1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nou dat valt ook wel mee, ik heb wel eens een pes potje gehad dat ik iemand een submit player review wou geven maar dat niet kon omdat ik dat al eens bij hem had gedaan:+
    en met CoD 3 kwam ik ook wel ns ge avoide players tegen..

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niks van dat spelletje van net? wat was er gemod dan? in dat filmpje

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we binnenkort trouwens weer een keer Coopen? Laten we een datum/tijd afspreken wanneer we met 4 man online zijn voor wat coop. Die achievements komen niet uit de lucht vallen :+

4. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    BTW? Is er al iets bekend van HALO WARS ?

5. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer MLG customs, yeah.

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ho stop ho ik doe mee MikeMan! Kga nu online stuur mij ma invite'je :9
    Welke senstivity spelen jullie op? Ik nu op 4,, maar bij die montages zie ik ze volges mij meestal wa hoger.. Weet iemand wat de meeste pro's hebbe?

7. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er precies zo speciaal aan MLG?

8. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou je zegt het maar. doorde weeks zit ik toch zowat iedere avond achter mun xboxie?

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis Halo, maar dan op zo'n manier dat alles zo gelijk mogelijk is voor iedereen. Dus zo min mogelijk situaties waarbij het voor 1 persoon/team makkelijker is om te winnen door bijv. bij alle powerwaffen te starten. MLG is echt Halo (2 iig) op z'n best, maar ik ben nog steeds bezig met een beetje trainen in matchmaking, wil niet keihard aangepakt worden in customs:+

Jep, maar het is wel zo handig als we op zn minst 3 man hebben. Dus wie heeft er nog meer zin deze week?

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat MLG wil ik ook wel eens proberen. Kan ik een keer meedoen? Of heb je een link naar iemand z'n fileshare met die settings?

Edit: Ben trouwens sinds 2 weken op Bumperjumper overgestapt <3! Heerlijk, vooral bij swords ben je dik in het voordeel en zodra je er aan gewend bent is het perfect!

12. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, geen enkel probleem.
    Voeg mij maar toe, ben morgen weer online denk ik.

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
  14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel weer MLG spelen, heb het nog nauwelijks gedaan in Halo 3 maar laatst was het wel weer echt relaxed om te spelen. Ik heb het ondertussen wel weer even gehad met matchmaking, dusss invite mij altijd maar als jullie willen spelen.

Reddevil moet dan wel ophouden met zeuren dat ik niks van Oddball snap, want ik was gewoon prima bezig (de enige met +15 k/d, de rest allemaal in de - ) :'-(

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Wie benne gij dan..?

Zat jij bij mij in da team toen we MLG ball gingen doen? toch niet dddd... of wel? Die was egt noob bezig :p ipv de bal te verdedigen liep je telkes verkeerde kant op enzow.. Ma ik snap sws niet dat mensen zonder mic kunne spelen,, vooral MLG niet.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik ja, is inderdaad kut om zonder mic te spelen. Maar soms speel ik in een kamer waar ook nog andere mensen zitten, en dan vind ik het echt kut om dan in de headset te gaan brallen enzo.

Vanavond weer een potje dan? Met mic :9?

17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat het potje dat wij op het laatst met z'n tweeen wonnen van jullie 4? :p Incl triple in de laatste 5sec?

18. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, ik ben vanavond weer online. Wordt weer MLG customs, miss dat Reddevil ook online is? Hosten wij wat games, ctf/oddball/koth/slayer.

Wie zin heeft, voeg mij even toe.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik ben er denk ik ook wel:) Vanavond heb ik wel een headset, dus ga je deze keer niet 4v2 van ons winnen :9

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb net die nieuwe map pack binnengehaald.. leuke levels.. maar waarom moeten ze los staan van de ranked matches..??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina