1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of als je Halo 1/2 singleplayer erg leuk vond, en graag wil weten hoe het afloopt. Campaign is ongeveer 8-10 uurtjes, maar door de verzamelshit zoals skulls en terminals kan je je in totaal wel 25+ uur met de campaign vermaken, zo lang heb ik er iig wel ingestoken.

EDIT: cable was me voor...

2. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja halo is sowieso het kopen waard maar zonder live valt er toch wel héél veel moois weg, al zou je niet eens de matchamking doen ik heb toch erg mooie momenten meegemaakt in co-up. god wat een humor kan dat zijn

3. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de singel player zeker wel de moeite waard. maar smaken verschillen, maar ik denk als je deel 1 en 2 vert vond dat deze je ook wel aanstaat.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De single player is goed, en heeft een diepgaande storyline. Wel is het bijna noodzakelijk deel 1 en 2 de single player te spelen, anders snap je er echt niks van.

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb werkelijk waar nog nooit System Link gespeeld, maar het gaat me nu wel prima af. Soms heb ik ook wel dat ik een paar keer extra moet schieten met een BR, maar dat kan ook komen door de lange afstand, schoten in de rug van iemand of het feit dat iemand strafet en je zo net niet alle headshots pakt. Er is een enorm verschil met Halo 2 qua BR, je moet hier op mid-range (20 meter oid) al snel met de richting waar iemand heen loopt schieten. Loopt iemand naar rechts, mik dan iets rechts van zijn hoofd. Helpt enorm op Live, probeer dat is.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Halo 3 is imo nog steeds de beste shooter op de 360, zowel singleplayer als multiplayer. Als je toch twijfelt, pik een keer Halo 1 op en probeer de singleplayer is. Even verder kijken dan de gedateerde graphics en je hebt een superspannende shooter. Vind je deze leuk, dan vind je Halo 3 sowieso vet.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, volgens de MLG mannetjes is dat iig met de sniper niet waar, dat je moet 'leaden' over een lange afstand. En met de BR hoef je ook niet per se voor iemand te richten, maar van langere afstand moet je op het lichaam schieten, door de spread heb je iemand dan sneller dood dan dat je op z'n hoofd probeert te schieten.

8. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Halo3.junk.ws vind ik veel beter, je kan daar echt alles vinden...

En matchmaking is gewoon gay :)

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook al een account bij halo 3 junk, maar die update erg langzaam... Wel heb je mooiere stats, bijv. die headshot/bodyshot pie enzo.

10. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, werd gisteren echt gek. Eerst best een rij games op rij gewonnen met TS, verlies ik 1x ga ik omlaag..
    En daarna customs met Biba en nog iemand die hem helemaal flipte, omg.

11. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word dus ook helemaal gek van die rare shit op XBL, in het weekend schoot ik iemand 2(!) keer in het hoofd,mijn teammate schoot hem vervolgens nog in zijn lichaam. En die gozer leeft gewoon nog, met als enige damage dat schot van mijn teammate. Wat is dat voor belachelijks!:'-(

Eens kijken of die kan uploaden ofzo :)

12. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon dikke lag, Opperke!

13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sniper klopt idd. Laat ik zeggen, als je het andersom doet, dus je mikt iets rechts van zijn hoofd maar je cross-hair is rood en hij loopt naar links, dan heb je meer dan 4 schoten nodig. Vooral bij grote maps is dit handig om te weten, op guardian is het idd nogal overbodig.

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij ver weg loopt richting links loopt, mik je op zn lichaam en dan met de rechterkant van je crosshair op zn lichaam. Dat hij idd rood is.
    Teminste dat zei Tsquared op MLGpro.com ;)
    Kweet eigenlijk niet of ik het zelf vaakg ebruik, ikb en toch wel geneigd op iemands hoofd te schieten. Vooral omdat ik guardian de beste map vind op Halo 3 en deze ook veel speel.

Vette maps: Guardian, Construct, Narrows (kan ook gay zijn), The Pit
    Tussenin maps: High Ground, Last Resort, Sandtrap (speel ik niet vaak), Valhalla (ene kant spawn je veel chiller dan andere kant. Heb je veel meer cover om het midden te 'hebben')
    Gay maps: Epitaph, Snowbound, Isolation

Foundy kan tof zijn, hangt er vanaf wie de map gemaakt heeft. Die in DLC slayer is egt KUT!
    Rat's Nest is wel grappig, niet veel gespeeld.
    Standoff vind ik wel bruut alleen weet ik lang niet alle weapon spawns. Alle DLC maps niet heel veel gespeeld.

15. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duiveltje, straks even customs?

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je ne sais pas. Ik moet namelijk 2 PW's leren voor morgen aangezien ik gister nix gedaan heb.. Hangt er even vanaf hoever ik kom met wiskunde, engels doe ik vanavond na het eten wel ;) Dan voor het eten miss ff van 5 tot 7 ofzow.

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pft die customs gister waren echt bagger, dat potje br/snipes met 14 man op guardian was nog leuker dan die paar potjes mlg 3v3 tegen die Generals daarna... Er was echt zware lag de hele tijd, maar ik werd eigenlijk nog gestoorder van cristian met z'n gemekker de heeele tijd 8) "DIT IS TOCH GEWOON EEEEN GROOTE KLOOOTE GrAP ALLEMOAL" :9

18. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, prachtig. Daarnet ook toffe customs gedaan, oa mensen van kC/qG. Na zoveel minuten werd Chris al geboot door zijn gemekker.

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Doh. Hadden wij er gister ook eentje van,, ene 'i am holland' ofzow.. Zo grappig :p Evil Activ ging helemaal los op hem! :9 Hahhaha
    Maargoed kan helaas zo niet online komen, ben nog amper verder gekomen met wiskutje dus spreekj andere x wel weer. Anders zie je me vanzelf online verschijne ;)

20. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had net echt last weer van lag. loop je op iemand te schieten verdwijnt die opeens :confused: dat kan toch niet. of dat je bij de eerste kogel meteen dood ben, ik heb het niet over sniper of bazooka.

@ biba
    ging niet echt lekker net het dat VIP :) k was een beetje in de war of zo, en ut was ook nog is mijn eerste keer vip

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina