1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een teringkuthoeren game is dit toch ook weer, de makers van matchmaking mogen van mij vandaag nog op staande voet geëxecuteerd worden. Welke invalide mongool komt uberhaupt op het idee om Europeanen met Amerikanen te laten spelen. Ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat 'het beste xbox 360 spel' online zo ontzettend belabberd is uitgevoerd. Het spel op zich is echt briljant, maar de manier waarop je het te spelen krijgt is gewoon ronduit belachelijk. Vandaag alleen maar lag, lag, lag, team hammers, lag, lag, lag, team swords, lag lag lag. Hebben ze dan helemaal niets geleerd van Halo 2?

Net trouwens voor het eerst in 500-600 games geleaved uit een game, zo debiel was het.

/Mod Ik heb je al eens eerder gewezen op je taalgebruik. Nu krijg je hiervoor dan ook een OW - Cookie

Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Nou Cookie, hij heeft wel gelijk hoor. :+
    Maar goed, Biba, je hebt gelijk. Ik snap ook niet dat er geen mode is met alleen maar Slayer. Zou zo dope zijn! Maar ik prefereer eig gewoon een complete afschaffing van t Matchmaking-systeem, maar goed.
    Want hoe bruut zou t eig zijn als je Halo 3 speelt met gametypes die je zelf online kan zetten? (gewoon t normale multiplayer systeem, niet matchmaking).

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch filteren op players van je eigen country o.i.d? Alleen moet je dan nog langer wachten voordat je een game vind :+.

4. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tevens ook de manier om al je achievements te cheaten.

Wij hadden laatst een onderzoekje gedaan.
    wij hebben met zen 7en allemaal ons land ingesteld en vervolgens allemaal tegelijkertijd gezocht op eigen taal in lonewolfs. Het duurde even maar het resultaat was dat er 4 van ons in dezelfde match zaten. Nou hadden ik en 2 anderen de katana al dus voor de achievements was het ons niet te doen maar ik wil maar ff zeggen

5. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    nou het matchmaking systeem werkt soms wel lekker hoor. Alleen soms als ik met een paar maten team slayer doe (wij zijn tussen lvl 47 en 49) komen we bij 3 lvl 50ers! want we speelden 3 tegen 3.
    maar wat blijkt, elke keer als we tegen 50ers moeten ownen we ze met een steaktacular!:eek: gister 3 vs 3 hadden we met 50-18 gewonne:eek:

6. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms snap ik ook echt niet dat sommige mensen lvl50 zijn.
    Speelde laatst 3vs3 TS, 2 teammaten van mij quitten de game en ik stond er dus alleen voor met een achterstand qua kills. Win ik toch nog de game met een killing frenzy... Hmm.

En Damiennn.. Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar het kan ook aan het feit liggen dat je alleen social speelt. Daar heb ik immers ook 4 v/d 5 keren lag.
    Wordt gewoon weer tijd voor customs :)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk aan je hart man.

Ik speel liever tegen/met Amerikanen dan met Europeanen.....Versta ik tenminste wat ze zeggen.:+
    Er is niets zo irrritant als een team game waar je teamgenoten alleen maar frans praten.

Misschien tijd voor je om eens een ander spel te spelen?:thumbs:

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even serieus.. Wat verwacht je nou? Ik weet niet precies hoeveel Amerikanen Halo spelen, maar het zou mij niet verbazen als het minstens de helft is van wat er op een avond online is. Dat zij dan hostvoordeel hebben, so be it. Als je kijkt naar GoW heb je pas een kutsysteem te pakken, je kan niet eens bepalen met wie je ranked speelt!?

Het matchmakingsysteem is eigenlijk prima. Jammer dat je bij sommige playlists wat moeilijker een game krijgt omdat je een mixed party hebt maar in BTB hebben ze dat al aangepast. Ook is het idee van die levels 1-50 erg goed, al is het onzin dat je zo snel zo hoog bent. Zelf heb ik 47 in Slayer, terwijl ik mezelf nou echt niet bijzonder goed vind ofzo.

Verder kan ik alleen maar zeggen, speel met een vast team/groep mensen zodat je niet met quiters en gasten zonder mic ingedeeld wordt, download niet als je gaat spelen en vergeet niet dat je in een team zit. Ik weet niet hoe goed je bent, maar dit gejank over connectieproblemen klinkt eerder als iemand die gewoon geowned wordt maar dat niet wil toegeven.

P.S. Check trouwens eens de site www.halocharts.com . Hele coole site met al je Halostats. Beter dan Bungie en andere sites zoals Statsreloaded.com.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik wil gewoon het spel spelen zoals het hoort, zodat de beste speler wint. Ik wil helemaal niet zeggen dat ik dat altijd ben, dat is gewoon onzin, maar als ik iemand een headshot geef, diegene vervolgens gewoon doorloopt, op een fusion core achter mij schiet waardoor ik opééns dood ben, knapt er gewoon iets:+

Tijd voor een ander spel? Tjah, dan ga ik weer even Gears of war spelen, waarbij het ongeveer 10 minuten duurt voordat je in een game zit, en vervolgens de halve game leegloopt nadat de eerste rondes voorbij zijn...

Klinkt allemaal als gezeur, en dat is het grotendeels ook. Maar als je een hele dag niet relaxed kan gamen, de hele tijd van die kutmomenten hebt, dan kan je er gewoon echt helemaal genoeg van krijgen.

Vast team is inderdaad handig, toch neemt dat niet weg dat je nog hele vreemde spelsituaties kan krijgen door lag... Als ik 'jank over connectieproblemen' dan weet ik wel waar ik over praat. Speel een keer system link, en speel daarna een matchmade game met Amerikanen/slechte verbindingen. Het verschil is echt om te janken.

Mooie overzichtelijke site, maak zo wel f een account aan:)

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Idd speel een custom en alle headshots komen aan.
    Speel tegen amerikanen en je ziet DUIDELIJK een verschil:eek:
    maarja, ik doe gewoon standaard prefer good connection of quickest.
    Bijna nooit lag:)

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb nooit echt het idee dat prefer good connection echt effect heeft... Maar voortaan gebruik ik dat wel weer dan. Bij customs kun je trouwens ook gewoon lag hebben, vooral als je infection op een of forge brouwsel van sandtrap speelt 8) Gelukkig werkt 4v4 wel altijd prima.

Ik speelde halo 2 bijna altijd op zo'n duitse server, die hadden een xbox die ze met een remote konden besturen in een of ander datacentrum staan, dan zat er altijd 1 extra speler in je game (die remote xbox dus), waardoor je altijd een topconnectie had. Nooit helemaal gesnapt hoe dat allemaal precies werkte enzo, maar in die host leek het gewoon bijna LAN :eek:

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt fokking gek. Er is eens een keer niemand leuk's online dus ik ga maar even Hardcore doen.

Krijg ik een fokking team waarbij NIEMAND een mic heeft!!! HOE DE FOK KAN DAT
    Welke mogool gaat er nou HARDCORE spelen zonder mic!!
    Je hebt geen radar, dus je bent gewoon op je teammates aangwezen. Het grootste belang is dat je doorgeeft waar de enemies zijn/spawnen etc. Maar nee hoor.. Fok dat.

Toen kwam er een potje Team slayer, wij (3 brigadier grade 2's + een random, ook brigadier) tegenover 4(!!) Generals grade 2 van level 50!
    Terwijl wij level 44, 45, 46, 47 waren! Wat de fok slaat dat op!

Ga ik maar ff lone wolves doen,, en krijg ik zo'n kk amerikaanse host waardoor zoals hierboven ook al uitgelegd geen enkele van mn kogels aankomen en ik gwoon amper kills krijg.

En verder snap ik nog steeds niet WAAROM er granaten in Swords en Hammers zitten?! Fok bungie, haal die shit eruit!

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige die tript door de fouten van matchmaking8)

14. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ Red Devil: Als ik jou was, zou ik de post even wat aanpassen anders heb je ook een OW aan je broek hangen denk ik:9

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kben een ruwe bolster. OW's doen me nix.

(Als ik nie nog zo'n post maak is dr voor rest tog nix aant handje?)

16. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat weet ik allemaal niet, gaf je alleen maar een tipje;)

17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was belachelijk tegen die Generals idd.

18. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik val dan maar direct met de deur in huis:
    is hij het kopen waard ZONDER live

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je heel veel LANS gaat houden. Anders niet.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Slecht advies geef jij zeg.

Mijn advies: Heb je deel 1 en 2 gespeeld? Zo niet, dan hoef je deel 3 ook niet te kopen.

Heb je die wel gespeeld, en je vond ze leuk, dan kun je deze game ook zeker kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina