Snap van sommige dingen echt geen kont, wat het soms best tot een kutspel maakt.
a) Waarom kom ik met een low experience bij mensen met een experience van 100+, ook al kies ik close skill range?
Zo win ik zeker niet.
b) Snap de ballen van de timing met zwaarden. Sommigen springen ineens 10 meter vooruit. Daarnaast wordt ik 9 van de 10 x met 1 hit gedood. Ik moet 8 van de 10x iemand 2 of 3x raken voordat ie pas dood is.
c) Waarom stuiteren 9 van de 10x mijn sticky grenades van iemand af, terwijl ie wel aan mij blijft plakken?
Vind online in Halo 3 ook minder als in Halo 2. Nou wordt ik maar ergens in gedumpt en dan is het maar de vraag of je in een leuke match komt of niet. Met vrienden en kennissen etc is het wel leuk, maar denk niet dat ik nog daarbuiten nog veel Halo 3 online ga spelen.
Soms zit je in een potje waarin alles eerlijk gaat of lijkt te gaan en dan is het wel leuk. Zit je met tegenstanders van hetzelfde niveau, heb je niet het idee genaaid te worden met kills/grenades/swords etc. Maar soms kom je in een potje waarin je het idee hebt dat je constant genaaid wordt. Dat je altijd een battle met de zwaaarden verliest, evenals een beatdown, dat je sticky grenades altijd wegstuiteren etc.
Laatst bewerkt: 22 apr 2008