1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo zonde, dat Bungie Big Team Battle weg haalt. Oke, er is nog een DLC slayer, maar Big Team Battle is fantastisch om mooie kills te halen. Het heeft me geholpen om in harde situatie's controle te nemen, en de Battle Rifle van ver te gebruiken. Ik heb er echt mooie tijden beleeft, en het heeft men Social K/D ratio een mooie beurt gegeven. Jammer .. Iemand die dezelfde mening heeft?

Ik denk dat ik stilletjes naar Far Cry 2 ga overstappen. De map editor ziet er mooi uit, en hopelijk is de multiplayer dat ook :)

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook maar belabberd dat BTB er uit is. Far Cry 2 multiplayer wordt ook briljant denk ik, lijkt me eigenlijk wel grappig als iedereen massaal wegloopt bij Halo 3 na deze gare update.

3. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    BTB heb ik ook genoeg gespeeld ja, opzich wel jammer... Al speel ik de laatste tijd vrijwel alleen social slayer. Wat ik vervelender vind is dat ik nu die Legendary maps moet gaan kopen voor Team Doubles... Doubles is erg leuk af en toe en moet daar me skill nog in zien te verbeteren.. Lone wolves met 8 spelers ben ik blijer mee, misschien als dat is dat ik weer ga proberen de resterende achievements te halen, toch makkelijker een overkill te maken tegen 7 dan tegen 5 lijkt me toch.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Gemiste kans imo...

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke...
    Ik had us een tijdje geleden een geweldige kill (Spartan Laser double kill met een schot van een flinke afstand :p). Ik heb die opgeslagen op mn neefje zn Xbox (ik was daar online aant spelen) maar kan ik die op mn pc downloaden? Ik wil hem op youtube zetten :D.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee. Hij slaat alleen de data op en niet de filmpjes zelf. Hierdoor kan je ze wel op je xbox kijken maar niet op je pc. Je hebt hiervoor echt een capture card nodig.

7. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Of je gebruikt GameVee. Zij gaan het opgeslagen filmpje van je fileshare downloaden en die gaan opslaan op hun website. Die kan je dan na dat hij is opgenomen bekijken. Als je FireFox hebt kan je het filmpje nog eens opslaan, en kan je hem zo naar Youtube uploaden.

GameVee doet het volledig gratis. Wat je wel nodig hebt is een accounte, maar die is volledig gratis. The Complete GameVee Guide for Dummies op Bungie.net legt je perfect uit hoe je het wilt uploaden. Wat je wel nodig hebt is geduld, want zij kunnen niet alle filmpjes in een klap verwerken :)

Ik heb er men Killtacular op het internet staan. Gemakkelijk gehaald in een swordgame op Epitaph ;)

8. XBRyan

XBRyan oi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dat moet?

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Klik op matchmaking in het menu. Dat is alles ;)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet natuurlijk wel Xbox Live Gold hebben ;)

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Met 48 Hour Trials kan het ook, alleen dan wel geen ranked matches ;)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de Xbox 720 pas? :'-( (áls het waar is natuurlijk. En daar hoop ik wel op)

13. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Een Halo zonder Bungie is als een appelboom zonder appels, nuff said :+

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je net een Xbox 360, komt de Xbox 720 eraan :'-(

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja man. pleurt op met je xbox 720, ben net games aant verzamelen op 360 :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben net pas duizelig aan het worden van de 360.

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag paar potjes MLG zitten doen :) Leuk, vooral dat Team Oddball ofzo :)

En daarna met wat maten Social Slayer, ff lekker headshots maken in Shorty Snipers...

18. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net me Killing Frenzy en Steppin Razor gehaald, was gistermiddag weer is met Lone Wolves begonnen, toen denk ik een uurtje gespeeld, Savonds ook nog 1,5 uur maar ze wouden maar niet lukken.. Toen vandaag startte ik een potje, het liep voor geen reet en ik werd laatste met 9 kills ofzo (triest). Dus ik speel nog 1 potje, Slayer op Epitaph zou het worden, 3 veto's van de 6 en op het allerallerlaatste moment besluit ik toch nog te veto'en, toen kreeg ik er Swords on Snowbound voor terug en daar haalde ik eerst de Tripple kill en later ook de Killing Frenzy. Morgen ff de terminals doen en dan als een debiel op een mongoosje rond gaan rijden:+ Dan moet ik nog Overkill en Two for One waar ik heel veel geluk voor nodig ga hebben.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind Swords altijd geweldig, dan weet ik altijd zeker dat ik win ;d.

Two for One en de Overkill zou ik boosten met de taal-truc. De overkill heb ik overigens wel gewoon gehaald op King of the Hill.

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Overkill gaat mij uiteindelijk ook wel lukken denk ik, maar hoe zit het met die taal truuk?
    Want zonder heel veel moeite is natuurlijk altijd beter en Two for One is echt een ramp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina