1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    haha al die problemen stapelen zich op, maar niemand heeft een antwoordt, tijd voor een ''Help Halo 3 doet het niet meer dagboek thread''?
     
  2. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gehad met de cd's van Halo 3, Bij mij werd dit veroorzaakt door de hoes van de collectors edition (niet die met die helm maar met het metalen doosje) Dit is ook een bekend probleem bij microsoft.

    Ik had hem in begin december opgestuurd en in begin maart terug gekregen. Dus je kan even wachten op je Halo zeg maar ;)
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal toch niet aan die cd's liggen!?

    Bij mij werkt ie gelukkig goed :) Misschien hebben jullie hem wel gewoon zwartgespeeld
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Zijn er mensen die zin hebben in Grifball? Kan wel hosten, ben vanaf 9 uur wel online tot 1 á 2 uur vannacht. Morgenavond kan ik ook weer hosten op dezelfde tijden.
    Gamertag is MacorgaZ NL.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok ik wil ook weer Halo'en..
    Kheb vorig weekend nieuwe PC gekregen dus mijn scherm staat nu op me PC aangesloten.. Zo snel mogelijk nieuwe plasma kopen en dan weer Halo (en natuurlijk GTA ;) )
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik vanavond internet heb kom ik :)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ga zo weer Halo-en om iemand te helpen met Legendary. Als iemand zin heeft om te joinen, feel free.
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond gameavond met 4 vrienden. We zullen dus de hele nacht online zijn :)

    Wordt zeker vet, halo blijft een vet spel!
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik ben vanavond wel online, zal ff kijken of ik die Grifball map en settings kan downloaden, dan kan ik mss wel hosten. Staan die nog steeds bij Bungie's Favorites?
    Een kameraad is dan ook bij mij om te gamen, dus met zijn 7'en Grifballen is mogelijk :D.
     
  10. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms word ik helemaal gek hier swa. Staan we 24-22 voor gaat mijn team maatje(ook irl) rushen om ons te laten verliezen, hij was boos ofzo |:-
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Helpen de silverskulls ook aan een hogere score bij Metá-games? Ik heb nu alle skulls en wil de "Happy birthday" skull (of zoiets) aanzetten samen met de skull voor grotere explosies en dan nog een extra, maar zorgen die silverskulls ook voor een hogere score?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope, silver skulls zijn meer voor de fun.
    Vind die birthday skull wel leuk, maar dat vrolijke gejuich en confetti als je de kleine grunts een headshot geeft. :D
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke.
    Welke skulls kan ik het beste aanzetten (het is vast wel vaker gevraagd)?
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik neem aan dat je wel Engels kan :) Klik
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zelf gebruik ik Though Luck, Catch en Fog voor de multipliers. Dit op medium is op zich best te doen. Moet zelf nog iets van 3 of 4 missies.
     
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt. Het is een handig lijstje. Vooral de multipliers per skull, ik dacht dat elke skull een evengrootte multiplier had, maar dat is dus niet zo.

    Die drie gebruik ik nu ook. Ik gebruikte eerst though luck, catch en een andere. Die was ik dus vergeten en ik dacht met Fog aan is het ook nog wel te doen.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Snap van sommige dingen echt geen kont, wat het soms best tot een kutspel maakt.

    a) Waarom kom ik met een low experience bij mensen met een experience van 100+, ook al kies ik close skill range?
    Zo win ik zeker niet.

    b) Snap de ballen van de timing met zwaarden. Sommigen springen ineens 10 meter vooruit. Daarnaast wordt ik 9 van de 10 x met 1 hit gedood. Ik moet 8 van de 10x iemand 2 of 3x raken voordat ie pas dood is.

    c) Waarom stuiteren 9 van de 10x mijn sticky grenades van iemand af, terwijl ie wel aan mij blijft plakken?

    Vind online in Halo 3 ook minder als in Halo 2. Nou wordt ik maar ergens in gedumpt en dan is het maar de vraag of je in een leuke match komt of niet. Met vrienden en kennissen etc is het wel leuk, maar denk niet dat ik nog daarbuiten nog veel Halo 3 online ga spelen.

    Soms zit je in een potje waarin alles eerlijk gaat of lijkt te gaan en dan is het wel leuk. Zit je met tegenstanders van hetzelfde niveau, heb je niet het idee genaaid te worden met kills/grenades/swords etc. Maar soms kom je in een potje waarin je het idee hebt dat je constant genaaid wordt. Dat je altijd een battle met de zwaaarden verliest, evenals een beatdown, dat je sticky grenades altijd wegstuiteren etc.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    a) Er word gekeken naar lvl en niet naar experience, experience kan je natuurlijk makkelijk krijgen door puur social matches te spelen..

    b) Iemand 2 of 3 keer raken met zwaard is wel raar, ik neem aan dat er geen lag is? Verder als je allebei een zwaard hebt en je hit allebei tegelijk dan bounce je wel van elkaar weg zonder een kill te hebben..

    c) tough luck, het spel haat je gewoon ;)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je zou haast zeggen die dat skull in multiplayer aan staat. :+
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dus dat is je geheim ;)

    Ik zoek trouwens nog een aantal man om legendary uit te spelen, dat moet dan vanavond na 11 uur gebeuren of morgen ergens. Moet zodadelijk naar werk en ik neem aan dat bijna iedereen hier op werk of op school zit, dus nu gaat het niet lukken denk ik ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina