1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik weet niet of het klopt, want ik zou ook niet weten hoe hij wist dat je dat kon unlocken :)
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Sowieso beginnen met B, want als iemand dan naar je lunged en jij timed die B goed dan win je hem sowieso. Nog een tip is om met de control-layout bumperjumper te spelen. Hierdoor kan je om je heen kijken, springen en slaan tegelijk. Bij swords is dat imo een heel groot voordeel (en ook in andere games vind ik het beter werken dan de standaard layout). Het is zeker ff wennen, maar dan heb je ook wat ;)
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    waar is de game mode rocket race gebleven?
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Multi team
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Over die nieuwe helmen enzo: die komen heel waarschijnlijk niet. In de update stond regelmatig dat er geen nieuwe armor bijkomt omdat ze daar niet over hebben nagedacht tijdens het ontwikkelen en het nu bijna onmogelijk is geworden.
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna onmogelijk is nog best wel mogelijk:+
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En Blackshadow is lieuthenant in DLC FFA dus hij heeft gelijk!:+
     
  8. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is inderdaad wel jammer, want je hebt er inderdaad best veel aan. Het laat bijvoorbeeld zien hoe goed iemand is. Daarom is gamerscore best belangrijk.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha das toch echt de grootste bullshit ooit.
    Wat is gamerscore tegenwoordig nog waard met al dat geboost? Ik bedoel kijk een game als Halo.. Daar heeft 95% van degene met alle achievements gewoon GEBOOST. Dingen die eerst nog speciaal waren om te halen (Overkill op Lonewolves etc) zijn het gewoon niet meer door dat geboost. Stom gedoe.

    Laat echt absoluut niet zien hoe goed je bent. Op welke manier je het ook bekijkt.
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 1095 punten nu bij halo3, en ik heb geen een van de achievements geboost, dus ik ben goed :cool:
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamerscore totaal zegt sowieso niks, want er zijn genoeg figuren die Avatar/King Kong/nba blabla etc. speciaal gekocht hebben zodat ze in een dag weer 3000 extra GS hebben.

    En Halo achievements zeggen ook eigenlijk helemaal niets, omdat ze allemaal appeltje eitje, puur geluk, of boostbaar zijn. Had echt gehoopt dat er een Seriously met 30,000 kills ofzo zou komen, en bijv. een noscope headshot achievement waarbij je 5,000 ranked noscopes moet maken. Dan worden de addicts tenminste gescheiden van de nepperts:cool:
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan ook overdrijven :+ en no-scopes kunnen ook voorkomen met puur geluk. Heb het zelf ook wel eens gehad dat ik er 1'tje no-scope miste en dat ik diegene achter hem een headie gaf :)

    Achievements zeggen natuurlijk niets, helemaal niet voor de MP. Ik kijk niet van oh shit hij heeft two for one dus als hij de laser heeft dan blijf ik uit zijn buurt. Ik kijk gewoon naar matches/xp wat ook niet altijd wat zegt, want sommige spelen alleen social wanneer grifball weekend er is. En iemand zoals ik, die laat op gang komt qua skills heeft in het begin ook gruwelijk hard verloren keer op keer :+

    Edit: vaak een combinatie van matches/xp en ranked matches/highest skill.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Is het nu zo, dat als je met de extra achievements over de 1000G heen komt, dat je dan de Katana body krijgt?

    En het is overigens dit weekend Legendary Brawl, double EXP weekend. Vind dat best wel grappig, die clusterf***'s met 12 mensen ^^.
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, een vriend van me moest nog maar 1 achievement met die "oude" achievements en sinds die nieuwe achievements zijn gekomen heeft hij er een paar gehaald in big team slayer en heeft hij die katana.
     
  15. SysanApse

    SysanApse Guest

    Nog iemand zin om Legendary te doen ?
    We zijn dan met z'n 3'en.
    Add me maar of stuur hier wat terug =D
     
  16. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze gedaan hebben met Team Doubles is echt het skeerste ooit. Dat was het enigste wat ik nog samen speelde met een vriend, maar nu kan Halo sowieso de kast in tot eind december _0/
     
  17. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog meer mensen die bij elk online potje (als ze winnen) geen EXP erbij krijgen?
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren won ik 5 potjes achter elkaar en kreeg ik er niets bij. Iets later won ik er twee kreeg ik wel gewoon 2xp erbij. Echt wazig is dat. Ik snap er ook de ballen niet van.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij heb ik gister 4x op rij geen xp gehad met social slayer :mad:

    Users in Matchmaking since Xbox Live's recent downtime are noticing a lack of EXP rewards for their gameplay. Rest assured we're working on it right now.

    Dit staat echter op de Bungie site.

    Edit: Dulle was me voor :+
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina