Heb het echt weer helemaal gehad met dit grafspel, er zijn gewoon geen matchmade potjes meer te spelen zonder lag. Even wat leukigheidjes uit mijn laatste paar games:
-Ongeveer 15 keer zo'n beatdownbattle waarbij we allebei doodgingen, op een belachelijk onnatuurlijke manier
-Lag, op sommige momenten kwamen sniperkogels
niet aan, in veel gevallen had ik 6-7 br headshots nodig om iemand om te leggen
-Leavers: omdat er geen enkele straf staat op het hebben van -3292873 XP, boeit het de echte teringlijertjes van live echt geen hol dat ze alleen matches uitspelen die ze leuk vinden. Fantastisch hoor, BTB met 2 tegen 8....
-Betrayers voor de snipe: ik maak de eerste round 2x over een triple kill met hulp vd sniper, zoiezo ongeveer de enige uit mn team met + K/D, komt er alsnog zo'n kutjoch mij betrayen omdat hij denkt dat ie t beter kan
-Teams die het syndroom van down hebben oid, gaan bijvoorbeeld met 3 man om de bomdrager heenlopen, leuke makkelijke overkill voor de tegenstander die wél zo slim was om naar de rocket te rushen
Ben nu echt wel weer even klaar met dit spel, het zou zonde van de controllers zijn als ik nu door ga spelen. Vind het erg jammer dat Bungie niet wat meer tijd stopt in het fixen van bovenstaande problemen. Van mij mogen mensen met meer dan 50 -XP's gewoon een maandje of 3 geheel van live gebanned worden. Zelfde verhaal voor mensen met een hoog aantal betrayals. Daarnaast nog zorgen dat Europeanen en Amerikanen gescheiden worden gehouden, echt ongelofelijk dat er met al die lag gespeeld wordt. Halo 2 speelde ik alleen system link/connect, en daarbij was niemand uberhaupt gewend om ooit met een Amerikaan te spelen. Daarbij kon je pings controleren, en met welke verbinding dan ook had je altijd 100+ ms met een Amerikaan. Daarom speelde je alleen in Europese rooms, waar je 40 ms of zelfs nog minder had met de host. Het spel is gewoon zoveel meer waard als je een goede verbinding hebt of gewoon LAN speelt.
Nu weer op naar Gears of War, totdat ik daar weer gek wordt van het hostvoordeel, dan kom ik weer terug naar Halo 3
Klik om te vergroten...