1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Krijg je die XP nog terug? Want mn play:win ratio gaat er zo wel lekker aan ;(.
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kreeg er geen games en geen exp bij, heb gister toch wel 30-40 potjes gespeeld, als het niet meer is, dus had wel een beetje het gevoel voor niks te spelen, hoop ook wel dat ik die exp er later alsnog bij krijg.. Maar betwijfel het..
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je hebt ziekelijk veel potjes gespeeld gister zie ik op je .net account (Ik geloofde je eerlijk gezegd niet direct ;P). Maar ikzelf had ook het idee dat ik voor niets speelde, dus ben maar gestopt :p.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je speelt toch ook voor je plezier?
     
  5. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren 7 van de 11 gewonnen (social slayer) en ook geen exp.
    Was wel balen eigenlijk, ging net lekker.

    M.u.v een paar van die smerige graftak Amerikanen.
    1 keer geteamkilled omdat zo een USA farizeeƫr mijn sniper wilde... (ik stond net 5-0...) waarmee hij overigens nooit een kill gemaakt heeft. En dat terwijl er 2 meter verderop net een nieuwe was gespawned EN hij het ook gewoon kon vragen.

    Later tijdens een Big Team DLC word ik geteamkilled met de vlag zodat zo een k*ankerl***r dan zelf weer een vlagpunt heeft.
    Echt, zulke mensen zou je irl het liefst een bowlingbal op hun schrale kop rossen.
    ZO enorm zielig.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja had er zin in gister, was zowiezo al niet naar school geweest dus had 's middags veel tijd, 's avonds kon ik ook lekker lang doorgaan want moest laat beginnen vandaag.. En als je dan met vriend(en) speelt gaat het hard en heb je er zo weer een potje of 40 bij, als het niet meer was :9
    Maarja, hoop wel dat ik alsnog me exp krijg, toch best wel weer veel.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wat zijn die DLC maps... want ik heb ze blijkbaar niet
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    De Heroic en Legendary Mappacks, je vind ze op de Marketplace. Heroic is inmiddels gratis, Legendary is 800 Microsoft points geloof ik.

    En je hebt ook nog een gratis map, Cold Storage.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    600 msp, overigens komt er een mythic aan dus misschien is het slimmer (dat doe ik nu in ieder geval) even te wachten op deze, want misschien word LMP dan wel gratis.

    Overigens echt kut dat Team Doubles nu LMP nodig heeft, vond ik echt vet.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik schat dat de Legendary mappack met deze achievements niet gratis word, hoogstens nog een kleine verlaging. Een vriend van me heeft ze 2 week geleden nog gekocht en ik denk dat dat niet eens zinloos was.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga gewoon de Legendary Mappack kopen.
    Ik heb gehoord van iemand dat Bungie ooit gezegd zou hebben dat Legendary niet gratis zou worden.

    En aangezien ik er genoeg van heb om te wachten heb ik besloten om het nu toch maar te kopen. :)
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook echt zin om de nieuwe maps te spelen. Mja vind het altijd zuur als ze daarna toch gratis worden. Mja als je dat nu zo zegt begin ook te twijfelen of ik ze koop.
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Legendary Map Pack, en ik moet zeggen: De maps zijn geweldig :)

    Ze zijn helemaal de 600 Punten waard, voor de volle 100%

    En ik heb inderdaad ook niet het idee dat ze snel gratis gaan worden ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Halo uitbreiding op Tokyo Game Show?

    Na de release van Halo 3 startte Bungie enkele nieuwe projecten, waaronder een uitbreiding voor de Halo 3 campagne.

    Details over deze uitbreiding ontbreken voorlopig, maar op de Tokyo Game Show kan dit veranderen. Een Microsoft woordvoerder meldt dat de campagne-uitbreiding zal voorgesteld worden op de Tokyo Game Show. Hopelijk bedenkt Microsoft zich ditmaal niet in tegenstelling tot op de E3.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer is dat ook alweer?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van 9 tot 12 oktober
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga ze waarsschijnlijk morgen ook maar kopen, heb erg zin in nieuwe maps en m'n honger naar achievements is groot!
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze net gekocht. Ze zijn echt vet. (Al heb ik alleen Ghost Town gespeeld). Die infection games ownen zoo hard. Daar kan je echt gigantisch veel kills krijgen zonder dood te gaan. Ik ga straks weer spelen ik vind ze echt vet.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Infection is top. Van mij mag er wel een aparte infection playlist komen :D.
    Nu in dub.exp.playlist: team snipers.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zag op een forum dat Microsoft bevestigd heeft dat Bungie bezig is met Halo 4?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina