1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige stukjes in lvl 7 zijn trouwens nog best een beetje freaky.... en dat lvl is zo ontzettend ranzig. Kreeg soms het gevoel dat ik een survival-horror aan het spelen was. :9
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zit er bij de Limited Edition nou géén live trial-kaartje en bij de normale editie wel? :+ Dat is jammer zeg. Want ik voelde na even spelen al een drang om dit online uit te proberen (met Pim ofzo, niet met Inferius ofc, ik wil nog wel wat van die game meekrijgen hè O-)).
    Wireless adapter prijs ftl...
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb net Halo 3 coop gespeeld maar hij gebruikt niet de hele breedte van het scherm. Weet iemand hoe dit kan ? Ik speel op een 720p scherm.

    Bedankt
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook dood echt vervelend.
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, heb alleen het menu van halo gezien, toen liet ie het leven
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je vibration afzet?
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dude, das fijn! -_-'





    8)
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeelt (en heb hem vanochtend ghaald). Dus nee, lang is ie niet, maar ooh zo intens! einde is simpelweg briljant. Wel weer open, maar vind ik persoonlijk altijd wel lekker. De laatste levels zijn ook echt een prachtige ode aan de eerste Halo. Zonder twijfel, voor mij, het beste deel van de trilogie.
     
  9. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens, heb hem net ook uitgespeeld en pas vanmiddag om 3 uur begonnen. Morgen is eerst de multiplayer aan de beurt:D
     
  10. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, jullie zijn wel snel dan! Ben ik de echt de enige die Heroic moeilijk vind?:{
    'T is mn eerste Halo, maar het bevalt me goed. Lekker rennen, vliegen, springen, knallen etc. Die voertuigen zijn ook zooo gaaf! Morgenavond de multiplayer maar eens proberen.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ook mijn eerste halo en heb alleen nog de SP gespeeld. Ik vind hem wel leuk. Ben meteen op Heroic begonnen en vind het niet echt bijzonder moeilijk. Ben nu in lvl 6 en nog niet echt vast gelopen ergens.

    Dis een leuk niveau maar dan vraag ik me af hoe normal en easy zijn...
     
  12. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben met een vriend op legendary begonnen vanmiddag. Zijn nu bij missie 5 en gaat erg lekker. Aantal erg lastige stukjes, maar met een beetje samenwerking kom je daar wel voorbij. Denk dat ik de campaign dit weekend wel heb uitgespeeld.
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag om half 1 begonnen met twee vrienden op heroic. Om 5 uur even een pauze genomen tot half 8 ofzo. Om iets over 8 hadden we 'm uitgespeeld. Erg kort spel, maar het was absoluut vet.
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo... geen twijfel over mogelijk. Zo intens!! Als je hem trouwens op heroic uit heb gespeeld, moet je maar ff wat filmpjes over het legendary einde gaan zoeken op youtube. Dan is dat open einde tenminste een beetje minder frustrerend:cool:
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zo ben nu 6 uurtjes op weg op Legendary, maar ben al bij level 7 :mad: gaat wel erg snel, COOP wel te verstaan :)

    edit, ow wel 1 skull gemist :p maar die komt aan het einde wel :) maar nogmaals zonde dat het zo kort is, of de laatste 3 levels moeten enorm lang zijn maar dat gezien de andere levels wel niet zo zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen krassen op mijn CE, hele middag gespeeld eigenlijk al uitgespeeld op legendary alleen op het einde begon het te laggen en moet ik het laatste level opnieuw doen xD.
     
  18. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste level vind ik een ode aan deel 1! Machtig briljant spel, legendary uitgespeeld vandaag!
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    top game. heb 2,5 level van de SP gedaan op heroic. Prachtige sp. Maar de mp daarintegen is nog veel en veel beter. Daar ben ik dus vanaf half 6 non-stop mee bezig :) Nu naar bedje, en daarna naar school. en dan weer halo 3!
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Halo 3 op Legendary uitgespeeld vond het nogal snel gaan eerlijk gezegd en niet zo moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina