[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwoaa ben ik het niet helemaal mee eens.................

    Mijn broertje had onlangs genoeg bij elkaar gespaart om ook een 360 te kopen zodat we lekker H3 konden double teamen. Even goedkoop H3 op de kop getikt blijkt dat we de perse voor content moeten betalen om deze mode te kunnen spelen |:- .

    Maar ook in jouw geval begrijp ik de frustatie, jij koopt ieders en dan wordt het niet gebruikt in matchmaking. Op deze manier wordt eigenlijk zowel de koper als niet koper genaaid.

    Anyways ik en mijn broertje zoeken eigenlijk nog een paar relaxte gasten om af en toe mee te slayeren/ custom. Aangezien de game pas later hebben kom ik vrijwel geen Nederlanders tegen en heeft iedereen inmiddels al hun eigen vrienden groepje.

    We zijn allebij ongeveer level 35/40 materiaal haha en gamen gemiddeld ongeveer 5 uur per week. Zijn allebij rond de 25 jaar en spelen liever ook met mensen die uit de pupertijd zijn :b:

    Voeg ons toe als je wil:

    Renegadez NL
    R Junior NL
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kijk het liefst wil ik natuurlijk zeggen maak de maps lekker gratis maar dat doen ze toch niet..
     
  3. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee, we leven nu eenmaal in een kapitalistische maatschappij en er moeten centjes verdiend worden, nietwaar? Zeker nu de grote graaiers alles voor onze neus hebben weggekaapt;)

    Of doe ik nu een te politieke uitspraak voor een games-forum;)
     
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan zouden ze toch ook nooit de mappacks van halo 2 en halo 3 heroic en gratis gemaakt hebben, trouwens hebben ze voor de fans (ons) vanaf het begin cold storage gratis gemaakt.

    Overigens zal de legendary mappack wel gratis worden wanneer de "echte" mythic mappack gereleased word denk ik.
    Daarnaast moeten jullie deze lijstje een beetje heel erg goed bekijken:).
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet vergeten dat bungie heeft gezegd dat legendary mappack niet gratis zou worden. Terwijl ze bij de overige mappacks direct hebben gezegd dat ze wel over enkele maanden gratis zouden worden.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan ga je toch multi-teamen 8)
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Alsof dat leuk is :+ Stomme gamemode joh haha
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben je te lekker voor :cool:

    Gisteren met Striker, Fredkroket, Soldier en Held Sander SVS. Geniale potjes gespeeld _O_ Echt leuk om te doen met een paar man. Oh en ben commander, JWZ 8)
     
  9. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch blijf ik erbij dat ze ooit gratis worden net als in halo 2.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister team snipers gedaan, ik ben helemaal niet zo goed ik Halo3, en al helemaal niet in snipen. Op een of andere manier vind ik dat met Halo3 niet fijn gaan in tegenstelling tot Call of Duty of iets dergelijks. Maar gister vond ik het best leuk en het lukte ook best redelijk. Ik denk dat ik hem dalijk weer aandraai :)
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Snipen daar moet je even door heen in Halo.. In het begin kan het lastig zijn.. maar het is zon belangrijk onderdeel!
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowiezo moet je aan de gameplay wennnen als je bijvoordbeeld CoD hebt gespeeld;)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is ergens te zien wanneer de DoubleEXP weekends zijn en welke mode dat dan is?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Sniper is waarschijnlijk het moeilijkste wapen om goed mee overweg te kunnen, gewoon even een goed aantal custom games doen met alleen sniper en het word bijna 2e natuur.
    Probeer nooit te lang ingezoomed te blijven en het helpt als je niet teveel nadenkt bij het mikken, gewoon snel je vizier er heen brengen en schieten. Je duim begint op een gegeven moment een soort "twitch" te krijgen dat je het vizier van links naar recht schuift over het hoofd en vice versa. De makkelijkste schoten zijn wanneer je tegenstanders springen, nu hoef je alleen maar je sniper stil te houden op de plek waar ze doorheen springen. Als je erg kleine aanpassingen moet doen is het beste om dan even met de linker stick opzij te stappen, blijft je aim er constant en stabiel.

    Bungie zet neer in hun blog welke weekend playlist aan de beurt is elke keer wanneer het begint. Link
    Soms zetten ze ook op hun nieuwtjes pagina een lijst van de aankomende weekend playlists.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  16. Haas321

    Haas321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipen in Snipers playlist vind ik heel anders dan gewoon in een Slayer game, ik kan wel aardig goed snipen, maar daar niet in een Team Snipers playlist, weet niet waarom.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    vooral als een br oid me raakt kan ik echt totaal niet aimen met sniper. Ga dan maar gewoon beetje random no-scopen in de hoop dat ik nog wat raak :+
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Het helpt ook om je look sensivity langzaam op te schroeven vanaf de standaard 3 (ik speel nu op 5) en je trilfunctie uit te doen, dan komen de wonderen naar boven8)
    Tenzij je alleen maar wilt no-scopen dan is het handiger om je look sensivity lager te zetten maar is niet erg handig in matchmaking:+
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Controls op bumper jumper zetten ,maakt de controls veel simpeler.
     
  20. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet sowiezo op Bumper Jumper zetten en soms kan je dan sponsen.
     

Deel Deze Pagina