1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gokken op 2/3 weken ze hebben bij bungie vorige week de eerste van 3 mappen voorgesteld, er vanuit gaande dat nu iedere week een nieuwe map wordt voorgesteld zal snel daarna de update volgen. Maar niemand weet het zeker behalve de mensen bij bungie

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het echt weer helemaal gehad met dit grafspel, er zijn gewoon geen matchmade potjes meer te spelen zonder lag. Even wat leukigheidjes uit mijn laatste paar games:

-Ongeveer 15 keer zo'n beatdownbattle waarbij we allebei doodgingen, op een belachelijk onnatuurlijke manier

-Lag, op sommige momenten kwamen sniperkogels niet aan, in veel gevallen had ik 6-7 br headshots nodig om iemand om te leggen

-Leavers: omdat er geen enkele straf staat op het hebben van -3292873 XP, boeit het de echte teringlijertjes van live echt geen hol dat ze alleen matches uitspelen die ze leuk vinden. Fantastisch hoor, BTB met 2 tegen 8....

-Betrayers voor de snipe: ik maak de eerste round 2x over een triple kill met hulp vd sniper, zoiezo ongeveer de enige uit mn team met + K/D, komt er alsnog zo'n kutjoch mij betrayen omdat hij denkt dat ie t beter kan

-Teams die het syndroom van down hebben oid, gaan bijvoorbeeld met 3 man om de bomdrager heenlopen, leuke makkelijke overkill voor de tegenstander die wél zo slim was om naar de rocket te rushen

Ben nu echt wel weer even klaar met dit spel, het zou zonde van de controllers zijn als ik nu door ga spelen. Vind het erg jammer dat Bungie niet wat meer tijd stopt in het fixen van bovenstaande problemen. Van mij mogen mensen met meer dan 50 -XP's gewoon een maandje of 3 geheel van live gebanned worden. Zelfde verhaal voor mensen met een hoog aantal betrayals. Daarnaast nog zorgen dat Europeanen en Amerikanen gescheiden worden gehouden, echt ongelofelijk dat er met al die lag gespeeld wordt. Halo 2 speelde ik alleen system link/connect, en daarbij was niemand uberhaupt gewend om ooit met een Amerikaan te spelen. Daarbij kon je pings controleren, en met welke verbinding dan ook had je altijd 100+ ms met een Amerikaan. Daarom speelde je alleen in Europese rooms, waar je 40 ms of zelfs nog minder had met de host. Het spel is gewoon zoveel meer waard als je een goede verbinding hebt of gewoon LAN speelt.

Nu weer op naar Gears of War, totdat ik daar weer gek wordt van het hostvoordeel, dan kom ik weer terug naar Halo 3:'-(

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lol'de.

In mijn geval is dit echt een onwijs grote vooruitgang. Ik verloor namelijk nagenoeg ALTIJD een "simultaneous beat-down." Redenen waarom zijn mij nog steeds niet duidelijk. Zo'n kut internet verbinding heb ik echt niet.

Hier hetzelfde probleem. Heb vanmiddag veel double team potjes gespeeld, met vaste teammaat (m'n zwager) en heb minstens 5 keer gehad dat ik duidelijk iemand in het hoofd raakte, maar dat er vervolgens alleen een no shield tot gevolg kwam. En nog iets, heb ook een paar keer gehad dat ik iemand in de arm/borst schoot en dat het bloed eraf vloog, vervolgens meteen nog een keer raken, en hij staat nog gewoon overeind...wtf?

Volgens Bungie.net ben ik 69 keer vroegtijdig gequit. Dit doe ik nooit ten nadele van een team als ik ranked matches speel. Soms denk ik echt dat het gewoon allemaal TE nep wordt, dat de Xbox gewoon uitgezet wordt (uiteraard, tijdens een Social sessie). Jammer voor de rest, maar dat interesseert me niks op het moment. Op double team ben ik een enkele keer tesamen met teammaat gequit, om dezelfde redenen.

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Eh, Prefer Good Connection is de redder in nood. Dat Europeanen en Amerikanen gescheiden is dat wat doet sinds de auto-update.

Oh ja: ik heb (bijna) -300 EXP, (bijna) allemaal van Lone Wolves. Als ik iemand 10 keer in zijn hoofd schiet met de BR en hij is niet dood denk ik al van laat maar, of als ik een invite krijg voor customs ofzo stop ik er ook gewoon mee. Maar ja, je krijgt er wel gewoon minpunten voor. (Team Games maak ik wel (bijna) altijd af hoor, het is niet zo dat ik zomaar mijn teamgenootjes in de steek laat natuurlijk :))

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    heb online nog niet gedaan

maar vind offline zeker tegenvallen,

was er zo doorheen, had niet eens door dat het laatste lvl was.

