1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Gvd ik wou m net uploade :9 Haha tis van 'Can I Has recon?'..
    De vaste bungie.net bezoeker weet t wel, da paint plaatje enzo.

Had nog fotootje van gemaakt ;)

Owkay iemand nog zin om MLG te doen? Kheb eigenlijk nu twee mensen waarmee het wel lekker ging.. Gaat de 4e van ons zomaar vlak voor het einde weg..
    Terwijl we zo'n ongelovelijk come-back maakte bij Oddball guardian!

Ben je met het volgende rijtje het eens/kun je het/doe je het.. Voel je je aangesproken, voeg ff toe en dan kunne we miss in het vervolg lekker MLG ranked doen.

- Goede comminucatie
    * reporten van jou positie
    * reporten van enemy positie
    * reporten van enemy spawn positie

- NIET midden in de match leaven/iets anders doen. We spelen ranked en MLG.

- Serieus spelen. Geen grappige teamkills tussendoor etc.
    - Tactics gebruiken.
    - Als je doodgaat maar je enemy shield down hebt, zeg dat dan zodat je je team weet waar hij zit en hoe hij er aantoe is.
    - Zeg welke wapens enemy's hebben. (als zij bijv sniper hebben)
    - Benoem de posities in de maps (Guardian bijvoorbeeld heeft:
    Sniper 1/2/3, Elbow, Green, Yellow 1/2, Invis, Blue Room.)
    - Ervaring met MLG games/weet wat het is.

Met dingen als tactic's bedoel ik bijvoorbeeld bij oddball de balcarrier ergens neerzetten en dan de rest alle exits bewaken. Hierbij is het van belang om te vertellen als ze vanaf jou kant komen/hoeveel. Verder niet bang zijn om de bal te droppen om tussendoor iemand te killen. Eerst alles clearen voordat we de bal weer oppakken.. Etc dat soort shit.

Verder wil ik ook dat je begrijpt dat het niet altijd om de kills of KDspread gaat.
    Bij een obj game kan het heel goed dat een iemand zich vaak opoffert, maar hierdoor wel de flagcarrier beschermt waardoor je toch de punt krijgt.
    Of veel enemies low shield maakt, die hierna door zn teammates afgemaakt kunnen worden (NEE dit komt niet altijd te staan in de stat's van de game.. teminste naar mijn gevoel kloppen deze vaak niet)
    Bij Slayer games is dit natuurlijk wel weer belangrijker,, maar bij obj toch veel minder. Dus niet achteraf gaan zeuren.

Zo zat ik net met 'MLG Royalty'. Grappig ventje, wel ok kwa kills..Maar in teamspelen is hij egt niet goed. Hij elke double kill die ie had 'Double kill!' roepen, en tegen ons zeggen: 'Niet zo zeuren kerel ik had net alweer double kil!'.
    Had ie een double kill met oddball beatdown.. Oh miss moet ie ff nadenken dat hij die assist kreeg van ons aangezien het niet 1 beat 1 kill is in MLG ball:lol:
    Verder had hij uiteindelijk als enige een negatieve KD spread, ik had meer double kills en hij was na een ongelovelijk comeback opeens 'weg' _0/ Dus dat soort lui zoek ik NIET.

Kdacht dat MikeMan ook wel wou MLG'en dus miss kunnen we soort MLG team samenstellen wanneer het eenmaal lekker gaat.

Edit: Voor iedereen die serieus MLG speelt check de filmpjes op MLGpro.com.. Die waarin pro's commentaar bij games geven, echt vette shit.

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een keer mee willen doen, maar mijn live is net voorbij, volgende week woensdag ga ik weer live halen (pwweek).

Ennuh, ik heb wel nog iemand die ook mee zou willen doen, we communiceren beiden wel goed enzo.

3. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dan val ik af of niet? :)

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah marruk wel ja :p ' ik wil geen matchmaaaakiiiiiing' :9 Hahaha jij bent meer voor d'em customs.

Ik wordt gek van laag level MLG spelen. Ik wil gelijk snel ranken want nu is het echt ondraaglijk.
    ' Oh this is one of ma first MLG matches, where is ma radar?!'

Al dat soort shit.
    Kheb net MLG King gespeeld. Echt een van mn perfect'ste matches.
    Twee exterminations, daar nog twee tripple's bij op.. +28 KillDeath spread. Okay dat is niet belangrijk, maar dit is toch wel ff het benoemen waard.
    We stonden hele tijd met iets van 60 punten voor.. Totdat opeens zij terugkwamen totaan gelijkspel (206-206). En iemand uit mn team gelijk zei "dit gaan we verliezen".
    Dat wil ik dus ook echt niet :9 Als iemand dat zegt haalt ie gelijk de 'stemming' omlaag. De rest ging weer kut spelen en uiteindelijk verliezen we fokking nog gewoon ook! (250 tegen 238)
    Veel te ziek.
    Daarna stond ik bij Slayer (waar het wel uitmaakt) +17, en alsnog winnen we maar met 50-43.. Ik had gewoon als enige positief in mn team :9

Njah hopelijk kunnen we snel een teampje samenstellen, want dit is wel heel kut zo.
    PS: Wel graag een message achter je friend req aansturen, weet ik waarvoor het is ;)

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    konijn, master chief what's the difference;)

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Viktor je berichten :eek: 666 aaaaaaah!!!! srry voor offtopic ^^

7. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als mijn xbox360 van reparatie terug komt ben ik ook weer van plan om me volledig op halo 3 te gaan richten. Dit hele nieuwe MLG ding lijkt me erg leuk om te doen, vind het altijd wel tof om in teams te spelen. Ik vind mezelf ook wel aardig spelen, tenminste, voordat m'n xbox360 kapot ging(zo'n 2 maanden geleden), vorige week nog een tijdje op de xbox360 van een maat gespeeld, en tot mijn verbazing kon ik nog best wel hard kontschoppen. Nu m'n examens eraan komen en ik alleen facultatief les heb heb ik vrij veel tijd, dus da's wel handig.

8. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

9. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He kerel, lang niet gesproken. Heb je vorige week ergens uit me lijst gepleurd omdat je maanden niet online was.
    Als je weer online komt, stuur dan even een FR. Gaan we weer even knallen..

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Juust MikeMan.
    Maar laten we wel ff MLG team samenstelle dan.. iig zo snel mogelijk ff redelijke rank behalen waarop het pas egt leuk wordt :)

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    He man! Idd lang niet gesproken, zoals ik zei, m'n xbox ging kapot. Sindsdien niet meer op m'n account geweest, ga sowieso m'n FL helemaal vernieuwen met alleen maar Halo 3 spelers, dus een Friendrequest krijg je zeker!:thumbs: Was altijd lachen, samenspelen, was toen al een redelijk niveau toch?:+

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha maat van me net over die nieuwe maps, hij speelt niet zo vaak op zn box:
    " *** zegt:
    me homie en ik hele tijd social slayer doen, hopen op die nieuwe maps, gewoon geen 1 keer was er 1 langs gekomen,
    *** zegt:
    dus toen gingen we maar 1tegen1 die maps doen"

Zo grappig :9 Ik hem ff uitlachen en zegge dat er ook een DLC playlist is. Hahaha

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je die maps wat pas geleden gratis zijn geworden? Geen wonder dat ik ze nog niet ben tegengekomen dan! :+

14. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    big team social kom je ze nu ook tegen;)

15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    ha het voelt zoo heerlijk om zeker te weten dat je met een BR start in MLG playlist*)
    Eindelijk:thumbs:

16. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook steeds meer zin in die Legendary Maps :)

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net weer 2 verschillende plaatjes gemaakt. Voor elk plaatje 3 screens samengevoegd..
    Alleen elke ook weer op twee verschillende manieren.
    Kut dat imgdumper.com het nu niet doet, imageshack is mij te langzaam dus jullie houden ze te goed ;)

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Even ergens anders geprobeert ze te uploaden, weenie of het werkt.
    Zijn echt enorm high res pictures geworden, maar de ene is in 'Reposition only' en de ander in 'Auto' (gewoon zo'n mode bij photoshop gebruikt).
    Daardoor loopt bij die ene de kogel niet goed door.. Maar in auto is hij met een boogje. Beetje gek allebei.

Edit: Ken deze site zelf niet, maar je moet ff op view full size klikke.
    Kweet eigenlijk ook nie wat ik er nou mee moet.. Nja kvind ze er wel vet uitzien maar als wallpaper zijn ze alweer te groot :9

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    lol, op die 3e en 4e foto ziet dat schot er wel slap uit, loopt helemaal krom.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina