1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Awh, wil ik net weer wat Grifball doen, is de playlist weg. Kan die playlist niet gewoon standaard bij Social ofzo?

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Er is op de Bungie forums al veel naar gevraagd, maar Bungie laat niets los. Als het er ooit komt, merk je het vanzelf wel. :9

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nog eens wat variaties zouden bedenken op Grifball zou het wel wat aannemelijker zijn dat er een playlist komt. Misscien iets met obstakels ofzo, misschien een hele andere map.

Mij Leek het ook wel mooi om bijvoorbeeld per team een commander aan te wijzen die in een vip box bovenin zit en een (zwak) langeafstandswapen heeft ofzo, zou je wel uit moeten werken maar dat zou in ieder geval het spel weer eens wat variatie geven:9

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Idd, dat klopt wel ja. Met Team Doubles ben ik al 39, en daar heb ik amper wat voor hoeven te doen. |:- Denk dat ik daar 50 mee wordt, Lone Wolves kan wel, maar dat wordt flinke frustratie en zweten. Geen zin in. :+

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit enigzins te vergelijken met COD4 online?

Ik heb Halo3 namelijk geruild omdat ik halo2 en 1 toch wel erg vet vond, vooral door de splitscreen mogelijkheid.

Ik neem aan dat dat in deel 3 ook gewoon kan :)

En het online gebeuren spreekt me natuurlijk erg aan, maar ik weet niet echt wat ik ervan kan verwachten. Ja, de speltypes wel de gameplay enzo.

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik vind dat je ze niet goed kunt vergelijken. IMO is Cod 4 online veel beter en leuker. Daar ben je in 2 a 3 kogels dood. Wat in Halo 3 al gouw een half tot heel magazijn kost. Zelf vind ik de multiplayer van Halo 3 niet echt goed. Ik vind het persoonlijk te nep. Alleen met slaan krijg je iemand een beetje snel dood. Tevens maken de challenges de Cod 4 multiplayer voor mij een stuk leuker. Dan speel je tenminste ergens voor.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die challenges waren voor mij juist een stuk irritanter. Het ranken is wel leuk maar die challenges hoeven voor mij niet.

Halo is sowieso minder realistisch en erg fictief natuurlijk, dus op dat gebied had ik het ook niet verwacht.

Ik wacht wel gewoon af totdat ik hem heb, is het niks? dan is hij zo weer geruild natuurlijk :)

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt wat je zelf vind want ik vind cod4 niks en halo te gek.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je moet gewoon mikken op ze knar wil je um een beetje snel doden, en met de juiste wapens gaan op de juiste afstanden :). vind de multiplayer vrij geslaagd, afwisselend en houdt mij wel een tijd zoet, denk dat het natuurlijk wel voor ieder persoon anders ligt.

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 shot met BR op zijn hoofd is dood hoor:thumbs:

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    + dat Halo 3 online coop, forge (maps editten waar je de gekste dingen mee kan doen) en de theater mode.

12. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn nog steeds 12 kogels, beetje veel als je meer van het sprayen bent :9

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    boeiend dat het niet realistisch is. Het is gewoon veel leuker dat je een echt gevecht hebt dan dat je in 2 schoten dood bent. Halo online is gewoon goed, en zelfs heel goed, ik heb er behoorlijk wat aantal uur plezier aan gehad.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is net zo realistisch als CoD 4 qua doodgaan. H3 is misschien zelfs realistischer, want daar wordt tenminste nog een reden gegeven waarom je niet met één schot in je knar doodgaat (namelijk energy shields ^^).

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    uuhm. ooit al Team Hardcore gespeelt, en een headshot bij CoD4 is wel een K.I.A..

16. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Met Halo toch ook hoor (met de Sniper iig)

Bij mij gaat het de laatste tijd best goed. :cool:
    Van level 29 naar 33 gestegen. Ik haal lekker veel triple kills, en wordt regelmatig eerste.
    Gisteren met Swords @ Rumble Pit 3 x achterelkaar een Overkill gehaald :D
    Had eigenlijk Killtacular moeten zijn, maar steeds won ik dat laatste gevecht niet. 8)

Swords zat toch btw ook in de Lone Wolves playlist? Ik kom het nooit tegen, terwijl ik het best leuk vind om te doen.

Next Rating: Skill 35 or 600 EXP.

Ook weer een paar keer erg dichtbij een Killing Frenzy gezeten, maar het is me in Lone Wolves blijkbaar niet gegund 8)

Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wrm heb jij wel een Major teken en ik geen Brigadier teken :mad:

Ik heb van de week weer 2 of 3 potjes gedaan. Ik blijf het echt niet tof vinden. Halo 2 was zo veel beter. Al deze stats heb ik in september en oktober gehaald. Daarna heb ik alleen nog maar campaign gedaan. Soms nog even een custom game of snel even 1 of 2 MM potjes. Co-op met zijn 4'en via live blijft wel leuk vind ik. De multiplayer blijft gewoon iets missen en het werkt lang niet zo lekker als in het vorige deel.

19. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hey lache signature..
    Kheb dr ook eentje :D

Edit: En wel met brigadier tekentje :9

Topicstatus: