Gvd ik wou m net uploade Haha tis van 'Can I Has recon?'..
De vaste bungie.net bezoeker weet t wel, da paint plaatje enzo.
Had nog fotootje van gemaakt
Owkay iemand nog zin om MLG te doen? Kheb eigenlijk nu twee mensen waarmee het wel lekker ging.. Gaat de 4e van ons zomaar vlak voor het einde weg..
Terwijl we zo'n ongelovelijk come-back maakte bij Oddball guardian!
Ben je met het volgende rijtje het eens/kun je het/doe je het.. Voel je je aangesproken, voeg ff toe en dan kunne we miss in het vervolg lekker MLG ranked doen.
- Goede comminucatie
* reporten van jou positie
* reporten van enemy positie
* reporten van enemy spawn positie
- NIET midden in de match leaven/iets anders doen. We spelen ranked en MLG.
- Serieus spelen. Geen grappige teamkills tussendoor etc.
- Tactics gebruiken.
- Als je doodgaat maar je enemy shield down hebt, zeg dat dan zodat je je team weet waar hij zit en hoe hij er aantoe is.
- Zeg welke wapens enemy's hebben. (als zij bijv sniper hebben)
- Benoem de posities in de maps (Guardian bijvoorbeeld heeft:
Sniper 1/2/3, Elbow, Green, Yellow 1/2, Invis, Blue Room.)
- Ervaring met MLG games/weet wat het is.
Met dingen als tactic's bedoel ik bijvoorbeeld bij oddball de balcarrier ergens neerzetten en dan de rest alle exits bewaken. Hierbij is het van belang om te vertellen als ze vanaf jou kant komen/hoeveel. Verder niet bang zijn om de bal te droppen om tussendoor iemand te killen. Eerst alles clearen voordat we de bal weer oppakken.. Etc dat soort shit.
Verder wil ik ook dat je begrijpt dat het niet altijd om de kills of KDspread gaat.
Bij een obj game kan het heel goed dat een iemand zich vaak opoffert, maar hierdoor wel de flagcarrier beschermt waardoor je toch de punt krijgt.
Of veel enemies low shield maakt, die hierna door zn teammates afgemaakt kunnen worden (NEE dit komt niet altijd te staan in de stat's van de game.. teminste naar mijn gevoel kloppen deze vaak niet)
Bij Slayer games is dit natuurlijk wel weer belangrijker,, maar bij obj toch veel minder. Dus niet achteraf gaan zeuren.
Zo zat ik net met 'MLG Royalty'. Grappig ventje, wel ok kwa kills..Maar in teamspelen is hij egt niet goed. Hij elke double kill die ie had 'Double kill!' roepen, en tegen ons zeggen: 'Niet zo zeuren kerel ik had net alweer double kil!'.
Had ie een double kill met oddball beatdown.. Oh miss moet ie ff nadenken dat hij die assist kreeg van ons aangezien het niet 1 beat 1 kill is in MLG ball
Verder had hij uiteindelijk als enige een negatieve KD spread, ik had meer double kills en hij was na een ongelovelijk comeback opeens 'weg' _0/ Dus dat soort lui zoek ik NIET.
Kdacht dat MikeMan ook wel wou MLG'en dus miss kunnen we soort MLG team samenstellen wanneer het eenmaal lekker gaat.
Edit: Voor iedereen die serieus MLG speelt check de filmpjes op MLGpro.com.. Die waarin pro's commentaar bij games geven, echt vette shit.
Laatst bewerkt: 1 apr 2008