1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging niet echt lekker? Je betrayed mij terwijl ik een overshield heb, mafkees...

Verder ook niemand die zin heeft om MLG te spelen vanavond, allemaal heel blij MLG in hun motto staan enzo en altijd pro praten, maar toch speelt iedereen liever matchmaking... jammer de bammer:mad:

2. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NIEUWE MAP:

AVALANCHE

avalanche is met name een map gemaakt voor big team slayer. Deze map is geinspireerd op een oude halo klassieker ,namelijk sidewinter. Dit is een van de populairste halo maps ooit gemaakt met name door het veelvuldig gebruik van voertuigen etc. De map is zeer groot en is volgepropt met voertuigen waaronder tanks en hornets. Om het geheel wat beter overbrugbaar te maken voor voetvolk zijn er mancannons en diverse extra's toegevoegd aan het orginele sidwinter concept

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=13382

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Al bekend wanneer die komt?

Edit/ Ah al gevonden.. 15 april:) Dat is al lekker snel zeg. De map ziet er ook erg mooi uit.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  4. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te vette map!

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    <3 Sidewinder. Map ziet er erg goed uit, ga deze pack ook maar meteen aanschaffen :)

6. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Overigens is die 'shortcut' binnendoor uit Sidewinder weggehaald. Dus geen gare poort meer waar de camouflage en overshield naast elkaar lagen. Op zich wel jammer, maar ben erg benieuwd naar de mappack. Ik heb ook wel veel interesse eigenlijk. :)

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deze avond miss wel online,, als ik me PW goed ken voor morgen. Anders na het weekend wel gewoon weer> PW week afgelope :) eerst ff feesjes bouwen natuurlijk,, en daarna brak Halo'en :b:
    Voeg me ma toe..

Nieuwe map is wel vet. Is dat die ene die ook een extra map was bij Halo 2? Die met in het midden zo'n soort brug/sloot geval?

9. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt ie inderdaad op maar nee is t niet. deze is volledig U vorming en heeft een tunnel stelsel van de ene naar de andere basis , iets dat de eerdere sidewinter ook al had

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Woot! Die map ziet er vet uit! Ik ga dat mappack gelijk downloaden!

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doe je best....hij is er namelijk pas 15 april

12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    als ie uit is, doooh :b:

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mwah volgens mij wel beter hoor. Behalve dat dus beide powerups er lagen, kon er ook te snel gescoord worden. Op lans is het opzich wel tof, maar iets te frustrerend als andere online d'r niet op letten denk ik ;)

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeer coole map!

Ook deze map-pack komt er meteen bij mij.\o/
    De vorige was erg leuk, en deze lijkt alleen maar beter!

Gelukkig komt ie pas volgende maand, heb nog wat spellen liggen die ik tegen die tijd hoop te hebben uitgespeeld.:9

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Door de vlag er doorheen te gooien bedoel je? Mja, maar dit kon volgens het interview sowieso niet meer. Daardoor werd er echter te weinig gebruik gemaakt van de gangen en zijn ze er helemaal uitgesloopt.

16. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. ziet er goed uit! _O_
    Ben benieuwd naar de andere maps..

17. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die eerste mappack nou ondertussen al gratis?

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kan iemand me eens goed uitleggen welke skulls ik nou WEL en welke ik nou niet moet aanzetten voor die Meta shit en op welke moeilijkheid enzo. Ik moet ze echt maar eens gaan halen.

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Sowieso voor 15 april dus :) . Ook wel vet dat er op Sidewinder (noem m maar ff zo) bij asymetric gametypes (one flag ctf ect.) covie vs. human is :)

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt daar aan uit te leggen? Bekijk wat de effecten zijn van skulls, en kijk of je nog fatsoenlijk kan spelen als ze aan staan... Verder gewoon op Heroic spelen, dat is als het goed is echt peanuts ook al ben je in je eentje. Ik snap niet dat mensen die achievements pas zo laat halen, met een paar skulls aan haal je echt makkelijk dubbel het benodigde aantal points...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina