1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet ook de hele campaign nog op legendary, heroic in je eentje is nog wel te doen. Voeg mij ook maar toe. Legendary wil ik nog halen.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    nvrmnd
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Toegevoegd. Hopelijk kunnen we snel iets afspreken. Zondag ben ik er in de middag denk ik niet, met mijn ouders ff weg, maar ik ben sowiezo wel in de avonden bereikbaar. ;):9
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil anders ook wel meedoen ;) Voeg me maar toe en stuur een message en ik doe mee. Heb ook hopelijk maandag weer mijn headset ;)
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe MikeMannnnnnnnnn!
    Binnekort weer eempie Halo doen dan :b:
    Al hoewel, volgende week pw week dus mag van mezelf nie zoveel op mn box :):
    Daarna zie ik je ckers weer ;)
    Vandaag al even met Evil gespeelt. Hehe twas weer vetjes
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezien dat je me wilde toevoegen maar ik wilde je via deze weg ff laten weten dat ik helaas geen interesse heb in de Campaign Scoring. Heb sowieso vrijwel geen enkele Skull en om heel eerlijk te zijn kunnen die dingen me gestolen worden ook. Sorry man :)
     
  7. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb al 2 maand geen live meer. En heb ook totaal niet de behoefte om te spelen, bezig met andere dingen. Als ik weer online ga laat ik het je weten ouwe, take care.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Whonoo.. quitting gaming?
    Noujah kmoet zeggen dat ik laatste tijd ook niet erg veel meer online ben.. Vooral door het chille weer en zoals jij zei: andere dingen ;)
    Maargoed gamen blijf ik zeker hoor :D
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond het laatste level op Legendary uit te spelen? Ik had geen internet vandaag, dus heb nu 3 levels in m'n eentje gedaan op Legendary, maar het laatste level lijkt me nogal onmogelijk, en internet doet het nu weer, dusss :)
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Head to head is er eindelijk, maar wat een tegenvaller zeg.
    Bij sommige gametypes geen radar. Als je achter staat kan je zien waar je tegenstander is. Het is gewoon niet leuk.

    Hierdoor zijn de standen bijna altijd zo goed als gelijk en wint de ander telkens met 1 of misschien 2 punten. Nee, hele slechte keuze van bungie om head to head zo te verprutsen.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat klinkt wel erg debiel :x, heeft degene die achter staat altijd het voordeel van de verrassing. Is net zoals Mario Kart waar de laatste positie altijd allemaal van die powerweapons krijgt, lame!
     
  12. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat was wel vervelend, ik had ook zo een potje dat ging van: 1-0;1-1;2-1;2-2;3-2;3-3 dat was niet leuk. Misschien veranderen ze het nog.


    Ow en ik ben eindelijk een level 50:D
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand zin om vrijdag avond The Covenant en/of Cortana te doen op legendary? Ik hoop op een party van 4 zodat we erdoorheen raggen in max een uur per lvl. Deed covenant met vriend in 1.5 uur, maar viel uit 2 meter voor uitgang lol, met ze 4'en moet een uur te doen zijn dacht ik zo dan *)
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik ben de gehele donderdag en vrijdag vrij, als iemand interesse heeft om wat levels te doen op legendary is dat geen probleem :)
     
  15. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou niet zo heel debiel zijn als je gewoon een radar had in alle games. Maar zonder radar en terwijl je een waypoint boven je hoofd hebt is gewoon achterlijk. Misschien moeten ze de waypoint voor allebij de spelers aanzetten? Of gewoon altijd radar.

    Verder zijn oddball en KotH gewoon dom op 1v1.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vind dat het idd met radar aan wel kan werken, voorkom je iig dat de winnaar zich gaat verstoppen/campen.
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou ze graag doen vrijdagavond, allebei het liefst. Moet alleen deze 2 en de laatste nog op legendary en dan heb ik hem uitgespeeld op legendary, dus voeg me maar toe dan doe ik mee vrijdagavond.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als jullie vandaag eerder online zijn laat het maar weten, ik help ook wel graag met legendary aangezien ik ook nog wat levels moet :)

    Floodgate
    The Covenant
    Cortana
    Halo

    Die 4 moet ik nog op legendary :)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet alleen nog meta-score van Cortana (een-na-laatste, flood level).
    Wil wel meehelpen met Legendary.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Okay, meta games en legendary gaan niet altijd samen geloof ik maar we kunnen het dadelijk proberen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina