1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh ik d8 dat er een verrassing kwam ofzo, armor?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heb ik het dan nog niet? :'-( 8)
    Ik heb ook al eens als tip gekregen dat ik wat meer moet gaan campen, maar zelfs dat kan ik niet. Misschien ontbeer ik net dat kleine beetje geluk wat je ook nodig hebt.
    Hoe ik ooit tot level 35 ben gekomen weet ik niet. :D

*

Een hele wilde gok, maar misschien hebben die vidmaster achievements iets met de NXE te maken?
    Een kostuumpje voor je Avatar ofzo? :9

3. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Bungie komt er nooit nieuwe armor, het is heel erg moeilijk om dat nu nog in het spel te programmeren.

@Dulle: Als het echt niet anders kan moet je proberen om te gaan campen met een shotgun bij de swordspawn. (The pit) Of die grote gele lift op construct.
    Op Guardian is het helemaal niet zo moeilijk, zorg dat je de shotgun krijgt en blijf rondlopen bij blauw en geel. Meestal is iedereen bij de sniperspawn aan het vechten.
    Dan kan je gewoon rustig een voor een de mensen killen die dicht bij je spawnen.

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Het is (ook) makkelijk om Killing Frenzy te halen op The Pit bij Crazy King. Iedereen gaat natuurlijk naar die hill toe. Je gaat dan gewoon met 1 v.d. 2 turrets schieten en zo is het ook wel makkelijk te halen. Zo heb ik m'n Overkill en Killing Frenzy gehaald.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    @Dulle: Mensen met max level 50 kunnen dat natuurlijk ook spelen in TS ofzo, en dat ze dan hun Lone Wolves level willen pimpen en dat de hele dag spelen :+

Ik had mijn KF ook met luck, ik kreeg 'm nog net met grave kill :D

6. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    even een hele late tip:+:
    je kan die achievement 7 on 7 ook 13 uur voor de 7e of 11 uur na de 7e halen, je doet dit als volgt:
    1 ) ga naar xbox 360 dashboard
    2 )ga naar de systemblade
    3 )druk op console settings
    4 )druk op clock
    5 )druk op time zone
    6 ) -druk op GMT + 14 voor 13 uur van tevoren die achievement te unlocken
    . -druk op GMT - 12 om voor 11 uur na de 7e de achievement te halen
    (niet vergeten om de klok weer terug te zetten naar GMT +1 nadat je die achievement heb gehaald :+

ikzelf heb hem op de 6e gehaald door dit te veranderen naar GMT + 14

Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat had ik maandag ook gedaan:thumbs::D

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    oow shit dubbelpost

Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    TGS 08: Halo 3 Recon Announced for Fall 2009
    Prepare to drop in Halo 3 and play as the Flood in Halo Wars.

It's as many hypothesized (myself included) -- Halo 3 is getting an expansion pack starring a Master Chief-looking ODST Marine. Entitled Halo 3 Recon, you'll be getting action in the form of both a single-player campaign and new multiplayer maps. As Garnett said, think of it as Halo 3.5. Not playing as the Master Chief isn't as jarring as it seems at first, or have you already forgotten about a little game called Halo 2? Look for Halo 3 Recon in fall 2009 and a trailer on GameVideos very soon.
    As for the last project of the doomed Ensemble Studios, Halo Wars also saw some news out of Microsoft's keynote. A third playable race was announced, and it's just what you expected: the Flood. Those nasty little guys should help to give the game a StarCraft vibe, as the parallels aren't particularly difficult to draw between the Flood and the Zerg.

[GT]41060[/GT]

bron: 1up en gametrailers

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Fall 2009? Jezus een jaar wachten. Ik wil dit spel op 1750 hebben staan niet op 1250 ;) Nee maar serieus dit duurt wel erg lang. Beetje raar dat ze de achievements nu al vrij hebben gegeven dan.

Zo te zien wel een nieuwe silanced machinegun Wohhoo!

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Idd. Somehow geloof/snap ik dat ook niet helemaal. Of ze willen gewoon patsen met dat Halo 1750 heeft/kan hebben...

Edit: Maar wel cool. Gokje is toch bijna dat dit een dure expansion word (Misschien wel een disc van €60,-). Echter kijk ik er nu alweer mega erg naar uit ;(.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Uuh je kan toch die achievements al halen als de mythic map pack word gereleased :confused:
    Er staat niet dat de mythic map pack pas fall 2009 komt, alleen de Halo 3 Recon add-on...
    Die mythic map pack zal dit jaar nog wel komen :)

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo dit zegt toch wel genoeg?

Ik neem hierbij aan dat de skulls en mythic maps de recon multiplayer maps zijn?

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Misschien komt er dan nog een 250 punten add on. Dat je 2000 punten kan halen hiermee.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Once again, ik geloof ook niet helemaal dat je nu een jaar lang op 1250/1750 moet gaan staan. Misschien komt er nu wel een DLC voor Halo3 (Dit jaar). En dat Halo3 Recon dan gewoon een standalone disc/mega DLC word met het vervolg op Halo3.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    I hope so. *)
    En dat die dan zijn eigen 1000 punten krijgt.
    Verdient Halo wel :cool:

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik helemaal niks heb met halo vind ik het wel een meesterlijk filmpje :)\

Goed nieuws voor de fans.

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    "new multiplayer maps" is niet per definitie hetzelfde als mythic map pack :+

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Een vriend zei net tegen mij clans nu bij halo ik ga nu kijken of dat klopt :eek:

omg vals alarm -_- hij zei tegen mij later kijk op google en halo 3 + clans. -_-

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  19. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Eeejj ik zoek nog 2 personen die de vidmaster achievement annual nog moet halen aangezien ik hem ook nog moet halen.

Stuur even een FR (XxTopGear360) of reageer hier even (laat wel je GT ff weten) om een uur of 2 okay :thumbs:

Elroy

Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  20. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nog kan wil ik wel, maar je accepteert me FR niet :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina