Tjah, ik wil gewoon het spel spelen zoals het hoort, zodat de beste speler wint. Ik wil helemaal niet zeggen dat ik dat altijd ben, dat is gewoon onzin, maar als ik iemand een headshot geef, diegene vervolgens gewoon doorloopt, op een fusion core achter mij schiet waardoor ik opééns dood ben, knapt er gewoon iets
Tijd voor een ander spel? Tjah, dan ga ik weer even Gears of war spelen, waarbij het ongeveer 10 minuten duurt voordat je in een game zit, en vervolgens de halve game leegloopt nadat de eerste rondes voorbij zijn...
Klinkt allemaal als gezeur, en dat is het grotendeels ook. Maar als je een hele dag niet relaxed kan gamen, de hele tijd van die kutmomenten hebt, dan kan je er gewoon echt helemaal genoeg van krijgen.
Vast team is inderdaad handig, toch neemt dat niet weg dat je nog hele vreemde spelsituaties kan krijgen door lag... Als ik 'jank over connectieproblemen' dan weet ik wel waar ik over praat. Speel een keer system link, en speel daarna een matchmade game met Amerikanen/slechte verbindingen. Het verschil is echt om te janken.
Mooie overzichtelijke site, maak zo wel f een account aan
Klik om te vergroten...