Ik zag wat staan over meta-game, dat je punten haalt tijdens het gamen. Wat houd dit in, is dit via single- of multiplayer?
Vind het wel een leuk spel, maar absoluut geen 10 waard! eerder een 7,5 of een mager 8tje. Grafisch valt het me tegen. Had graphics zoals in GOW verwacht maargoed. Hopen dat COD 4 snel uitkomt
Halo - Gow Is appels met peren vergelijken. En GoW is on-line gewoon een beetje bagger geregeld. Halo daarentegen is een van de betere on-line games op dit moment. :b:
Ik denk niet dat de xbox 360 GoW graphics kan combineren met zulke weidse omgevingen en zoveel vijanden op het scherm. Maar ik ben het met je eens dat de graphics wel wat tegenvallen ja. Soms is het ronduit lelijk maar soms is het opeens weer supermooi. Ik heb zelfs het idee dat de multiplayer levels er mooier uitzien dat de singleplayer
Voor de mensen die multiplayer spelen, je kan op www.bungie.net je eigen profile bekijken en daarstaat je rang, welke medals je hebt gehaald, wanneer je rang omhoog gaat enz zeker de moeite
Vanacht ook uitgespeeld. Ik geef de campaign niet meer dan een 8. Er zijn een paar dingen die niet perfekt zijn. ( graphics, lengte van campaign, level design) En die vieze lelijke zwarte balken in split screen!!!!!!! UGH!
Ik denk dat wanneer je je xbox op normal zet ipv widescreen dat ie dan wel goed staat. Ik heb dat namelijk, en heb geen last van balken
ja best, ga hem vanmidag nog ff met wat andere maten opnieuw doen ( die hebben allemaal ook de achievement niet gekregen en heb met hun de game uitgespeeld)
miss kan iemand ff een lijstje maken, waneer je welke armor unlocked, want ik zou het begod niet weten
hier heb je een lijst van de meeste armor pieces en de Hayabusa zal wel komen door alles skulls te hebben enzo, maar daar kan ik nog geen list van vinden!