Moet zeggen dat einde met auto race is echt kicken, maar vind de missies over het algemeen tegenvallen

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt pas leuk als je ziek bezig bent op halo3 en iedereen afmaakt en dan 2 man op je af komen lopen en je met 1 kogel beide een no-scope headshot geeft en er maar 1 dood neervalt...
    op nederlandse host nog wel, nja ik zou me zusje die teveel youtube gebruikt wel weer de schuld geven, helaas:'-(

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gek dat er zoveel mensen zijn die geen fuck geven om -XP... Ik heb na 400-500 games nu -2XP, één keer omdat de stroom uitviel, en één keer omdat ik er uit lagde. Ik wordt soms ook helemaal gek, sla echt helemaal op tilt, maar leave echt nooit, vooral omdat ik meestal teamgames speel.

Vind het eigenlijk niet echt een vooruitgang. Nu is het meer een probleem wat 'eerlijk' is gemaakt door het voor beide spelers even kut te maken. Snap echt niet wat het probleem was met het normale Halo1/2 beatdownsysteem. Nu is elke battle gewoon klote omdat het er nep uitziet (en je geen rumble hebt, wtf is dat voor iets raars), en je eigenlijk alsnog het idee hebt dat je genaaid bent. De lag bij beatdownen in Halo 2 vond ik 1000x beter te pruimen dan die rare onzin die we nu hebben.

Ik zal voortaan wel weer prefer good connection gebruiken, maar ik had eigenlijk het idee dat dat geen drol uitmaakte...

Helemaal leuk ja, als noscopes niet aankomen... Wat trouwens ook echt geweldig is, het snipen van mancannon poppetjes. Kan me nog zo'n Vidoc herinneren waarin een ontwikkelaar van Bungie zei dat er 'nothing more satisfying' was dan iemand uit de mancannon in de lucht neer te snipen. Beetje triest dat nu het spel uit is, er vaak zoveel lag is dat de poppetjes zo hakkerig bewegen dat het puur luck is als je ze een headshot geeft.

Het is echt zo fantastisch om dit op LAN te spelen, baal er echt van dat ze die ervaring niet kunnen overhevelen naar Live.

9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het aller leukste is dat de kogels op mijn scherm wel aankwamen, ik keek in theater en je zag de kogel gewoon door 2 hoofden gaan en bij beide zag je da t ze geraakt waren, alleen telde ze niet, iig staat die in me fileshare om bewonderd te worden, hoop dat bungie daar eens wat aan gaat doen.

werkt prefer connectie? deed het eregister eens voor de grap met team hardcore, woppa gelijk gele connecties\o/

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Voor de update was Prefer Good Connection ook gewoon poep, maar nu heb ze het verbetert zodat Europanen minder met Amerikanen komen.

En volgens mij werkt het wel, ik kom nu niet zo heel vaak meer tegen Amerikaantjes (al duurt het soms wat langer om een match te vinden).

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal wel meevallen... heb soms ook lag maar vaak gaat het wel goed :)

12. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
  13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net heerlijk gedolt met double team. 11 potjes achter mekaar gewonnen, 1 verloren, 3 gewonnen, 1 verloren.

14. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik de laatste tijd echt wel veel meer last van lag.
    voorbeelden. pas schoot ik een roket op 2 man nix geen explosie, ja die granaat die daarna aan muin reet werdt geplakt. keek ik later terug in het filmpje zagt ik gewoon de roket verdwijnen :confused:

en pas wou ik iemand op zun achter hoofd meppen dus ik volgden hem een beetje was die ook opeens foetsie. :mad:

en er zijn nog wel wat dingen
    ik baal een beetje van halo de laatste tijd, veel lag en vaak weer nieuwe host zoekken, en matchmaking duurt ook af en toe veelste lang
    daarom wel gears online een beetje aant leren maar toch jammer

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer Legendary Coop dan? Hebben we iig geen lag :9

16. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vindt ik wel een top idee

8 uur of zo?

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, verder nog mensen die zin hebben? Ik invite sowieso dan wel het groepje mensen die een paar pagina's terug ook wel wilden spelen. Moet level 4, en de laatste 3 nog op Legendary.

18. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking sucks de laatste tijd, BR komt vaak niet aan.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver thyfus graftering hoerenzooi, ik ga weer eens één keer team doubles spelen, krijg meteen de meest ver******de game ooit, TEAM SWORDS YEEEY LEUK MAN VIND IEDEREEN LEUK JEEJ, werk ik samen met iemand van hogere rang, die het voor elkaar krijgt om 20+ keer dood te gaan, en in totaal -1 kills te maken (1 betrayal dus, met swords...), terwijl ik gewoon netjes 19 kills heb. Ik hoop echt dat dat soort jochies geelectrocuteerd worden door hun controller.

EDIT: leuk man, de volgende 2 matchmade games zijn ook allebei TEAM SWORDS, fantastisch bungie, goed spel man

/Mod Je mag best geïrriteerd zijn maar blijf wel even op je taalgebruik letten a.u.b. - Cookie

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  20. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Multi team bedoel je? Ook fucking overrated inderdaad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina