1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet Halo 3 zelf ook weer eens spelen. Heroic zal me in mijn eentje niet lukken, wellicht dat ik die eens co-op ga doen. Meta-games moet ik ook nog eens voltooien.

2. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Welke skulls moet ik dan aanzetten voor die meta gameO-)?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Tough Luck, Catch en Fog gebruikt. :)
    Gewoon op Normal gespeeld.

4. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt :)

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hangt er een beetje vanaf. als je met zen 2en speelt kan je rustif famine aanzetten omdat als je dood bentje toch weer spawned met een volle battlerifle, in missies met flood kan je rustig coverage under the covenant healthplan aanzetten. de enige skull die je NOOIT EN TE NIMMER moet aanzetten is iron. bash your way to better health zuigt ook maar de rest moet kunnen. ( oh ja en geen blind silverskull)

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel als je doodgaat gaan er ook weer punten af..

Ik heb het op Heroic gedaan met 2 skulls aan.
    Eentje van zonder radar en eentje van weinig ammo.
    Dan werkt het het best als je het met zn 2en doet. Zoveel mogelijk headshots of andere combokills.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met zijn 2'en is idd het beste met de meta game. Wij deden het destijds met zijn vieren en dan was er altijd wel één (of twee) die niet genoeg punten had.

Vandaag ook weer even wat co-op gedaan. Ook weer eens wat nieuwe screens gemaakt. Ik vind het rondklooien met zijn vieren nog steeds het tofst :cool:. Matchmaking is sinds de update ook wel weer redelijk te doen vind ik. Dat melee systeem is nog steeds heel onlogisch maar verder speelt het wel weer ok. Was het spel na een maand intensief spelen al snel zat maar begin het nu toch wel weer geinig te vinden nu. Misschien dat ik zelfs die nieuwe maps ga kopen. Die vorige 3 heb ik nooit gedownload. Vond ze niet echt super.

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Da vink dus zo jammer.. Kheb die vorige OOK al gedownload,, en om nou 2x 800 punten te verspillen.. Mwa

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe dubbel xp weekend is echt geweldig. SWAT is een erg leuke gamemodus. Heb het vanacht een paar uurtjes gespeeld met 3 maten. Erg leuk! Zo houden ze de lol er wel in, begint nooit te vervelen Halo 3!

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Halo verveelt zoiezo nooit_O_

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Als er vanacht nog iemand mee wil doen. Voeg mij maar toe, want we hebben pas 3 man voor vanavond :)

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe vanavond zowieso SWAT dus miss doe ik wel mee.. Maar waarsch heb ik al genoeg mensen die me tegelijk inviten :p
    Iig super vet dit :)
    Handig is wel om met een elite te gaan,, ben je veel moeilijker te headshotten.
    Enneh 'strongholden' werkt hierbij ook heel goed!
    Da houdt in dat je naar de grond kijkt terwijl je wegrent.
    Bv je wrodt van achter beschoten en wilt snel nog achter cover,, als je dan naar de grond kijkt moeten ze je alsnog 2 of 3 x raken aangezien je amper/niet headshot krijgt.

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, als je een MLG F5'er bent, doe het dan goed: het is strongsiden :9 Werkt inderdaad prima bij swat.

Ben vanavond ook wel weer online in SWAT denk ik, ik vind het alleen veel minder leuk dat in Halo 2... Vooral debiel dat je nog wel granaten hebt, maar dat ze vrijwel geen damage doen, je kan zelfs gewoon nade jumpen als je dat nodig hebt 8) Had wel verwacht dat je best makkelijk overkills en exterminations kon halen, maar dat valt best tegen...

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is dit nou weer voor kneuzenantwoord. Als ik het al weet ga ik het ook niet vragen en ik moet het toch van iemand horen. Ik snap jou echt niet.

@Dulle: Tnx man :p

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry man, wist niet dat je kwaad werd:'-(

16. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat valt voor mij vies tegen helaas :)

En voor de skulldinges, deze heb ik allemaal gedaan met z'n 2en op Normal, het is nog steeds vrij simpel maar je krijgt belachelijk veel punten voor alles:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagj aan iedereen die mij toevoegd via dit forum:
    Kun je TEN MINSTE even een berichtje achter je friendreq aansturen als ik nog nooit met je gespeeld heb.. Ik haat friend req van iemand die ik nie eens ken... Ik bedoel,, waarvan ik niet eens weet hoe je me gamertag hebt ;) Zeg dan tminste ff dat je van xbw bent ofzow..
    Wie de f. is Boktor NL?

18. Shizzel

Shizzel Guest

Yay, vanaf dinsdag zijn de Heroic maps gratis!

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    *vraagt ook

Eindelijk. Niet dat de maps zo geweldig zijn maar ik kan nu wel eindelijk weer alle custom games joinen. Schijnbaar zijn er genoeg die deze maps wel leuk vinden:) Goed dat ik er toch nog even mee gewacht heb dan.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Beste Bungie, kijk, heel leuk dat jullie een DoubleEXPweekend hebben met Team SWAT. SWAT ownt, maar omg, WAAROM zijn die Elites zo vern*kt te raken?! Good job, again, Bungie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina