1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    net gecheckt of ik em kon downloaden, kan nog niet,hoelang zullen we nog wachten?:mad:

Edit we zijn niet de enige hoor kyk maar

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou vergeet 't maar hoor!!

3. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niks gezien, miss vanavond dan?

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk....

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb ook een zwart doosje en zwarte cd :)
    Had eerst alleen de cd opgestuurd naar Microsoft NL omdat er allemaal krassen opzaten, en toen kreeg ik een nieuwe cd + doosje + boekje en het hele ratteplan terug.
    Alles zwart, speciale design's. Ze zijn wel gewoon PAL enzo.
    Dus nu heb ik twee halo 3 doosjes, een normaal en een zwarte 8)
    Ik vind de zwarte misschien nog wel mooier ook :)
    Maar maak je geen zorgen, het is gewoon Halo 3, ziet er alleen anders uit.

PS: Hopelijk komen de mappen vanavond wel :) anders dl ik ze morgen wel, speel toch niet meer zoveel Halo

6. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    PDT is toch echt +8 hoor. Echt onzin, of zullen ze dan dinsdagnachts om 2 a.m. bedoelen? Lijkt me niet maar goed |:-

Edit:
    W0000000000000000t THEY ARE FINALLY FREE!!!!!!!

* 03.25.2008 8:07 AM PDT

Quote van een gozertje, dit betekende dat ze hier om 16.00u hadden moeten uitkomen, anders weet ik het niet meer.

Dus probeer het nu nog is en anders vanavond nog een keertje.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uhh, het is daar toch écht vroeger dan hier hoor. Ze hadden misschien geen tijd moeten noemen, maar het is daar nu iets van half 9 's ochtends. Laat ze daar ook even wakker worden en ga in de tussentijd gewoon wat anders doen ofzo. :9

8. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf hun tijd is het +8 ;)

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog altijd nie hoor :mad:

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze kunnen beter pas zeggen dat het gratis ALS het echt gratis is. Nu zit je er in principe de hele tijd op te wachten terwijl ik het spel al weken niet meer heb aangeraakt. Maar nieuwe maps geven wel een boost qua spelen. Wat meer afwisseling kan geen kwaad.

11. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dankje voor de info. :)

12. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze!! Je kan ze nu downloaden voor free, MS had vergeten de points vermelding weg te halen, je kon ze namelijk wel gewoon downloaden:mad:

Dus iedereen die zo liep te huilen is ff geowned :p

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik krijg deze game ook. ik heb een deal op marktplaats 85 euro voor deze games: halo 3, shadowrun, army of two en NHL 08. goeie deal tog ?:)

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik ga ze nu ook maar f downloaden dan, het is onzin dat ze alleen de points waren vergeten weg te halen, want ik heb alles geprobeerd maar kreeg gewoon de melding dat ik niet genoeg points had... Hij was dus niet free tot nu toe.

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! :) eindelijk!!!

16. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Op bungie.net staan screens en info over de 3e map van de volgende pack blackout een remake van de welbekende lockout.

17. Shizzel

Shizzel Guest

Heb de maps, en ben blij dat ik er geen 10 euro aan heb verspild,.Foundry is een kleine, maar ook weer leuk chaotische map, Standoff daarentegen erg groot, en Rat's Nest is geen leuke map.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Rat's nest is bij mij persoonlijk favoriet. Perfecte balans tussen voertuigen en infantrie, allebei de manieren zijn er genoeg opties! Standoff lijkt in het begin erg groot, maar valt reuze mee, prima map imo.

Maar goed, nieuwe mappack ziet er ook weer erg tof uit. Lockout één van de beste small maps ooit en ziet er bijna exact hetzelfde uit, maar wel in een coole nieuwe setting. Ghosttown en Avalanch lijken me ook zeker de moeite waard. Enige waar ik nog wat van hoop te horen is nieuwe Forge opties :)

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de standaard foundry echt cheapass, enige waarde die de map heeft is dat je hem helemaal kan customizen. Zo even MLG Onslaught downloaden, die zal wel wat beter zijn dan de default foundry.

Standoff is ook niet echt bijzonder, vooral dat er standaard geen sniper op ligt snap ik echt niet. Lijk een beetje een map zoals die vroegah altijd in de Far Cry map maker werden gemaakt.

Rat's nest lijkt me nog wel een beetje leuk, kwa spawns/wapens lijkt het best veel op Gridlock uit Gears of War!

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LOCKOUT KOMT ERAAN

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina