1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.

Even vraagje: Keek net op mlgpro.com een filmpje van Tsquared (damn die killa is beste snipert! :9)
    Ik zag dat hij als weapon pickup B heeft.. Weet iemand toevallig hoe de meeste pro's hun controls hebben staan? Bv met sensitivity en dit soort dingen?

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben aan het twijfelen tussen Cod 4 en Halo 3. Welke raden jullie aan?

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is bumper jumper settings, is heel handig als je wel claw wil doen maar last van je vingers krijgt:)

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel pro's spelen met die controls ( weapon pickup B), ik snap ook niet waarom.

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heeft het iets te maken met net iets sneller weer kunnen schieten (ofzow)..
    Je hoeft niet terug van RB naar RT met je vinger.. Maar ik vraag me af of ze dan melee op RB hebben? Dat zou opzich kunnen, want tussen melee/schieten zit genoeg tijd om weer terug te gaan naar RT met je vinger..

Zijn allebei heel anders. Ik speelde eerst Halo, toen kwam CoD en ben ik 'gestopt' met Halo..
    Vriend van me kocht tijd daarna een Xbox+Halo,, dus toen deed ik Halo.
    Bleek dat ik Halo toch wel leuk vond,, heb nu al 5 week geen CoD ofzow meer gedaan!

Wat het verschil is:
    CoD is veel sneller

Halo is partyvriendelijker,, gezelliger (vind ik). Het gaat wat minder snel waardoor je ook over wat anders kan lullen dan alleen 'enemy rechts'..

Wat wel kut is,, is dat je bij Halo playermatches altijd knopje in moet drukken om te praten (1x drukken,praten.. waneer je stopt met praten staat je mic weer uit)

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oke. Welke zou je kiezen als je net zoals ik heel slecht bent in console-shooters?
    En waar zijn de wapens cooler?

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me toch Halo. Bij halo kun je niet echt geowned worden zeg maar. Er liggen heel weinig snipers voor headshots en de wapens zijn niet overpowerd. Je word ook nogeens bij andere n00bs ingedeeld dus als ik jou was zou ik halo kopen.

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dan springen op je linkerbumper en slaan op je rechtbumper, voordeel hiervan is dat je je duim nooit van je thumbstick af hoeft te halen, hierdoor kan je constant blijven aimen wat in je voordeel werkt.
    bovendien als je dan ook nog es gaat aimen met je middelvinger kan je slaan en schieten tegelijk.

@rbz: kom maar es tegen ons spelen, dan laat ik je zien dat je wel cker in halo geowned kan worden:p

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad handig. Had ik eigenlijk in het begin moeten hebben,, ik haat het om achteraf me instellingen te wijzigen (weeniemeer bij welke game ik dat ook had.. Maar was toen fokking verwarrend in het begin :9)
    Maar reload is dan B? Grenade switch A?

@Xbox Freak: Ik zou ook voor Halo gaan. Word door heel veel mensen gespeeld,, en ok door mensen van (waarschijnlijk) jou niveau. Verder is het minder lastig te leren.. En ook nieuwe mensen kunnen online wel wat kills halen.
    Natuurlijk kan je OOK geownt worden, want net als met andere games kun je ook hier goed in worden ;)

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt nu weer helemaal gek van de hoerenservice van een xbox live. Ik wil gewoon een beetje btb spelen, beetje trainen, maar nee hoor, dat is onmogelijk. Ieder potje ben ik MVP, maar heb ik het idee dat ik het heel slecht deed. Door de lag heb je ongeveer 8-9 BR bursts nodig om iemand te killen, komt 50% van je snipes niet aan, en wordt ik zelf eigenlijk alleen maar gekilld door mensen die fusion cores naast mij opblazen.

Echt een hoerenspel, ik vind het nog steeds ongelofelijk dat er iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om GEEN dedicated servers in dit spel te stoppen. DE GROOTSTE XBOX LIVE TITEL OOIT, maar nog steeds loopt het mijlenver achter pc games aan, omdat je buiten customs altijd lag hebt. Belachelijk.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa social slayer/team slayer hebk haast nooit lag hoor.. Maar klopt ook weer wel wat je zegt,, ze moeten zorgen dat die servers beter draaien.

Ik strafte net zo snoeihard iemand af.. Ik pakte sniper op aan het begin vd match (Narrows). Teammate begint op met te schieten omdat hij hem wil.. Kdraai me om en terwijl ik omdraai zo'n keiharde noscope in zn hoofd.
    Had nog ook nog een Overkill.. Dacht: YES extermination!
    Maar fok dat.. was Social slayer,, 5 vs 5.. shit

12. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Bij de nieuwe update wordt de Prefer Good Connection aangepast zodat je als Europeaan minder snel tegen Amerikaantjes moet. En daar hou ik van \o/

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is super handig en opzich duurt het niet lang om aan te leren, bij mij duurde het 2 weken ongeveer, maar het is een afweging, als je halo niet echt serieus speelt hoef je het niet te doen.

14. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dus de nieuwe Valentine playlist... Ik denk 'uitproberen'.
    Serieus wat ging dat raar/bagger... :confused:
    Van de 5 laaste potjes kwam ik 3 keer met echte 'newbs'/'noobs'. Met 1 potje had die gozer in me team 3 kills en ik 22 -_-. Vervolgens krijg ik telkens rot spawns. Ik spawn recht voor iemand met Shotgun.... Lekker? Was niet echt leuk/fijn deze playlist beleven :<.

15. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Manmanman, wat een sniperoefening gehad vandaag. 8)

De hele dag social slayer gedaan, ongeveer 20 Shotty Snipers en dan nog een paar keer Team Snipers. Heb ook eindelijk perfection en rampage gehaald, ik ging altijd dood bij de 19 kills. :x

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging het ook ff doen.. Eerst joinde ik telkes alleen.. Ook zoals jij zegt met noobs,, maar dan wel gewonnen omdat ik gwoon dik ownde :)
    Eerst 7 keer achter elkaar gewonnen.
    Toen joinde een vriend mij in een party,, 2 keer achter elkaar verloren!
    Shitt wij voelden elkaar echt ab-so-luut niet aan bij een double game.
    Mgoed hoe kun je daar nou dingen winnen? waarschijnlijk ook zo'n 'play to win' iets of niet?

Verder had gister een kerel bij shotty snipe op valhalla nog op mij (en twee anderen) een tripple kill met 1 sniper shot! Mij gewoon dood, die twee door hun hoofd. Heel ziek

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Was er een speciale Valentine playlist?
    Had ik dat geweten, dan had ik het ook ff geprobeerd. Met een beetje geluk was ik ook bij 'noobs' terechtgekomen. Had ik tenminste mijn Killing Frenzy :+

Wat was er eigenlijk zo speciaal aan die playlist?

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die playlist is er nog het hele weekend dus je kan het nog steeds uitproberen als je zin hebt bovendien telt dit als team doubles en dus niet als ranked free for all. kortom. je kan er geen killing frenzy halen

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ah, jammer. Dan maar gewoon voor de fun spelen. ;) \o/

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Tot donderdag volgens mij zelf.
    Wat vaak raar bij mij is. Ik doe dus net Team Slayer met 2 RL gozers die ik ken. 1 zit op mijn niveau andere stukje eronder. Ik win dus 2x omdat ik tegen makelijke tegenstanders kom. Maar altijd als ik Team Slayer met me vaste team doe kom ik tegen best wel goede gozers. Super irritant. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina