1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, halo 3 net al uitgespeeld. 8)

    Had op een paar sites gelezen dat ze het laatste level zo tegen vonden vallen. Nou echt niet, bijna een filmische ervaring man, halleluja! Een adrenaline rush waar games als Black nog een puntje kunnen zuigen. _O_
     
  2. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe ik heb een probleem
    Wanner online wil gaan en ik druk op start game dan kan ik zo lang wachten als ik wil maar ik kan geen game joinen Kan iemand mij helpen ?? :confused: en ja me live doet et gewoon
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk dat het down ligt, ik kreeg net een message van: ligt matchmaking ook bij jullie down.

    Maar ik heb een skull gevonden, ik pak die op en er gebeurt er niks..
    Hij was in
    In het eerste level bij de waterval.
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien wel ,of ze zaten gewoon goed vast. Bij mijn viel de hoes met de 2 discs er nog in op de grond, maar alleen de extra disc zat los, de game disc niet.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    13 mensen online. 11 spelen halo 3. 2 staan op afwezig. Ben ik de enigste die niet geintresseerd is in Halo? :|
     
  6. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen met Joinen van Ranked Matches, morgenochtend of later op de avond hopen dat live niet meer overbelast is:)
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    INderdaad, heb alles samen met Inferius op Legendary gedaan. (8 uur ongeveer, >_<)
    Dat einde is echt de bom! Geweldig imo :cool:



    Alleen het echte einde =(
     
  8. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm , halo 3 is ook niet zo speciaal voor mij , hoewel ik wss wel ga halen vanwege co-op.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    echt vette game, net de eerste 3 level op legendary gespeeld met een maatje TE VET!!!
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyy weet iemand waar de infection gamemode staat ? ik zie hem nergens bij staan.

    Ik wil hem ook samen met een maatje spelen. Ben nu alleen aan het spelen op legendary en ik moet steeds ergens verschuilen anders ga ik dood :p.
     
  11. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    als je zelf in je eentje in 2e level ben, kan je dan nog een maat erbij nemen (co-op dus) ? of moet je overnieuw?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit kon niet geloof ik. Dat vond ik toen ook al vreemd omdat het in GoW wel kan.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    AAarg! Ik kan echt niet wachten tot morgen. Ik hoop maar voor Dixons dat ze hem hebben morgen :+
     
  14. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zit er geen filmpje meer in als je een tijdje niets doet in het hoofdmenu? Halo 1 en 2 had je die nog wel en meerdere andere games ook, in Halo 3 niet meer?
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat is nou net de bedoeling van Legendary..

    Vond Legendary erg makkelijk eigenlijk, kan komen door Co-op. Maar vergeleken met Halo1 bijvoorbeeld was het een eitje.
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Maatje van me heeft 2 LE gehaald. Één voor mij en één voor hem. De verkoper zei dus al dat ze waren gevallen oid en dat er krassen op konden zitten. Dat was dus bij één het geval.. Maatje heeft die maar genomen, wat wel aardig is :).

    Er werd ook gelijk bij gezegd dat als hij het niet deed dat hij gelijk geruild kon worden.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Legendary is in je eentje even moeilijk als Halo 1 naar mijn mening. Maar zeker makkelijker dan Halo 2 (daar was legendary fucking gestoord).
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Haha, kan me die Snipers nog herinneren in H2.. Niet te doen sommige stukjes 8)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist een dikke 2 uur gespeeld. Wat me opvalt is de zeer mooie belichting in de buitenwereld. Echt heel mooi. De AI is supergoed van de vijanden. En gameplay nog altijd even goed he. Wat ik wel spijtig vind is het volgende:
    De filmpjes vind ik dus persoonlijk echt niet mooi. Nu ja, bij de vorige halo games vond ik dit ook, en eigelijk interesseert me die filmpjes eigelijk ook niet hard(als ik dan met mgs kijk of heavenly sword, enz, is iets heel anders). Maarja, toch. En ook de binnenlocaties(bij de vorige halo games ook) zijn niet mooi. Veel alysing problemen. Veel karteljes enzo he, Texture problemen. Toch wel spijtig. Maarja, zoals ik al zei, de buitenlocaties zien er super uit! En ik vel pas een oordeel als ik de game daadwerkelijk uit heb. Want nu zeg ik gewoon even mijn eerste gedacht. Anyways, zit terug volledig in de halo sfeer :).
     
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu wil ik het ook spelen:mad:, maar mijn xbox laat het op de dag van het jaar afweten, kan ik weer 4 weken wachten tot ik een andere heb :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina