1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yes! _O_ Grifball ownt zó hard! \o/
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    YAAAY!!! Yay, supervet!

    *denkt na...
    Godver de godver de godver de godver. Net donderdag mijn Halo 3 exemplaar verkocht... Dan snel ff langs mijn neef die hem nog wel heeft maar nooit speelt :D.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Eén woord, bumperjumper :cool:! Sinds ik met bumperjumper speel (is een control layout voor de duidelijkheid) ben ik 10 x beter in swords. Het is echt supererg wennen in het begin, maar als je het eenmaal door hebt kom je al snel tot de conclusie dat deze lay-out gewoon beter is. En ja hij ís in theorie gewoon beter, want je kan nu ook springen, rondkijken en melee tegelijk. Het enige wat iets moeizamer is is dual wielden, maar goed, dat offer wil ik graag maken. Zou het zeker een keer proberen. Al m'n vrienden vonden het in het begin helemaal niks, maar uit eindelijk gaan ze allemaal overstag :)

    Ondertussen heb ik godverdomme nog steeds m'n Halo 3 niet terug. Al sinds februari ofzo zit ik te wachten. Vandaag maar weer eens klantenservice gebeld maar die hebben me ook geen meter verder geholpen.
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vet dat Griffball. Net gelijk 10 kills in 4 seconde na elkaar gehaadl :) IN mijn eerste potje!

    Halo blijft vet!
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo3 uitgespeeld en heb wat vragen.

    Aan het einde van het level waar je de scareb en die super gun hebt gemolled komt een flood geinfecteerd govenant schip. Cpt. Johnson zei toen dat ze de hele stad zullen opblazen om te voorkomen dat de flood zich weet te verspreiden. De MC moet echter eerst Cortana redden wat uiteindelijk alleen een bericht bleek te zijn. Echter gaan ze met het bericht van Cortana naar een Elite-schip en daarna wordt er niets meer verteld over het schip van de flood. Of heb ik iets gemist?

    2. Nadat de MC en de Arbiter Truth hebben uitgeschakeld ziet de MC Cortana lopen terwijl zijn gevangen is door de Gravemind. Hoe kan dat

    3. Ook zegt Johnson aan het begin van het level Cortana dat de arbiter hetzelfde doet met de elites.Aan het eind van het level zie je opeens the arbiter en je ziet dat hij geland is met een banshee. Hoe the fuck zit dat nou?

    4. Je moet in dat level de generators kapot maken. Het schip valt uit elkaar als je vlugt maar wat gebeurt er nou uiteindelijk met dat schip?

    5. Helemaal aan het einde weet je de instortende halo te ontvluchten. Wanneer Cortana de MC nog wat woorden toespreekt omdat zij er niet zeker van is of ze het gaan redden zie je opeens die blauwe portal weer komen. Waarom komt die er nou net als zij (mc, arbiter en cortana) hem nodig hebben? Als je op de instortende halo rijdt zie je nog geen portal.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Grifball is _O_
    Maar het is zó zonde dat er altijd mensen moeten zijn die het verpesten. Gisteren best vaak in een potje gekomen waarbij mensen je expres Betrayen.
    Dan is er geen tegenstander in de buurt, draaien ze zich naar jou om en slaan ze je dood. Met als triest dieptepunt een team dat niks anders deed dan teamkillen. Vanaf de eerste spawn was dat het enige wat ze deden. |:-

    Paar potjes later werd ik tenminste wat opgevrolijkt door een paar leuke medals:
    Zo heerlijk als je die stem achtereenvolgens dit hoort roepen:
    'Double Kill' 'Triple Kill' 'Overkill' 'Killtacular' 'Killing Spree' 'Killtrocity' 'Killimanjaro' 'Killtastrophe!' 'Killapocalypse!' 'Killing Frenzy' \o/
    Ja, die kreten moest ik even helemaal uittypen

    [​IMG] [​IMG]

    Ow ja: Slayer BR's moet dood! :mad: 8)

    edit:Kan iemand me vertellen welke medals ik nog moet? Ik heb nog een aantal lege plekken, en het irriteert me dat ik niet weet wat ik ervoor moet doen. :+
    Ik heb in dit plaatje even mijn Ranked en Social Medal chest samengevoegd (alleen de Medals, niet de aantallen ;))

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Rampage - Kill 20 opponents in a row without dying.
    Flag Kill - Get a melee kill with a flag.
    Skyjacker - Board an aircraft by forcibly removing the opponent in it.

    Enigste die ik heb die jij niet hebt :+.
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    @ DulleNL:
    Last man standing: Be the last human in an infection game

    De andere die ik wel heb, maar jij nog niet zijn dezelfde als NuclearGoat opnoemt.

    Hoe kom je eigenlijk aan Steaktacular, ik heb hem zelf ook, maar de beschrijving "Luke owes you a steak dinner" zegt me weinig.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Dulle..

    Perfection - Win a slayer game without dying with at least 15 kills

    vriend van mij heeft die. mr die staat ook nog niet in je lijstje :)
     
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste rij:
    1. Perfection - Win a slayer game without dying with at least 15 kills.
    2. Extermination - Wipe out an enemy team with at least an overkill. (Every player on the enemy team must be simultaneously dead.)
    3. Invincible - Kill 30 opponents in a row without dying.
    4. Killionaire - Kill 10 opponents within 4 seconds of each other.

    Tweede rij:
    5. Killing Spree - Kill 5 opponents in a row without dying.
    6. Killing Frenzy - Kill 10 opponents in a row without dying.
    7. Running Riot - Kill 15 opponents in a row without dying.
    8. Rampage - Kill 20 opponents in a row without dying.
    9. Untouchable - Kill 25 opponents in a row without dying.

    Derde rij:
    10. Shotgun Spree - Kill 5 opponents in a row with the shotgun without dying.
    11. Sword Spree - Kill 5 opponents in a row with the Energy Sword without dying.
    12. Sniper Spree - Kill 5 opponents in a row with a sniper weapon without dying.
    13. Splatter Spree - Splatter 5 opponents in a row using a vehicle without dying.
    14. Open Season - Kill 10 opponents in a row with the shotgun without dying.
    15. Slice ‘n Dice - Kill 10 opponents in a row with the Energy Sword without dying.
    16. Sharpshooter - Kill 10 opponents in a row with a sniper weapon without dying.
    17. Vehicular Manslaughter - Splatter 10 opponents in a row using a vehicle without dying

    Vierde rij:
    18. Double Kill - Kill 2 opponents within 4 seconds of each other.
    19. Triple Kill - Kill 3 opponents within 4 seconds of each other.
    20. Overkill - Kill 4 opponents within 4 seconds of each other.
    21. Killtacular - Kill 5 opponents within 4 seconds of each other.
    22. Killtrocity - Kill 6 opponents within 4 seconds of each other.
    23. Killamanjaro - Kill 7 opponents within 4 seconds of each other.
    24. Killtastrophe - Kill 8 opponents within 4 seconds of each other.
    25. Killpocalypse - Kill 9 opponents within 4 seconds of each other.

    Vijfde rij:
    26. Beat Down - Hit and kill an opponent with a melee attack.
    27. Assassin - Hit and kill an opponent with a melee attack from behind.
    28. Sniper Kill - Kill an opponent with a Sniper Rifle or the Beam Rifle.
    29. Grenade Stick - Kill an opponent by sticking them with a sticky or brute grenade.
    30. Laser Kill - Kill an opponent by using the Spartan Laser.
    31. Oddball Kill - Get a melee kill when holding the oddball.
    32. Flag Kill - Get a melee kill with the flag.
    33. Incineration - Kill an opponent with a flame-based weapon.

    Zesde rij:
    34. Killjoy - End an opponent’s killing spree.
    35. Death from the Grave - Kill an opponent after you have died.
    36. Splatter - Hit and kill an opponent with your vehicle.
    37. Hijacker - Board a land-based vehicle by forcibly removing the opponent in it.
    38. Bulltrue - Kill an opponent that is in the act of a sword lunge.
    39. Wheelman - Be the driver of a vehicle when a passenger kills an opponent.
    40. Skyjacker - Board an aircraft by forcibly removing the opponent in it.

    Zevende rij:
    41. Last Man Standing - Be the last human in an infection game.
    42. Killed Flag Carrier - Kill the opponent flag carrier in CTF.
    43. Flag Score - Score the flag in CTF.
    44. Killed Juggernaut - Kill the Juggernaut in a Juggernaut game.
    45. Killed VIP - Kill an opponent's VIP in a VIP game.
    46. Killed Bomb Carrier - Kill an opponent bomb carrier in Assault.
    47. Bomb Planted - Plant the bomb in Assault.

    Achstste rij:
    48. Hail to the King - Kill 5 opponents in a row from inside the hill before it moves.
    49. Infection Spree - Kill 5 humans in a row as the zombie without dying.
    50. Zombie Killing Spree - Kill 5 zombies in a row as the human without dying.
    51. Juggernaut Spree - Kill 5 opponents in a row as the Juggernaut without dying.
    52. Mmmm Brains - Kill 10 humans in a row as the zombie without dying.
    53. Hell's Janitor - Kill 10 zombies in a row as the human without dying.
    54. Unstoppable - Kill 10 opponents in a row as the Juggernaut without dying.

    Negende rij:
    55. Steaktacular - Luke owes you a steak dinner. (Win a slayer game by 40% or more, excluding team doubles.)
    56. Linktacular - Play in a matchmade game comprised of all Bungie.net users.

    Bron: http://halo.wikia.com/wiki/Medal_Chest
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rampage - Kill 20 opponents in a row without dying.
    Flag Kill - Get a melee kill with a flag.
    Skyjacker - Board an aircraft by forcibly removing the opponent in it.
    Last man standing: Be the last human in an infection game
    Perfection - Win a slayer game without dying with at least 15 kills

    5 van de 12 zijn gevonden. :9

    @Chillco: Dan moet je een Team Slayer game winnen met minimaal 20 punten verschil. :)

    edit: ow fuck, de hele lijst is inmiddels gepost :+
    thnx Nukeshell! (en de rest natuurlijk ook)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  12. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Leek me het makkelijkste;) Nu weet iedereen tenminste hoe je ze moet halen.
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt, ik vroeg het me al een tijdje af.

    Ze moeten dat Grifball ook aan de playlist toevoegen, net zoals ze met team swat hebben gedaan. Iedereen speelt dat ook, 50.000+ spelers waren altijd online daarin (kan ook door Double exp komen :+).
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    steaktacular is met minimaal 20 meer punten dan je tegenstander slayer winnen.

    dit kwam voort uit een of andere weddenschap van luke (van bungie) met nog een andere goos van bungie, dat hij hem zou verslaan met minimaal 20 meer punten :)
     
  15. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Het komt erop neer dat bij een normale TS game je tegenstander maximaal 29 kills mag hebben. Bij een BTS is het dan 59 kills.
     
  16. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarop Luke verloor en een steak dinner aan het andere team verschuldigt was:lol:
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Las een tijdje terug dat er iemand een serieus MLG team wou opstellen. Ik heb vandaag m'n xbox360 teruggekregen. Dus als er iemand af en toe wil spelen of serieus een team wil opstarten: zerocha0s1234 toevoegen.

    Danku.

    Halo 3 blijft gaaf:).
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zijn er ongeveer 2 mensen die Vrijdag middag met mij de eerste 4 levels op Legendary willen spelen. Is in een uurtje klaar en dan heb ik er namelijk weer 250 GS bij. O-) Laat me het weten!
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Fiasco, ik heb wel interesse. Ben dan namelijk vrij met examens :). Add me maar bij je friendlist. Moet alles nog op legendary, maar als ik de eerste 4 missies doe scheelt het een hoop.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2008
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil ook wel, maar ik heb geen werkende mic op het moment, al kan ik wel luisteren. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina