1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Er zijn er al 4!

    Klopt en je moet de game winnen.

    Ten eerste is een perfection boostable met slechts 2 mensen. (8 controllers). Maak gewoon guests en join een FFA server. Simple as it is.

    Waarom jij niemand een perfection ziet halen, betekend waarschijnlijk dat men er geen zin in heeft. Voor een perfection moet je campen met een sniper/br en voldoende ammo... En je team mates moeten je pas helpen als er meer als 1 enemy komt of als je 15 kills hebt en niet dood wil. Zo lang daar geen achievement tegenover staat, heeft niemand er zin in om zoveel moeite voor een medal te doen. En perfection zal idd niet uit de lucht komen vallen, maar zou voor de gemiddelde Halo speler ook totaal niet impossible moeten zijn.

    Ik heb trouwens met die nieuwe achievement nog het probleem dat ik amper op Legendary maps terecht kom. Laat staan iets met flags of warthogs.
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    net ff 1 potje halo3 gedaan, en kwam meteen in een legendary map terecht, en ook nog is oddball, in dat potje meteen de volgende achievements gehaald :D

    Double Double
    On a Legendary map, got two Double Kills during a ranked or social match.
    Came… From… Behind
    On a Legendary map, got 3 assassinations during a ranked or social match.
    Alas, Poor Yorick
    On a Legendary map, got 3 Oddball melee kills during a ranked or social match.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die 3 achievements kostte mij dus echt 10-15 potjes ;(, vooral de Oddball op een Legendary map -.-
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mja echt onzin volgens mij hoor. Ik bedoel het hele doel van elke slayer game is om een zo goed mogelijke k/d spread te krijgen. Wat inhoud zoveel mogelijk kills te maken en zo min mogelijk dood te gaan. Als dit het hele doel van het spel is waarom zou je dan niet voor een perfection willen gaan |:-. Imo is perfection ook (iig één van de) vetste medals die je kan halen, juist omdat zeker niet iedereen hem kan halen. Tuurlijk je noemt een tactiek die best goed zal werken om een perfection te halen, maar zie het nog maar eens te doen. In de praktijk is er altijd wel iemand bij de tegenpartij die op een gegeven moment uit frustratie van jouw harde own alles op alles zet om jou dood te krijgen (heb ik iig wel als ik merk dat iemand insane goed gaat) en slaat daar dan vaak wel een keer (soms toevallig) in.

    En boosten van achievements vind ik maar lame. Ik bedoel krijg je eindelijk een keer meer achievements, ga je vals spelen :lol:. Zie het nut er ook niet echt van in, want wat krijg je er nou concreet voor (behalve een grotere e-penis :emo:).
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja hoor, eerste potje gelijk een Killtacular dus ik denk waar is m'n Achievement. Maar dat moet dus op een Mythic map wat dat ook mag zijn! 8)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik dacht dat de shield doors bij epitaph en snowbound eruit waren gehaald, toen ik ff snel een custom speelde op de map om te checken zag ik ze gewoon nog zitten?
     
  7. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Slayer komt af en toe een customised Snowbound langs. Maar heb ook de normale versie weer gespeeld.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Boundless heeft geen shielddoors (dat is dus gewoon andere versie van SnowBOUND)
     
  9. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen Big Team Social meer? Balen dat is het evtste van allemaal.

    En hoe maak je een eigen game. Ik heb al een een custom match gemaakt maar hoe komen mensen in je game? Graag uitleg :)
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Een custom is voor friends/invites only. Hier zullen random people dus niet snel gebruik van maken.

    Je hebt de normale versie en de deurloze versie. Je hebt nu ook i.p.v. The Pit, Pit Stop. En dus ook een andere Epitaph en Snowbound. Er zijn dus eigenlijk alleen maar meer maps in de cycle.

    Ik game niet voor mn K:D spread, ik game voor mijn plezier. Achievements geven mij ook plezier. Dus als ik achievements niet kan halen, ga ik kijken of ik ze kan boosten (Wat bij deze 250 niet hoeft, maar wel erg makkelijk is helaas).

    Als ik in een Slayer game altijd wou winnen met +25 als team, dan ging ik ook niet met de meeste van mn real life vrienden spelen, omdat het met hun niet lukt. Echter is Halo humor als je speelt met mensen die je kent/die n00dle acties hebben.

    Dus zodra die achievement unlocked, heeft iedereen hem in no-time door even te snipen of gewoon ff te boosten ;).
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er was gisteren in mijn laatste paar potjes eindelijk weer eens een 'klik' met de game.
    Het liep weer soepel, ik had de besturing eindelijk weer onder de knie, zodat ik tijdens een game niet steeds hoefde te denken 'hoe die ik dat melee ook alweer' 'hoe wissel ik van granaten' 'waar zit die jump knop'
    Ben een hele tijd terug dus overgestapt naar Bumper Jumper, wat gisteren dus pas voor het eerst natuurlijk aan voelde.

    • Het begon hier; met gelijkspelletje.
    • Daarna op Foundry. Ik en de no.2 maakten op precies hetzelfde moment onze 25e kill, maar de winst ging helaas niet naar mij. Ik zag zelfs 'You killed xxx' staan. :'-(
    • Swords op Epitaph. Wil ik ten eerste veel vaker spelen!
      Stond op het laatste gelijk. Lekker spannend ;). Ik maak mijn 25e kill.
      Althans.. dat dacht ik: ik haal uit met mijn zwaard en hoor dat geluid wat je hoort als je iemand vol raakt.
      Registreert ie helaas niet als een kill. Vervloekt!
    • Als laatste Slayer op Epitaph: Eindelijk een onvervalste winst. \o/

    Nu zullen mijn stats absoluut niet bijzonder zijn in bovenstaande games, maar ze waren wel bijzonder omdat er na een paar maanden eindelijk weer eens die 'klik' was.

    Als laatste een vraagje: Is Cold Storage eigenlijk ook terug te vinden in de Lone Wolves playlist?

    Ach.. Het was iig weer ouderwets leuk. Natuurlijk had ik zoals je ziet wat wtf momenten, maar dat mag de pret niet drukken. :cool:
     
  12. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat een update dingen hoorde toe te voegen of verbeteren. Voorlopig zie ik alleen dat Big Team Battle en Rocket Race eruit zijn, dat is echt een domper.
    Ze hebben alleen maar dingen veranderd zodat iedereen die mappack moet kopen. Het gaat duidelijk alleen om de $$! :mad:
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb samen met wat mede xbw-ers alle haalbare achievements gehaald behalve de odd-bal kills:)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    60.000 mappacks, add-ons, extra achievements, achievements op bepaalde maps en op packs die nog niet uit zijn, tal van restricties en ook uitbreidingen.....ehh een casual gamer zoals ik snapte al niet al teveel van de mp van Halo 3 (gewoon teveel opties), maar nu is het 1 grote overkill geworden 8)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Huidige Mappacks:
    Heroic (gratis), Cold Storage (gratis) en Legendary (600 punten)

    Extra achievements:
    Die in het grijs, op KF na
    [​IMG]

    In de achievement beschrijving staat duidelijk waar je het moet halen.

    Packs die nog niet uit zijn:
    Mythic. Weet niemand nog wat van, dus je bent niet de enige. ;)

    Welke restricties? Welke uitbreidingen?
    In de game zelf in het matchmaking gedeelte wijst alles zich vanzelf.
    Gemakkelijker dan de matchmaking van Halo kan niet :+ (misschien CoD4)

    Gewoon kiezen wat je wilt spelen en gaan met die banaan! :cool:
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Bungie heeft de beste multiplayer ooit neergezet dus niet zeiken!!
    Dit is niet persoonlijk op iemand gericht hoor maar ik hoor mensen klagen wat echt onterecht is.

    -Tal van gamemodes.

    -Mogelijkheid om met een 2de controller online te knallen.

    -Weekenden met een extra gamemode waar je gezellig met een vriend of griffbal kan klooien ofzo.

    -Uitdagende medals.

    -De eerste game met meer dan 1250 GP, 1750 GP om precies te zijn.

    -Je kan je eigen maps maken en ze vervolgens met vrienden spelen.

    -Je kan je eigen filmpjes maken en uploaden naar Bungie.net om er mee te patsen.

    -Je kan gamemodes en filmpjes van Bungiefavorites halen om ze te spelen/bekijken
    De meeste statistieken ooit in een game, ga naar Bungie.net en je ziet hoeveel kills je met welk wapen op welke map heb gemaakt etc.

    - Teveel maps, en de maps zijn nog groot en compleet ook in de meeste gevallen.

    - Een geweldige selectie aan wapens en voertuigen.

    - Simpel en snel matchmaking systeem.

    - Ranking systeem, iedereen wilt General worden en dat drijft mensen het door en door te spelen.

    - Binnenkort een nieuwe mappack met volgens mij 5 nieuwe maps.

    Deze game blijft zeker nog een tijdje doorleven, langer dan CoD 4 in mijn mening.
    De beste multiplayer game ooit. zo niet de beste multiplayer shooter ooit.
    Alleen is de Singleplayer niet geweldig, hij is wel uitdagend en groot maar je kan je moeilijk inleven zoals de Singleplayer van Gears of War..
     
  17. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga vandaag het spel dan toch eindelijk halen.
    Iemand zin om vanavond een rondleiding en wat nuttige info te geven in de wondere wereld van Halo?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is er totaal geen Big Team Battle meer, misschien iets wat er op lijkt. Eigenlijk het enigste wat ik bij Halo 3 heb gespeeld kwa Multiplayer. Al dat andere vind ik maar niks, ik kan gewoon niet normaal spelen met Halo. Ik moet altijd wat raars doen. Vroeger speelde ik vaak Halo 2 met 2 vrienden, schoot nooit ik kwam altijd met een voertuig en dan ging ik lol maken. Dat kan ik ook doen bij Big Team Battle, voertuigje pakken, stukje rijden, granaatje hier en daar maar niet als een diehard gast alleen maar schieten, vind ik gewoon niet lekker bij Halo. :+
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik sluit me hier volledig bij aan ;P. Zelfs de singleplayer vind ik nog wel decent voor een multiplayer game. UT3 en CoD4's SP waren veel korter/simpeler.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van Bungie.net:
    Ik zie wel dat het alleen Ranked is.
    Waarom start je gewoon niet zelf een game waar je wilt, en invite je wat vrienden.
    Kun je aanklooien wat je wilt. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina