1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lockout! \o/

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik had liever een goeie remake van Headlong en Coagulation =( Lockout heb ik nooit wat gevonden.

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dope
    hier zijn de pics van de map:
    Weet iemand waarneer Legendary Map pack gratis wordt O-)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Headlong was heerlijk idd, remake van coag zou beetje gaar zijn aangezien je dan een remake van een remake heb (bovendien zoog die remake). Maar Halo heeft zoveel leuke maps gehad dat ik zo wel door zou blijven kunnen gaan. Terminal, Turf, Headlong, Chilout, Damnation, Relic en dan heb ik nog niet eens de supermaps van Halo PC erbij gehaald. Tja zo kun je wel bezig blijven met remakes, ik zie persoonlijk nog liever wat nieuwe dingen.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    JAAA LOCKOOOUTTTT
    NU MIDSHIP NOG EN IK BEN VERKOCHT!
    Maar was Guardian niet al een remake van Lockout? O-)
    Ik vind btw de maps die bij Halo 3 zitten in zijn geheel veel slechter dan Halo 2 en Halo 1. Mja.

6. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Zo ben blij dat ik die maps niet heb gekocht :D

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik geloof 't niet hoor, Guardian is iig een kutmap terwijl Lockout de shit is! 8)

8. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Hij lijkt er wel veel op dan:)

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guardian is gewoon dezelfde stijl, maar Blackout is gewoon bijna een kopie. Mooi zo:)

10. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Guardian is wel zeker gebaseerd op Lockout, is ook eerder vermeld in interviews en nogmaals in het berichtje van BlackOut. In Guardian heb je namelijk dezelfde "elbow" met daaraan vast een toren in in t midden een open veld met mogelijkheid eronder te lopen etc etc etc.

BlackOut daarentegen is gewoon precies 't zelfde qua layout, alleen ander design!

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    t zou nog vetter zijn geweest als ze hem echt PRECIES van Halo 2 hadden overgenomen, dus ook dezelfde setting, alleen nu met een andere engine. :cool:

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook leuker gevonden, maar dan waren er waarschijnlijk teveel mensen die weer gingen mekkeren dat Halo 3 Halo 2 HD is..

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees... Dat BlackOut tegen gaat vallen.
    Gewoon omdat ik over het algemeen vind dat je een enorm goed iets niet moet proberen te kopieren.
    Vaak is het kopie slechter dan het origineel.
    En vooral omdat hier de verwachtingen zo hoog zijn en het deze keer niet verwachtingen zijn zoals 'Halo 3 wordt vet', maar als 'Lockout was vet'. Ze hebben al een voorbeeld gesteld dat mensen kennen. De vergelijking zal gelijk gemaakt worden en zal (denk ik) tegenvallen.

Liever een DIRECT kopie maar dan op Halo 3 graphics (beter textures en widescreen)..

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hoezo zou die tegenvallen? Alleen het 'behang' is anders

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de hoogtes etc hebben ze denk ik niet precies gelijk. Waar je bij Halo 2 precies nog geen/wel een headshot kon geven, is het hier weer wel.
    Bv die sniper tower. Daar is de rand (naar mijn inziens) lager waardoor je sneller te raken bent.
    Verder denk ik dat de afmetingen gewoon iets anders zijn. Ziet er iig uit als een soort 'foundry' map.
    Dan liever iets als guardian, ziet er niet uit alsof het zelf in elkaar geflatst is door iemand..

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me ook af of de Lockout speelstijl terug kan komen in Halo 3. Bij lockout denk ik natuurlijk meteen aan al de BxZ's, launched sticks en fusion core noscopes die ik er daar altijd uitslingerde :+

Dat is trouwens serieus jammer, dat je niet meer kan launchen met je sticks... En dat er nog steeds geen ècht bruikbare glitches gevonden zijn. Ik heb al een youtube filmpje gezien van een nieuw soort BxB, maar die werkte alleen als je in zo'n tegelijkslaan battle zat ofzo. Verder dat Rocket Deflection filmpje wat laatst op MLGpro stond, lijkt me sterk dat dat gemastered kan worden, maar t zou wel heel mooi zijn.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ze hebben de gebouwen praktisch hetzelfde gehouden. Enige kanttekening was dat sommige trickjumps nu iets makkelijker waren, maar goed daar kan ik mee leven. Zelfs de wapenindeling hebben ze grotendeels gekopieerd. Het enige is dat behangetje en dat vind ik persoonlijk erg vet _O_. Hopelijk werkt Lockout gewoon in Halo 3, dus beginnen met AR en met equipment. Als dat zo is hebben we er een hele toffe map bij \o/
    Al die glitches verneuken het maar imo. Vind niet dat je moet glitchen om bij de top te horen, moet gewoon om het spel zoals het bedoeld is.

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    'Iets makkelijker' . Right.
    Halo 3 is online ook 'iets' makkelijker zeker?! Damn kerel zelfs noobs kunnen hier kills halen terwijl die bij Halo 2 hard(er) geownt werde.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwa jumps is Halo 3 zeker veel makkelijker, maar qua aimen is dat juist niet zo imo. Bij Halo 2 baalde je als een malle dat je gesniped werd door een randebiel, terwijl je om diezelfde randebiel in Halo 3 kan lachen omdat hij je na 8 schoten eindelijk een keer een bodyshot weet te geven:+

Glitches maakten Halo 2 skillvoller dan het origineel was, er is gewoon niemand die altijd een perfecte quadshot kan geven, terwijl het echt peanuts is om iemand met 4 schoten te killen. En in het heetst van de strijd een RRBXR oid er uitgooien is ook niet makkelijk. Dit soort dingen geven het spel een extra twist die de 'simpele' halo gameplay wel kan gebruiken.

20. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als er nog mensen (liefst 3.) zin hebben om Legendary, voeg mij dan toe op Live en stuur er even een message bij zodat ik weet waar het over gaat.
    Ik wil het liefst een vast viertal waarbij we gewoon vanaf het eerste level spelen en ook met 4en alle levels doen. Dus niet elke keer iemand vervangen zodat deze persoon uiteindelijk Legendary nog niet heeft uitgespeeld!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina