1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Is het zo dat als je Brigadier bent, dat dat nergens meer terug te vinden is, behalve op je service record?
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de nieuwe achievements nog niet gezien. kan je ze al halen? Of heb je overal dat mappack voor nodig. Wat ik nog niet heb 8)
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al 2 achievements dus je kan ze halen.

    Ik vind het wel behoorlijk kansloos dat ik geen EXP krijg voor de potjes die ik win in DLC FFA. Ook al wordt ik eerste ik krijg gewoon geen EXP. Meer mensen hier last van?
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lone wolfs is echt niet leuk met 8 man veelste veel man..
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed 2x DLC FFA en heb alle 2 keer gewonnen met EXP erbij:)
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel makkelijk(er) voor overkills!
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, misschien als je geluk hebt, maar vaak wordt je geks'd of spawnt er iemand vlak bij je en die gaat meteen op je af rushen voor die kill.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Had ik al voorspeld ^^

    Mythic map pack is dus een feit. Staat hij al op marketplace btw?
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Volgens mij is het nog niet eens bekend wanneer hij uitkomt.
     
  11. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfection is makkelijk te halen .. Geloof me, eenmaal je goed bezig bent kan je met een sniper makkelijk wat perfections halen. Je gaat dicht bij de sniper respawn zitten op Valhalla, en vandaar ga je je teammate commanderen om voor de Spartan Laser hill te blijven. Eenmaal ze naar boven komen, ga je makkelijk wat headshots geven en zo haal je makkelijk Running Riot of een Rampage. Geen ammo meer? Vlak achter je respawnd de sniper :)
    Ik hoop ook voor die Mythic Mappack. Ik ben wel eens toe aan wat veranderingen van omgeving :)
    Net even op Marketplace gekeken, daar is hij nog niet te vinden. Tot voor kort was Mythic Mappack een mythic, maar sinds die nieuwe achievements er zijn is het wel een feit. Allhoewel, er zijn geen enkele screenshots/mapdetails uitgekomen en Bungie kennende gaan ze niet in het geniep alles gaan releasen. Bungie houd wel van wat speculatie ;)
     
  12. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al wel screens van assembly.
    Ondertussen heb ik al 1250 op halo, maar op mygamercard.net is er al iemand met 1750
     
  13. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Assembly was al te spelen op PAX, maar ik had het over de aankondigingen van de nieuwe mappen.

    Als je kijkt naar zijn gamecard zie je dat hij overal 100% op gehaald heeft, ook al heeft hij niet alle achievements gehaald. What does that means? Hacker :)
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hoor die update, eerst potje was top, maar helaas heb ik nu al geen zin meer om de komende week halo te spelen. Godvergeten kutspel is het ook eigenlijk, speel je Squad Battle op Heavy Valhalla, is er ontiegelijke lag, leaved je hele team behalve 1 gast (met uiteindelijk een k/d s van -36), en kan je met z'n 2en tegen 6 mensen die allemaal rocket/laser/snipe hebben + 2 banshees, 2 scorpions en een wraith. En hiden zodat je overall k/d niet verneukt wordt zit er ook niet in, aangezien het spawnsysteem echt een lachertje is. Elke keer binnen 10 seconden dood, hartstikke gaaf hoor:thumbs:

    En wat hebben we nou aan achievements voor een mappack die nog niet eens is aangekondigd? Waar is BTB? Waar is Rocket Race? Waarom kan ik geen doubles spelen zonder te betalen?

    Vond Halo 3 altijd een mooi spel, maar als ik het zo bekijk erger ik me er eigenlijk alleen nog maar aan. Halo 1 en 2 heb ik echt goede herinneringen aan, maar bij Halo 3 denk ik eigenlijk alleen maar aan de debiel slechte multiplayer via live.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Perfection is toch in een slayer game 15 kills halen en dan de game te finishen zonder dood te gaan?:)
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die oddball/flag kills gemaakt? welke playlist moet je daarvoor doen? DLC big team ofzo?
     
  17. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, niet moeilijk. Met een beetje doorzettingsvermogen kom je er wel. Ik heb men perfections gehaald in Big Team Battle, maar deze zijn er niet meer. Squad Battle is nu de plaats waar perfections gehaald kunnen worden :)

    Jaag je niet op voor wat kills, ze komen er echt wel aan ^_^
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tja vind dat er hier wel erg makkelijk over een perfection wordt gedaan =P. Ik bedoel, zie mezelf als een bovengemiddelde Halo speler, hoor dan wel niet bij de top, maar zo simpel is perfection toch ook weer niet =/? Speel vrijwel altijd tegen hoge ranks (brigadiers en generals) en ik heb nog nooit een tegenstander perfection zien halen. Zelf is het me volgens mij twee keer gelukt om een echte perfection medal te halen (tevens 2 keer niet in slayer, maar goed). Ik heb sowieso dik respect voor degene die de perfection medal halen :cool: !
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Neen :mad:

    vandaag 39 bij team slayer na 3 potjes (beginnend op 36) vervolgens 3x winnen en niet 40, vervolgens 1tje verliezen, want we kwamen 2 tegen 4 op valhalla. en gelijk weer 38 :mad:
     
  20. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Oddball kills met DLC FFA, en Flag kills bij DLC Big Team
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina