je een nieuwe object heb. Je kan dat stuk ook laden door bij het alpha rally point te laden. Als je daar ben ligt er helemaal links in een gebouwtje 4 trip mines en dan komt er een tank aan gewoon kapot maken zonder trip mines. Als je dat gedaan hebt komen er een paar choppers aan en die moet je slopen met een trip mine.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien gaat het me dan eindelijk lukken... :9 \o/
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die shit is echt vet! Net 2 potjes gespeeld, zijn nog niet echt veel mensen die het spelen denk ik want vind niet veel. Die kleur van die Zombie is trouwens echt de shit! _O_
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de exp?? Wie krijgen er exp en wie niet... Dus hoe hoog moet je eindigen.. En voor hoeveel is deze playlist??

    Verder vidn ik het wel jammer dat bungie die overkill zo makkelijk kado doet:confused: Het was eerst nog een prestatie die redelijk pittig was om te halen.. In zombies schiet je als je eerst je ff goed verstopt killtrocities en hoger zonder een beetje moeite te hoeven doen... Beetje jammer:confused:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die maps zijn echt vet veranderd daar! Echt lol _O_ Kom ook alleen maar NL'ers tegen! _O_
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 weken geleden mijn Halo 3 LCE opgestuurd naar Duitsland, omdat er krassen op zaten. Alleen heb ik tot de dag van vandaag nog steeds niks weer gehoord. Is dit normaal?

    Ik weet btw dat er een thread is over krassen maar omdat dit de Halo 3 LCE is dacht ik dat ik dit hier beter kon posten.

    EDIT: Dat meen je toch niet :') Net nu ik dit post komt de postbode langs en zit Halo 3 er bij...
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  18. Remco

    Remco Guest

    Is ie overkill achievement heel makkelijk te halen nu dan?
    En hoe kan je em precies halen?
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als zombie ben je in het begin alleen tegen veel tegenstanders. Dus de kans dat iemand jouw kills neemt is klein ;) En vaak staat iedereen bij elkaar dus kun je snel achter elkaar door gaan met kills maken :)
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem in die buis @ Highground.

    Overal kropen de zombies naar binnen :)

    Heb nu deze game ook weer 100% afgerond :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina