1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend met MLG I PisToL I? Ik kwam 'm laatst tegen op m'n 2e account (ja ik weet het, zielig van me xD) en hij had 100 straight games gewonnen. Heb 10 potjes met 'm gespeeld, en die gast speelt echt de sterren van de hemel. Meedraaien met hem is echt lastig voor me.

Wie zin heeft in double team of zo voeg me maar toe: superman XVII (ii).

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
  4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, maar 116 Killionaires is toch erg vreemd... Dat is namelijk nog best veel werk, zelfs als je BTB oid met alleen maar friends afspreekt...

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb 2 vragen:

1. als ik samen met een vriend speel, doet er niet toe wat, krijg ik een heel klein beeldje, hoe kan dat?

2. modes zoals bijv infection & oddball, kun je die alleen in custom games spelen? Of ook via xbox live?

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Weet ik niet, google eens op het probleem zou ik zeggen.
    2. Je kan online ook gewoon customs spelen, waarin je alles kan kiezen wat je maar wil, moet je wel wat friends hebben die je party joinen. Op infection na komt geloof ik elke gamemode voor in ranked/social matches.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar dat vraag 1 probleem is bij jou niet?

En bij custom kun je alleen met friends spelen?
    Oddball kan k niej vinden bij ranked/social...

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Oddball is bij Lone Wolves en Team Oddball bij Team Objectiv

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    oke, en hoe kun je erachter komen dat ie daarbij zitten? En kun je dat vervolgens kiezen? Of is het ewoon toeval dat je dan oddball krijgt bijv.

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Toeval, je heb oddball ook bij team hardcore, maar vaak krijg je daar neutral assault of team slayer heel soms ook oddball.
    En dat kleine beeldje heeft iedereen bij split screen. Dat heeft bungie gedaan, want anders wordt je beeld uitgerekt.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Best wel flut=( Is er ook een soort van schema waar dat op staat?

bijv, team hardcore - neutral assault, team slayer, oddball. ??

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders hier eens: http://halo.wikia.com/wiki/Multiplayer

Naar beneden scrollen en dan kun je op Ranked, Social en other playlists klikken. Blader daar eens rond, je kan alles daar vinden.

Volgens mij is dat probleem met een klein scherm alleen bij HD/breedbeeld televisies. Ik heb een klein tv'tje en heb er volgens mij nooit last van.

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik hoop dat het nog niet is gepost, maar dit is echt wel een knappe compilatie van lucky 'sticky nades'! Sommige zijn echt wel ongelooflijk, dat mag je zelf nog heel dikwijls opnieuw proberen zonder enig resultaat vermoed ik.

[yt]83_DJ5CGtqk[/yt]

14. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie compilatie, alleen is die op nummer 3 niet echt zo lastig te doen...
    als je even snapt hoe je dat daar moet doen, is het gewoon vrij eenvoudig.

En die uit de aftiteling op 6.08 komt me heel bekend voor, zo was ik eerst ook gestickt, met dezelfde armor aan... maar heb dat filmpje nooit in mijn file-share gezet:confused: Zal hem nog eens nakijken

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien dat degene die jou heeft gestuckt hem in zijn file share heeft gezet.

Heb zelf ook wel een aantal van zulke lucky stucks gehad. Vond sommige ook eigenlijk niet geweldig.. Heb wel betere gezien al op internet.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nummer 4 was wel leuk, 3 was simpel.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nummer 1 was wel nice vond ik :)

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook zo'n actie..
    hij staat in mijn fileshare voor degene die hem willen zien..

spartaanO2nl is me gamertag..

Mijn granaat gooi ik, en die kets af van een platform.. komt daarna in de lift terecht word omhoog meegenomen en aan het eind dat hij uit de lift komt ontploft hij pcies op iemands ze voeten..

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kun je die skulls voor de verschillende achievements alleen vinden als je een missie van begin af aan speelt?
    Ik kom op de locatie van bijvoorbeeld de Iron skull, ,maar die Skull ligt er niet , ik ben deze missie Sierra 117 begonnen vanaf een checkpoint. Hetzelfde geldt voor de thunderstorm skull, ook begonnen vanaf een chekpoint, ook hier ben ik op de plek waar die zou moeten liggen, maar de skull ligt er niet.
    Wel kon ik de Fogskull en de blackeyeskull vinden en oppakken en bij deze skulls was ik de missies vanaf het begin gestart.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Omg wat is dit toch een naai spel ook zeg. Altijd word ik in Double Team opgezadeld met een klote noob die er echt totaal niks van kan. Weer dik ingemaakt. Sjonge jonge zeg, die gast stond gewoon -17 aan het einde met 3 kills. Wtf is dat toch k* Bungie...?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina