1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat ze Lockout precies na weten te maken bij die Skybubble op Sandbox, en dat dan een nieuwe MLG map wordt. Sanctuary zou ook leuk zijn.
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou (al) een datum wanneer de maps PRECIES op XBL verschijnen voor de mensen zonder Halo wars LE? Heb me rotgezocht, kon het niet vinden.
    En nog 1 vraagje, ik heb vrij lang niet serieus ranked gespeeld, maar stel je voor je bent L45 (met 1 ding, bijvoorbeeld TS, en de rest 44 of lager) en hebt dus brigadier rank. Vervolgens verlies je TS en ga je dus terug naar 44, dan behoud je toch je rank wel? :)

    Huh? Ik ga bijna nooit weg uit een custom zonder reden. Als de mensen die ik ken quiten, quit ik ook wel eens ja, omdat ik niet altijd zin heb om met randoms te spelen. (En het zou goed kunnen trouwens dat ik de 19e/20e/21e afentoe stopte na een potje, omdat m'n neefje er was.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    3 maart komen de maps. Je rank behoud je, als je skillevel 45 hebt gehaald blijf je dus hoe dan ook brigadier.
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het rank antwoord.
    3 Maart komen de maps alleen op marketplace voor de mensen met de code van Halo Wars hoor, als ik het goed begrijp. Ik kon niks vinden over een release voor X aantal punten. Dus daarom vraag ik het even hier.
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij klopt dat niet, op 3 maart komt Halo Wars (met de maps) uit in Amerika, en iets later op Marketplace. Precieze datum was daar nog niet van bekend.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan mag Legendary wel gratish worden..
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat Halo Wars einde van deze week uitkwam en de maps dan voor de LE houders daarvan beschikbaar waren en dan een week later, 3 maart voor alle gebruikers.. Zo werd het eerst in ieder geval wel gezegd, zou nog kunnen dat ze het later hebben veranderd.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had even een potje Lone Wolves gedaan, ben niet zo'n FFA speler, maar ik kreeg direct 4 achievements toen het Swords was:
    Overkill
    Triplekill
    Killing Frenzy
    Steppin Razor

    Niet heel bijzonder wanneer je tegen mensen speelt die geen gebruik maken van de melee knop in Swords, maar was toch verbaast dat ik telkens zo'n pop up kreeg

    Game
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die heb ik niet eens, hoogstens in Social en dan tellen ze niet mee voor je achievements.
    De 7de ga ik wel weer wat ranked spelen en nog een paar achievements krijgen. Die level 7 op de 7de van de maand voor 0G moet dan ook wel te doen zijn, valt volgens mij toch op een zaterdag.
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst zobeetje eens Team Swat gedaan, met 1 Amerikaanse gast die ik ken zo'n 17 potjes gewonnen. Niks verloren o/ Leuk om overkills mee te halen.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook weer met Halo 3 begonnen. Moet alleen nog even de laatste map op legendarisch halen. Dus als er mensen zijn die mee willen helpen, add me op: Marieke NL. Ik begin om 10.30.

    Die nieuwe maps komen op 3 Maart? Want er bestaat al wel een mode met die nieuwe maps...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kan het ook nu al downloaden. :+
    http://marketplace.xbox.com/en-US/g...sb=1&did=0ccf0009-0000-4000-8000-00004d5307e6

    Maar kregen de bezitters van Halo Wars niet die Mythic mappack gratis? Dus misschien kunnen ze het al spelen.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh okee, krijg je dan ook al die nieuwe achievements :+?

    Edit: Okee fail, 99999 :'-(
     
  15. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraag:ik zit te twijfelen tussen halo 3 of die andere die vandaag in de winkels ligt:D
    wat zouden jullie doen?:D
     
  16. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn twee totaal verschillende games, de een is een FPS, de ander een RTS. Een advies geven is dus onmogelijk. Wat vind je zelf leuker om te spelen?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ligt eraan wat je leuker vindt. Strategy games op een console, of first person shooters?
    Zelf vind ik Halo 3 nog steeds vermakelijk, maar anderen vinden het niks.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ben na lange tijd weer begonnen met spelen.. samen met een maatje van me die me weer eens heeft laten zien dat Halo nog altijd de koning blijft.. Iemand zin om met deze level 40 man een paar potjes te doen?
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nieuwe maps zijn wel tof, sandbox zijn iig meer dan genoeg opties voor. Orbital vond ik ook erg goed werken. Assembly vind ik niet zo, maar dat is meer omdat ik niet zo van arena maps hou.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het nou met die maps. Ik heb zin om ze te kopen maar ik wil ODST ook hebben. Dus dan koop je ze dubbel-op? Anders wacht ik toch maar even. Die andere 3 maps kan je dan niet via xboxlive downloaden maar alleen kopen door ODST te hebben? Ik vind het een beetje slecht/wazig allemaal.
     

Deel Deze Pagina